Aihe: Mikä on vialla?
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Kailis
15.07.2008 15:08:17

Shakira ei ole läheskään paskimmasta päästä tuolla maailmalla, vaikka en sitä kuuntelekaan. Otetaanko tähän keskusteluun mukaan edes Pussycat Dollsia?
jajuhani
15.07.2008 19:08:42
Mitenkähän nämä radiot ovat vaikuttaneet kansan musiikkimakuun? Taannoin, kun oli vain YLEN sävelradio, poliittiset johtajat valvoivat mitä musiikkia kansalle saa tarjoilla. Sitten tulivat mainosrahoitteiset kanavat. Heillä oli oma formaattinsa; 2,5 min kestoisia jumputuksia. YLE meni mukaan, RadioSuomi rupesi matkimaan. Nyt on sitten tätä tasavahvaa jumputusta aamusta iltaan.

Vaikka olenkin harrastelijahanuristi, tykkään monenlaisesta musiikista. Kuuntelen aktiivisesti esim. Jake Nymanin ohjelmat radiosta. Myös rockradio kiinnostaa, kun sieltä tulee hyvää rockia.

Eihän kaikesta tarvii välttämättä pitää, no itelle ei tämä hevi mene kaaliin. Poikani (yli 35 v) käy edelleen Hesan Stadionin konserteissa. Kun hän oli pienempi, sain "kärsiä" Iron Maidenista, ym. En oppinut näitä artisteja ymmärtämään. Väleissä ollaan silti!
Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle.
Lennu
15.07.2008 21:05:10

Pitäis kyllä järjestää jotain nostalgiailtoja, joihin koko perhe puetaan sarkapukuihin kuuntelemaan harrastajahanurikonserttia (min 15 soittajaa). Soppatykistä tarjoillaan klimppisoppaa ja puuhanurkassa on perunainkuorintaa perheen pienimmille. Elämysmatkailua.
"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
HaloOfFlies
15.07.2008 21:17:32

Minä olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että sekä kulta-, että platinalevyjem rajaa pitäisi nostaa. Varsinkin kultalevyjen. Nykyään lähestulkoon jokainen Suomessa julkaistu albumi myy kultaa. Aika iso osa niistä albumeista on täysin sisällötöntä ja muovista paskaa. On aika ikävää että nykyään ulkonäkö menee niin paljon edelle, että musiikki on täysin toisarvoista. Toivottavasti tähän tulisi jossain vaiheessa muutos.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Kailis
16.07.2008 05:46:04 (muokattu 16.07.2008 09:38:48)

Pitäis kyllä järjestää jotain nostalgiailtoja, joihin koko perhe puetaan sarkapukuihin kuuntelemaan harrastajahanurikonserttia (min 15 soittajaa). Soppatykistä tarjoillaan klimppisoppaa ja puuhanurkassa on perunainkuorintaa perheen pienimmille. Elämysmatkailua.

Oot niin saatanan suhteeton että vittuilukerhoon kutsu käy. Jos oot tosi kova jätkä niin kieltäydyt.
Cimble
16.07.2008 07:46:04
Minä olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että sekä kulta-, että platinalevyjem rajaa pitäisi nostaa. Varsinkin kultalevyjen. Nykyään lähestulkoon jokainen Suomessa julkaistu albumi myy kultaa. Aika iso osa niistä albumeista on täysin sisällötöntä ja muovista paskaa. On aika ikävää että nykyään ulkonäkö menee niin paljon edelle, että musiikki on täysin toisarvoista. Toivottavasti tähän tulisi jossain vaiheessa muutos.

Niin, eikös niitä rajoja laskettukin jossain vaiheessa? Ennen vanhaan sentään piti oikeesti myydä vähän eri olosuhteissa kun nykyään. Nykyään vaan tehdään se mediatemppu ja Idols-raakileet on suuria tähtiä ennen kuin ekaa keikkaakaan on heitetty tai mitään levytetty. On siinä saavutuksilla tai uskottavuudella kyseenalaiset mittasuhteet. Ja ulkonäköhän menee aina edelle, eihän Ari "Klonkku" Koivunenkaan myisi mitään jos se ei olisi noin komea, maskuliininen ja seksikäs... :)
Ei Venäjältä selviä hengissä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)