Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 591 92 93 94 95122 123 124 125 126
Anonymous-jazz
11.07.2008 05:35:33

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
DJKaaos
11.07.2008 10:34:30
HOHO :D näin Venäjällä http://www.youtube.com/watch?v=oeSxVujpRRU

Valko-Venäjällä.
Minä olen minä.
trashjones
11.07.2008 11:01:12
HOHO :D näin Venäjällä http://www.youtube.com/watch?v=oeSxVujpRRU

Hidas! Laitoin tuon edelliselle sivulle.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
DJKaaos
12.07.2008 16:43:23
Ranskan '98 maajoukkue pelaa muun maailman tähdistöä vastaan 12.7.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1554672

Tänään taitaa olla juuri se tasan kymmenen vuotta tuosta 98 finaalista. Tosin hieman outoa, että ainakin iltasanomien pelaajalistassa on tuossa Ranskan 1998 kultajoukkueessa pelaajia, joilla ei ole mitään tekemistä kyseisen joukkueen/turnauksen kanssa.
Minä olen minä.
Stradlin
12.07.2008 16:55:42 (muokattu 12.07.2008 16:57:00)
Tosin hieman outoa, että ainakin iltasanomien pelaajalistassa on tuossa Ranskan 1998 kultajoukkueessa pelaajia, joilla ei ole mitään tekemistä kyseisen joukkueen/turnauksen kanssa.

Keitäs nämä pelaajat ovat? Itse en (wikipedian avulla) löytänyt muita kuin Ulrich Ramén, joka on pelannut ensimmäisen maaottelunsa vasta '99.

E: eikun onhan siellä vissiin Micoud ja Wiltordkin tällaisia kavereita..
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
DJKaaos
12.07.2008 17:00:04
Keitäs nämä pelaajat ovat? Itse en (wikipedian avulla) löytänyt muita kuin Ulrich Ramén, joka on pelannut ensimmäisen maaottelunsa vasta '99.

E: eikun onhan siellä vissiin Micoud ja Wiltordkin tällaisia kavereita..

Ramé, Wiltrod, Micoud ja Anelka, nuo pistivät silmään.
Minä olen minä.
Stradlin
12.07.2008 17:09:14
Ramé, Wiltrod, Micoud ja Anelka, nuo pistivät silmään.

jaa katos vaan, eihän Anelkakaan siellä sitten pelannut. Jotenkin sellainen mielikuva oli, että Anelka olisi jo silloin ollut ihan vakiomiehiä Ranskan joukkueessa.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Chieftain
12.07.2008 22:17:43

Tänään taitaa olla juuri se tasan kymmenen vuotta tuosta 98 finaalista. Tosin hieman outoa, että ainakin iltasanomien pelaajalistassa on tuossa Ranskan 1998 kultajoukkueessa pelaajia, joilla ei ole mitään tekemistä kyseisen joukkueen/turnauksen kanssa.

Lisäksi listalta puuttuu ainakin Emmanuel Petit, joka taisi tehdä finaalissa maalinkin. Jotain muistikuvia löytyy näköjään kymmenen vuodenkin takaa. Pisti vain silmään.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin. -kloppis
losalvaros
15.07.2008 11:24:44
Mitäs herrat sanotte Cristiano Ronaldon tapauksesta? Miehellä on ManU:n kanssa vaikka miten pitkä sopimus ja pitäisi silti päästä Real Madridiin. Asiaan ovat ottaneet kantaa mm. Fifan puheenjohtaja Sepp Blatter, joka mainitsi pelaajien olevan seurojen orjia.

Asiaan: mitä teidän mielestänne kenenkin kannattaisi tehdä? Minkä Ronaldo seuralleen voi kerta on laittanut nimen jatkopaperiin vuosi pari sitten? Mikä pakko ManUn olisi ensimmäisestä risauksesta luopua (=myydä n. 90 miljoonalla) Ronaldo pois?
"Humppaa tai kuole".
Stradlin
15.07.2008 12:49:26
Mitäs herrat sanotte Cristiano Ronaldon tapauksesta?

On tässä pikkuhiljaa kaikki arvostus miestä kohtaan kadonnut. Miksei mennyt sinne Madridiin jo aikaisemmin, jos se kerran on aina ollut unelma? Miksi tehdä ManUn kanssa 5 vuoden sopimus, jos ei kiinnosta seurassa pelata? Harmittaa, että omakin pikkuveljeni fanittaa sitten tällaista takinkääntäjä-niiskuneitiä, ei ehkä mikään paras mahdollinen esimerkki nuorille futisfaneille.

Mielenkiintoista nähdä, mitä Ferguson tekee. Hyvät rahathan se Christiinasta saisi, mutta tietysti ihan kettuillakseen saattaa istuttaa äijää penkillä. IMO Fergien kannattaisi vain hankkiutua kaverista eroon, kun kerran Real on valmis aivan tajuttoman summan maksamaan. En kyllä ymmärrä Realin johtoportaankaan järjenjuoksua asiassa, ei noin kallista pelaajaa olekaan.

