jape2 08.07.2008 15:23:01 | |
---|
Simo Silmusta muistui viime kesältä" Sinun kanssasi" niminen taidepaukku. |
EP 08.07.2008 15:23:33 (muokattu 08.07.2008 15:24:32) | |
---|
Sorry offtopic :/ |
humppahanuristi 08.07.2008 17:06:32 (muokattu 08.07.2008 20:11:12) | |
---|
Akselin ja Elinan häävalssi // Bed Of Roses Can't Help Fallin' In Love / Edelweiss Elokuun häävalssi Häävalssi (Rautavaara) // Häävalssi (Stella) Hello I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kesäinen häävalssi / Kerran saavun satamaan Maijan Ja Jannen häävalssi / Metsäkukkia Minä rakastan sua / Need Your Love So Bad Niittykukkia Nothing Else Matters / Oikean löytänyt oon / Oikeesti / Pariisin taivaan alla Puhu hiljaa rakkaudesta Pianoman Satukirjan sankari / Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi Suvivalssi // Tahdon Viimeinen valssi (Engelber Humberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Johan myö yksissä häissä oltiin mutta nyt täytyy sanoa, etten kyllä muista mikä se varsinainen häävalssi oli... Piti luntata sähköpostista, se oli tuo Kerran saavun satamaan. Humpasta rautalankaan... |
KoskPaavo 08.07.2008 19:34:01 | |
---|
"Johan myö yksissä häissä oltiin mutta nyt täytyy sanoa, etten kyllä muista mikä se varsinainen häävalssi oli... Piti luntata sähköpostista, se oli tuo Kerran saavun satamaan." Erikoinen häävalssiksi, tai toisaaltahan tuo symboliikaltaan sopii vaikka hautajaisiin. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Pula-Aho 08.07.2008 20:00:05 | |
---|
Akselin ja Elinan häävalssi // Bed Of Roses Can't Help Fallin' In Love / Edelweiss Elokuun häävalssi Everything I Do I do It For You Häävalssi (Rautavaara) /// Häävalssi (Stella) Hello I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kesäinen häävalssi / Kerran saavun satamaan Kultaa ja Hopeaa Maijan Ja Jannen häävalssi // Metsäkukkia Minä rakastan sua // Need Your Love So Bad Niittykukkia Nothing Else Matters / Oikean löytänyt oon / Oikeesti // Pariisin taivaan alla Puhu hiljaa rakkaudesta Pianoman Satukirjan sankari // Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi Suvivalssi // Tahdon Three Times a Lady Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
jajuhani 08.07.2008 20:59:51 (muokattu 08.07.2008 21:00:31) | |
---|
Eikö nykyään kukaan enää toivo sitä aitoa Friiti Ojalan säveltämää "Häävalssia", vai oliko se jo listoilla. Poikani häissä 2003 sitä hääparin toiveena esitettiin muistaakseni kolmantena valssina. Tämän Friitin Häävalssin on levyttänyt hanurilla mm. Jorma Juselius. Omissa häissäni vuonna 1969 en kehdannut valssata, vaikka ilmeisesti olisin osannutkin. Ujoutta lienee. Me tanssimme tuliterän vaimoni kanssa hanurimusiikin säestyksellä tangon "La Cumparsita"! Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
Ukko 08.07.2008 21:01:42 | |
---|
Miksei kukaan halua häävalssiksi Astridin valssia ? COVS jäsen nro 6 |
aaporok 11.07.2008 23:51:31 | |
---|
Ehkä pysäyttävin häävalssi ikinä: Popedan pitkä kuuma kesä.... Rock on rahaton riemu... |
Epämuusikko 12.07.2008 00:20:47 | |
---|
Kaverin hääbändin eräs mieleen painunein häätanssitoive oli Iron Butterflyn "In-a-gadda-da-vida". Olivat kuulemma soittaneet. Duo Rehband & Voltaren.
