Martso 06.07.2008 23:18:21 | |
---|
Toi on kovaa kamaa.Naurattaa ihan vitusti! Varmaa urkutaiteilija mureni? Mulla jäi viime keikalta mieleen kanssa eräs paskomistarina, mutta ei siitä sen enempää. :) Mylvit muuten komeesti samaisella keikalla. |
Musiikkia korville 07.07.2008 09:29:33 | |
---|
Tämä ollut mulla ohjenuorana jo pitkään; äänikin soljuu paljon paremmin: helpostikin 2 litraa vettä kuluu normi tanssikeikalla; tosin hikinen on myös lopputulos... Tästähän me joskus kanssas jutskailtiinkin. Ite juon vettä keikkailtana ihan pirusti, ja kokoajan.. Sanoisin notta 4 litraa vois olla keskiarvo. Ääni tosiaan toimii ja kestää paljon paremmin. Kusella joutuu toki käymään useasti, mut mikäs sitä on käydessä, kun ei kirvele. By: MK |
Ukko 07.07.2008 09:32:22 | |
---|
Tästähän me joskus kanssas jutskailtiinkin. Ite juon vettä keikkailtana ihan pirusti, ja kokoajan.. Sanoisin notta 4 litraa vois olla keskiarvo. Ääni tosiaan toimii ja kestää paljon paremmin. Kusella joutuu toki käymään useasti, mut mikäs sitä on käydessä, kun ei kirvele. Ettet vaan tarkoita kaljaa eikä vettä ? COVS jäsen nro 6 |
Musiikkia korville 07.07.2008 09:36:00 | |
---|
Ettet vaan tarkoita kaljaa eikä vettä ? Sehän siinä hassua onkin, että nimenomaan vettä... 4 litraa kaljaa alkaa vaikuttaa itellä jo lauluun huonommalla tavalla. By: MK |
jjussila 07.07.2008 09:36:45 | |
---|
Ettet vaan tarkoita kaljaa eikä vettä ? Elä sää Ukko nyt vääntele totuutta, vesi vanhin voitehista ja...laimein... ..ei helev...olisko noin?..... |
humppahanuristi 07.07.2008 11:24:16 | |
---|
Viime keikka oli ihan hyvä paitsi viimeinen puolituntinen. Viimeiseen settiin jätettiin esim. Sateen tango, joka on kyllä tuttu mutta en ole soittanut. Silmät ristissä tihrustin pientä nuottia siinä vartin yli kaksi eikä kyllä pysynyt silmät rivillä. Joutui sitten suoraan sanoen soveltamaan. Hämärää ja väsytti. Hoh hoijaa... Alkaako sitä tulla jo vanhaksi tässä iässä vai mikä se on kun selvinpäinkään ei enää saa nuotista selvää. Humpasta rautalankaan... |
half 07.07.2008 13:21:20 | |
---|
Lauantaina Morgan Kane, Mäntässä. Runsaasti väkeä ja kaikki ok. Eritysesti mieltämme lämmitti, kun yritin tilata olutta valmiiksi viimeisellä tauolla ja isäntä sanoi laittavansa " backstagen" jääkaappiin mäyriksen veloituksetta. Keikka kai siis meni hyvin. COVS jäsen N:o 5 |
Marshall83 07.07.2008 13:37:28 | |
---|
Valasrannassa kävästiin, tuli käytyä samalla kertaa uimassa ekaa kertaa tälle kesälle. Siihen päälle vielä sauna ja järjestäjien tarjoamat saunaoluet niin eipä sitä muuta tarvi. Ja vielä keikkakin oli ok, porukkaa reilusti paikalla. -Asia kunnossa. |
manjaana 07.07.2008 22:56:41 | |
---|
Ettet vaan tarkoita kaljaa eikä vettä ? Vettä se lirsii, voinen tuon paikkansapitävyyden taata.. -Moon lomal- |
Ukko 08.07.2008 10:13:34 | |
---|
Elä sää Ukko nyt vääntele totuutta, vesi vanhin voitehista ja...laimein... ...paitsi jos sen lantraa jollain niin sitten se on vieläkin laimeampaa :) COVS jäsen nro 6 |
mack the knife 08.07.2008 11:55:42 | |
---|
Hah, lauantaina yksi solistin fani pyysi yhtä tiettyä biisiä, sitten kun ei soitettu, niin encoreiden jälkeen tuli kysymään, miksi. Sanoin, että mun mielestä se on oikeastaan ihan paska biisi, ei sitä voi soittaa. Olisitte nähneet sen ilmeen. "Eihän noin voi sanoa, kaikki on ihania mitä se laulaa!" -"No miksei voi, minusta se on huono sävellys ja vielä huonommat sanat." Kääntyi niskojaan nakellen pois päin ja sanoi, että ei pidä minua minään. On se semmosta... COVS n:o 1. |
Lennu 08.07.2008 12:29:04 | |
---|
Kääntyi niskojaan nakellen pois päin ja sanoi, että ei pidä minua minään. On se semmosta... Nii, ja sit aina sanotaan, että rehellinen pitää olla. Miten tässä nyt pitäis sitten aina toimia? "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
jon lord 08.07.2008 12:32:35 | |
---|
Hah, lauantaina yksi solistin fani pyysi yhtä tiettyä biisiä, sitten kun ei soitettu, niin encoreiden jälkeen tuli kysymään, miksi. Sanoin, että mun mielestä se on oikeastaan ihan paska biisi, ei sitä voi soittaa. Olisitte nähneet sen ilmeen. "Eihän noin voi sanoa, kaikki on ihania mitä se laulaa!" -"No miksei voi, minusta se on huono sävellys ja vielä huonommat sanat." Kääntyi niskojaan nakellen pois päin ja sanoi, että ei pidä minua minään. On se semmosta... he hee !! COVS rules. COVS jäsen N.o 3 |
Tankero 08.07.2008 12:53:13 | |
---|
Hah, lauantaina yksi solistin fani pyysi yhtä tiettyä biisiä, sitten kun ei soitettu, niin encoreiden jälkeen tuli kysymään, miksi. Sanoin, että mun mielestä se on oikeastaan ihan paska biisi, ei sitä voi soittaa. Olisitte nähneet sen ilmeen. "Eihän noin voi sanoa, kaikki on ihania mitä se laulaa!" -"No miksei voi, minusta se on huono sävellys ja vielä huonommat sanat." Kääntyi niskojaan nakellen pois päin ja sanoi, että ei pidä minua minään. On se semmosta... Mitä?! Etkö olekaan nöyrä yleisön palvelija. Humppajyrä |
Lyyki 08.07.2008 16:25:59 | |
---|
Hah, lauantaina yksi solistin fani pyysi yhtä tiettyä biisiä, sitten kun ei soitettu, niin encoreiden jälkeen tuli kysymään, miksi. Sanoin, että mun mielestä se on oikeastaan ihan paska biisi, ei sitä voi soittaa. Olisitte nähneet sen ilmeen. "Eihän noin voi sanoa, kaikki on ihania mitä se laulaa!" -"No miksei voi, minusta se on huono sävellys ja vielä huonommat sanat." Kääntyi niskojaan nakellen pois päin ja sanoi, että ei pidä minua minään. On se semmosta... Taisit olla mukavalla päällä?! |
mack the knife 08.07.2008 21:10:38 | |
---|
Taisit olla mukavalla päällä?! Olin mä, oikeasti. Oli tosi hauska veto ja sai paistettuja muikkuja. Siksihän mä tuon heitinkin, kun oli pilke silmäkulmassa ja piru mielessä. Ei ollenkaan ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ -hommaa. COVS n:o 1. |
Flatron 08.07.2008 21:27:11 | |
---|
Lauantaina Espan lavalla. Ihmisiä oli kävelyaluekin lähes täynnä ja viimeiseksi ajatellun biisin ja taputellun encoren välillä kaksi rouvaa toi kukkapuskan ja ruusuja soittajille. Kivaa kyllä oli ;-) T : Tomppa |
EP 12.07.2008 13:09:37 | |
---|
Syntymäpäiväkeikka duolla ohi ja olosuhteisiin nähden arvosanalla "tyydyttävä"! Paremmat pianosoundit(kin?) pitäis myös jostain kehitellä.. ..plus lissää treeniä :D |
Ukko 13.07.2008 10:21:52 | |
---|
Hyvä keikka. Parketilla liikettä koko illan ja biletys puri. Eikä soitto lakannut vaikka kiipparistin teline petti kesken biisin ja kamat putos lattialle, eivät onneksi särkyneet. Kotona jo kohta puolenyön jälkeen. Ja pääsin kerran näyttämään mistä COVS:läiset on tehty :) COVS jäsen nro 6 |
Hyvä keikka. Parketilla liikettä koko illan ja biletys puri. Eikä soitto lakannut vaikka kiipparistin teline petti kesken biisin ja kamat putos lattialle, eivät onneksi särkyneet. Kotona jo kohta puolenyön jälkeen. Ja pääsin kerran näyttämään mistä COVS:läiset on tehty :) Perinteitä vaalin myös, käänsin kompin ja väitin etten se minä ollut. Muuten oikea suojatyökeikka. Ruissalon kylpylä 20.00-23.30 ja liikaaa VOlyymia koko ajan. COVS jäsen N:o 5 |