Blatterin orjalausunnot olivat järkyttävän typeriä, voisi erota virastaan samantien. Yllättäen Blatterin kanssa samaa mieltä asiasta on ainoastaan C. Ronaldo.
Simo78
15.07.2008 13:17:33
Asiaan: mitä teidän mielestänne kenenkin kannattaisi tehdä? Minkä Ronaldo seuralleen voi kerta on laittanut nimen jatkopaperiin vuosi pari sitten? Mikä pakko ManUn olisi ensimmäisestä risauksesta luopua (=myydä n. 90 miljoonalla) Ronaldo pois?

Pysyköön Cristiina itkemässä jossain muualla kuin Realissa! Taas menee johtoportaalla pasmat sekaisin, kun pitää lähteä tuota ostelemaan. Eikö ne mitään opi tuosta tähtien haalimisesta? Ilmeisesti ei!

Ei siinnä mitään kentällä Ronaldo on loistava, mutta asenneongelmaa kukaan tuskin enää voi kieltää. Vai voiko?
DJKaaos
15.07.2008 19:44:03
Mitäs herrat sanotte Cristiano Ronaldon tapauksesta?

Onhan näitä juupas-eipäs-leikkejä ennenkin nähty futiksessa. Minun puolesta saa CR7 lähteä Manusta vaikka heti seuraavalla koneella. Kapsäkitkin tuntuvat olevan jo pakattuina.

Asiaan: mitä teidän mielestänne kenenkin kannattaisi tehdä?

En tiedä.

Mikä pakko ManUn olisi ensimmäisestä risauksesta luopua (=myydä n. 90 miljoonalla) Ronaldo pois?

Ei yhtikäs mikään, mutta jos Ronaldon halut Realiin on noinkin kovat kuin miltä vaikuttaa, niin miksi Manu ei päästäisi sitä kera huomattavan siirtosumman menemään? Varsinkin jos vastavaihtoehtona olisi ns "väkisin" jääminen Manuun ja ehkä motivaatiotason laskeminen tai jopa penkkikomennus - sellaisesta tilanteesta ei hyödy kukaan.
Minä olen minä.
trashjones
16.07.2008 08:45:56
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Stradlin
17.07.2008 14:02:11
Real Madridissa ainakin Wesley Sneijder on ilmoittanut, ettei joukkue kaipaa Ronaldoa.

Ihan mielenkiintoinen tilanne jos ei Real ostakaan äijää sinne, nyt kun Ronaldo on käytännössä jo poltellut kaikki sillat takanaan ManUa ajatellen. Jospa se lähteekin Losiin Becksin seuraksi? :D
Simo78
17.07.2008 14:11:13
Real Madridissa ainakin Wesley Sneijder on ilmoittanut, ettei joukkue kaipaa Ronaldoa.

Ihan mielenkiintoinen tilanne jos ei Real ostakaan äijää sinne, nyt kun Ronaldo on käytännössä jo poltellut kaikki sillat takanaan ManUa ajatellen. Jospa se lähteekin Losiin Becksin seuraksi? :D

Sinne vaan!! Hyvä Wesley hyvä!! Robinho on oikeasti hyvä, harmi että loukkaantumiset vaivanneet.
Rapido
17.07.2008 22:02:52
Sinne vaan!! Hyvä Wesley hyvä!! Robinho on oikeasti hyvä, harmi että loukkaantumiset vaivanneet.

Kyllä maar, Wesleylle pongot tästä lausumasta ^^
M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista
Ritsie
17.07.2008 22:32:51
Mitäs herrat sanotte Cristiano Ronaldon tapauksesta? Miehellä on ManU:n kanssa vaikka miten pitkä sopimus ja pitäisi silti päästä Real Madridiin. Asiaan ovat ottaneet kantaa mm. Fifan puheenjohtaja Sepp Blatter, joka mainitsi pelaajien olevan seurojen orjia.

Enemmän tuntuu että parempi kun lähtis pois. ManU tietysti tekee mitä haluaa, eikä ole mikään pakko päästää pois.

Istuttaa neitiä penkillä, jos ei homma kiinnosta. Arvostus laski kun lehmän häntä häntä kohtaan.
On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa!
Simo78
18.07.2008 13:29:43
Enemmän tuntuu että parempi kun lähtis pois. ManU tietysti tekee mitä haluaa, eikä ole mikään pakko päästää pois.

Istuttaa neitiä penkillä, jos ei homma kiinnosta. Arvostus laski kun lehmän häntä häntä kohtaan.

Siis oikeesti kun kattelin noita manu pelejä(mestarien liigaa telkusta siis), niin ihmettelin miksi ne muut ei ole vetänyt sitä joukolla turpaan? Kaveri kiukuttelee jos ei joka kerta syötetä jne., taas samaan aikaan koko muu jengi pelaa tosi kurinalaisesti. Niin ja mä siis inhoan manua, mutta pitää arvostaa tuota tapaa millä jengi tekee duunia, etenkin Rooney on noussut mun arvostukseeni. Ottaisin Realiin, siis sitten ku Raul lopettaa...
masterhat
18.07.2008 13:59:28
manu ei olis voittanut mitään tällä kaudella ilman crisua. fakta..."Ei ruokkivaa kättä saa vetää joukolla turpaan, vaikka se hiukan ärsy olisikin.." ruokkiva käsi = crisu hoitaa manulle voitot. Ja itsehän en manua kannata, enkä oikeestaan mitään joukkuetta.
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)