Bustard #1 |
jape2 12.07.2008 00:58:44 | |
---|
Ehkä pysäyttävin häävalssi ikinä: Popedan pitkä kuuma kesä.... Tosta muistui mieleen popedan "tahdotko mun tosiaan?" Sitä varten oikein muutimme genreä hetkeksi! n.10 v.sitten... |
aaporok 12.07.2008 01:04:53 | |
---|
Tosta muistui mieleen popedan "tahdotko mun tosiaan?. Hieno biisi. Sopii "häävalssiksi" paremmin kuin hyvin. Rock on rahaton riemu... |
turhala 12.07.2008 08:49:22 | |
---|
Akselin ja Elinan häävalssi Bed Of Roses Can't Help Fallin' In Love Edelweiss Elokuun häävalssi Everything I Do I do It For You Häävalssi (Rautavaara) Häävalssi (Stella) Hello I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kesäinen häävalssi Kerran saavun satamaan Kultaa ja Hopeaa Maijan Ja Jannen häävalssi Metsäkukkia Minä rakastan sua / Need Your Love So Bad Niittykukkia Nothing Else Matters Oikean löytänyt oon Oikeesti / Pariisin taivaan alla Puhu hiljaa rakkaudesta Pianoman Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi Sinä vain Suvivalssi / Tahdon Three Times a Lady Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Panin elämän risaiseksi, sain risaisen elämän. |
Tankoprinssi 12.07.2008 11:42:40 (muokattu 12.07.2008 11:44:31) | |
---|
Löytyi vielä pari, jotka eivät olleet listassa. Muuten on aika tuttua "kauraa", kun soitetaan vuosittain n 10-20 häät. Akselin ja Elinan häävalssi/ Annie`s Song Bed Of Roses Can't Help Fallin' In Love Edelweiss Elokuun häävalssi Everything I Do I do It For You Häävalssi (Rautavaara) Häävalssi (Stella) Hello I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain Kesäinen häävalssi Kerran saavun satamaan Kultaa ja Hopeaa Maijan Ja Jannen häävalssi/ Metsäkukkia Minä rakastan sua // Need Your Love So Bad Niittykukkia Nothing Else Matters Oikean löytänyt oon Oikeesti // Pariisin taivaan alla Puhu hiljaa rakkaudesta Pianoman Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi Sinä vain Suvivalssi / Tahdon Three Times a Lady Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tänään vedetään toi Simo Silmun valssi, joten päivitetään... Akselin ja Elinan häävalssi/ Annie`s Song Bed Of Roses Can't Help Fallin' In Love Edelweiss Elokuun häävalssi Everything I Do I do It For You Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) Hello I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain Kesäinen häävalssi Kerran saavun satamaan Kultaa ja Hopeaa Maijan Ja Jannen häävalssi/ Metsäkukkia Minä rakastan sua // Need Your Love So Bad Niittykukkia Nothing Else Matters Oikean löytänyt oon Oikeesti // Pariisin taivaan alla Puhu hiljaa rakkaudesta Pianoman Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinä vain Suvivalssi / Tahdon Three Times a Lady Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Don't take me serious, I'm just playing. |
Jaskaa pakoon 14.07.2008 12:29:41 | |
---|
Lisätään vielä Sinut tahdon kokonaan Godfather Walz Kenpä tietäis sen |
Haipuma 15.07.2008 14:57:27 | |
---|
Poranek valssi. Kiva instrumentaali biisi, tulee mieleen jonkinsorttiset ritarikekkerit. Eli: Akselin ja Elinan häävalssi/ Annie`s Song Bed Of Roses Can't Help Fallin' In Love Edelweiss Elokuun häävalssi Everything I Do I do It For You Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) Hello I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain Kesäinen häävalssi Kerran saavun satamaan Kultaa ja Hopeaa Maijan Ja Jannen häävalssi/ Metsäkukkia Minä rakastan sua // Need Your Love So Bad Niittykukkia Nothing Else Matters Oikean löytänyt oon Oikeesti // Pariisin taivaan alla Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta Pianoman Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinä vain Suvivalssi / Tahdon Three Times a Lady Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song "Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista."
-Ravintelissa kuultuja |
Tankero 15.07.2008 15:34:23 | |
---|
Kaverin hääbändin eräs mieleen painunein häätanssitoive oli Iron Butterflyn "In-a-gadda-da-vida". Olivat kuulemma soittaneet. Koko pitkänä versionako? Minkäikäinen lie ollut hääpari, kun ko biisiä olivat toivoneet? Ei nimittäin nuoriso tunnu juurikaan tietävän bändiä. Humppajyrä |
Tankoprinssi 16.07.2008 11:44:33 | |
---|
Taas tuli listaan pari uutta: Tauskin taivaassa tavanneet ja Tonavan aallot. Akselin ja Elinan häävalssi/ Annie`s Song Bed Of Roses Can't Help Fallin' In Love Edelweiss Elokuun häävalssi Everything I Do I do It For You Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) Hello I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain Kesäinen häävalssi Kerran saavun satamaan Kultaa ja Hopeaa Maijan Ja Jannen häävalssi/ Metsäkukkia Minä rakastan sua // Need Your Love So Bad Niittykukkia Nothing Else Matters Oikean löytänyt oon Oikeesti // Pariisin taivaan alla Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta Pianoman Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinä vain Suvivalssi / Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Tonavan aallot Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Kukko 18.07.2008 01:35:47 | |
---|
Kaunis on hän. Riki Sorsan levytys(A.Sunell san.Anne Koivunen) ja leirinuotio-orkesteri parhaimillaan.. Ei ehkä ihan perinteinen valssin poljento..Hieno! "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
artope 18.07.2008 08:49:33 | |
---|
Komppaan. Kerran ollaan vedetty tuuraajakiipparistin tulkitessa. Ei tosin häissä. Tämä pitää ittekin opetella... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |