Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Max Weinberg stadikalla
1 2
Wyrok
12.07.2008 10:22:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa Springsteenin keikka aika kova pläjäys! Max veti kolme tuntia elettömän tyylikkäästi, tarkasti ja taidolla. On miehellä uskomattoman taloudellinen tapa soittaa, eikä kyllä jäänyt valittamisen aihetta. Max lienee kanssa yksi noita jonkin verran aliarvostettuja rumpaleita, eli elvistelemätön työjuhta joka hoitaa tonttinsa mielettömällä varmuudella.
 
-:mikko
 
"Watching television is like taking black spray paint to your third eye." -Bill Hicks
baron
12.07.2008 10:35:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks se sama herra, jonka bändi esiintyy Conan O´Brian show'ssa vai oonks mä jotenkin sotkenut?
 
Roberto
12.07.2008 11:03:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks se sama herra, jonka bändi esiintyy Conan OBrian show'ssa vai oonks mä jotenkin sotkenut?
 
Sama mies. Eiks sillä ole joku selkähätä jonka vuoksi joutuu skulaamaan aika lunkisti?
 
kimizu
12.07.2008 12:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Takavuosina taisi Max kärsiä myös aika pahoista jännetuppiongelmista. Siperia opettaa soittamaan taloudellisesti, ammattilaisetkin...
Hieno soittaja herra on, taittuu monenlaiset jutut tyylikkäästi.
 
Foe mounier
12.07.2008 14:48:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sais tulla jo takas Conaniin. Se uus on iha sukka.
 
Pieni rumpalipoika
12.07.2008 15:33:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama mies. Eiks sillä ole joku selkähätä jonka vuoksi joutuu skulaamaan aika lunkisti?
 
Mulla ois kans samanlainen hatara mielikuva ja vieläpä sellainen, että se joutu olemaan sivussa soittohommista kokonaan jonkin aikaa ja että koko touhu oli vaakalaudalla.
 
Kova jätkä kieltämättä. Letkee meininki miehellä.
 
Rummut nurin ja nussimaan!
Linnunlaulupuu
12.07.2008 17:14:49 (muokattu 12.07.2008 17:14:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käyttikös Macks missään vaiheessa sitä efektisnareaan? En jaksanut koko keikan ajan vahdata pelkkää rumpalia.
 
KINNIKUN!
Pieni rumpalipoika
12.07.2008 18:07:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En jaksanut koko keikan ajan vahdata pelkkää rumpalia.
 
PETTURI!
 
Painoin varoitusta ja pistin vielä erikseen Paasolle viestiä, että pitkä jäähy olisi nyt todellakin paikallaan.
 
Hoho.
 
Rummut nurin ja nussimaan!
Bobana
13.07.2008 01:14:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sais tulla jo takas Conaniin. Se uus on iha sukka.
 
Kylä näino.
Sucka mikä sucka.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Sakueskustoo
13.07.2008 22:08:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kädet ristiin-tomittelu tuli muutamaan otteeseen!!! Oha se hieno mies, ei siitä minnee pääse.
 
Alkaa olee jo hyvää huumorii.
Ruutikallo
14.07.2008 10:52:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosi hienosti hoiti hommansa.
Valitettavasti saamani lippu oli liian kaukana nähdäkseni bändiä kunnolla, joten jouduin aika pitkälti turvautumaan screeniin.
 
Hyvää kuitenkin.
 
-H-
 
"Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä"
Kabanossi
14.07.2008 14:12:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten mulla jäi sellainen kuva, että Max oli aika väsähtäneen oloinen. Soitossa ei ollut moitteen sijaa, mutta aina kun lärvi oli screenissä niin oli hieman kalpean näköinen ja suu mutrussa. Conanissa aina niin vekkulimainen tuo Weinberg.
 
Eipä silti, onhan se työ sitä reissaamista ja alkaahan miehelläkin jo ikää olla. Bruce itse oli kuin sähköjänis.
 
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio.
Linnunlaulupuu
15.07.2008 00:18:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kukaan teistä siellä keikalla kuitenkaan ollut! Muuten, kuka kumma on tämä mystinen "Paaso", jolla rumpalipoika minua uhkailee? Paaso on kylä.
 
KINNIKUN!
Linnunlaulupuu
15.07.2008 00:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylä näino.
Sucka mikä sucka.

 
Pitäis olla sonoria ja paistetta, ni johan lähtis.
 
KINNIKUN!
Pieni rumpalipoika
15.07.2008 00:27:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kukaan teistä siellä keikalla kuitenkaan ollut! Muuten, kuka kumma on tämä mystinen "Paaso", jolla rumpalipoika minua uhkailee? Paaso on kylä.
 
Hehe. Jos et oikeasti tiennyt, niin Paason Juhani on tän keskustelupalstan perustaja, juoppo basisti Turusta. Hieno mies kieltämättä.
 
Rummut nurin ja nussimaan!
Linnunlaulupuu
15.07.2008 00:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hehe. Jos et oikeasti tiennyt, niin Paason Juhani on tän keskustelupalstan perustaja, juoppo basisti Turusta.
 
En tiennyt. Keskustelupalstojen historiikki ei ole ensisijaisia kiinnostuksenkohteitani. Historia ylipäänsä onkin sitten mukavaa. Kiitän tiedosta.
 
Hieno mies kieltämättä.
 
En tiennyt tätäkään.
 
KINNIKUN!
Pieni rumpalipoika
15.07.2008 00:36:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiennyt. Keskustelupalstojen historiikki ei ole ensisijaisia kiinnostuksenkohteitani. Historia ylipäänsä onkin sitten mukavaa. Kiitän tiedosta.
 
On se nykyisyyttäkin, koska Johtajan kanssa Paaso tätä ylläpitää ja mahdollistavat tämänkin schaiban jauhamisen.
 
En tiennyt tätäkään.
 
Olet kohta viisas mies.
 
Rummut nurin ja nussimaan!
Bobana
15.07.2008 22:24:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäis olla sonoria ja paistetta, ni johan lähtis.
 
Kylä näino.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Sacrificed son
26.07.2012 12:31:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1471 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Ensi tiistainahan tätä herkkua olisi taas tarjolla. Pahimpaan Weinberg-nälkään ennen sitä tässä olisi mainio video, jossa Max ja poikansa Jay näyttävät vähän rumpaloinnin mallia:
 
http://www.youtube.com/watch?v=KW86Vr9Engg
 
Toki miehet ovat erityylisiä soittajia, mutta silti Max vie poikaa kuin litran mittaa...
 
marktark
26.07.2012 13:34:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja mikä siis on tuo yllämainittu "efektisnare" ? Se triggausjuttu vai ?
 
Josta taas tuli mieleen, että viime lauantain Frank Beardilla oli joku pronssinvärinen möhkäle (Tama tai joku special; mulla on kuva siitä) ja siinä kiinni kaksi ddrum-tyyppistä triggeriä. No mutta soundi oli mainio, sitä signature-osastoa ja luonnollisesti(?) hiukan muuttui biisien välillä.
 
Play that song, not the instrument.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «