Aihe: Hopeanuoli
1 2 3 4
Jkob
16.11.2006 16:09:11
Tää oli ihan vitun perseestä... On varmaan duppaajilla ollu kivaa, mulla ei ainakaa.

Ehdottoman sama
Wanking is timeless
diabami
19.11.2006 12:53:13
Eilen katoin koko sarjan läpi.
Ihan hopeanuolihuurussa nyt olen. Olin aina lapsesta asti halunnut katsoa hopeanuolen läpi, mutta koskaan ei tilaisuutta löytynyt.
Nyt tuntuu siltä, että olin ajattelut sarjan juonen monimutkaisemmin mitä se oli.
Minusta muutamien karhutappelukohtien tekemisessä oltiin hieman laiskoteltu.
Samat kohdat, joissa karhut talloi koirien päälle näkyi ainakin pariin kertaan.

Mutta todella hieno sarja oli tuo hopeanuoli.
Wk
21.11.2006 00:10:21
Itellä ei sillon aikanaan ollu ku se suomeks dubattu ja neljään osaan lyhennetty VHS-sarja joten en edes ole nähnyt koko tarinaa... mutta kovaa tavaraa ja erittäin tunnelmallista musiikkiakin Hopeanuoli sisälsi.
http://www.mikseri.net/users/108413.php
aivokuolio
11.07.2008 02:58:44
Huom! Olet kirjoittamassa yli 598 päivää vanhaan ketjuun!

Khyl. Ihan vaan semmosen ilmoitusluonteisen asian takia että tuota suomeksi dubatun version DVD:tä saa ainakin Kodin Anttiloista nyt noin kympin hintaan. Omani hain tuossa tänään päivällä ja tässä onkin ilta vierähtänyt näitä katsellessa. Nostalgian takia juuri nämä kömpelösti dubatut leikatut versiot toimivat itselleni paremmin, eikä haittaa yhtään vaikka tätä boksia saa noin 50 euroa halvemmalla kuin japsiversiota.
BassLass
11.07.2008 12:12:22
Ahh...tänään hopeanuolinostalgiamaraton. Tuli ostettua tuo japsiboksi ja kavereiden kanssa aletaan sitä iltasella katselemaan. Hyviä muistoja tiedossa :)
Meadow
11.07.2008 14:54:49 (muokattu 11.07.2008 15:02:36)
Mulla on tuo boksi, mutta siinähän on dubbaus japaniksi. Suomenkielinen dubbi on puolet koko sarjan tai'asta. "Nyt sinä kuolet senkin kirottu karhu!" Voisin itsekin katsoa parit jaksot pitkästä aikaa.

Voi niitä aikoja kun pentuna katsoi ihan ekstaasissa kun koirat repivät toisiaan ja karhuja riekaleiksi. Sieluni haavoittui lopullisesti kun Riki kuoli. Akakabuto (tai Akakapuutto niinkuin silloin lapsena sen ilmaisi) on edelleen kovimpia pahiksia missään ikinä, vaikkei se koskaan mitään muuta tehnyt kuin karjunut ja tappanut saatanasti koiria. Ei se mokoma kuollut vaikka Hopeanuoli meni sen lävitse.
trashjones
11.07.2008 17:31:39 (muokattu 11.07.2008 17:34:24)
"Kahdeksan kulhollista, syöt vatsasi kipeäksii!!!!"

Hopeanuolessa on se yks kappale jossa hemmetin surullinen tunnelma.

E: http://www.youtube.com/watch?v=hH_KJ9HOeRE&feature=related

tämä siis.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
saastara
11.07.2008 18:44:19 (muokattu 11.07.2008 18:48:01)
Parhautta!

Puolimetrisestä asti olen sarjaa fanittanut.. Parhautta alusta loppuun. Löytyy nuo originellit VHS:t sekä tuo uudempi DVD-paketti, Weed-paketti on vielä hommaamatta.

Sorrow on kenties maailmanhistorian paras biisi! Kuinka monta kertaa onkaan tullut pillitettyä kuin pikkulapsi noita katsoessa.. :')

E: Koko sarja on yhtä filosofista tykitystä. "Kuolleet haudataan elävät jatkavat elämäänsä." Deep!

Ja Gohei Takeda on maailmanhistorian kovin jätkä. Ainoastaan tosimies lähtee loikkimaan nääntyneenä, haavoittuneena ja jalka vastikään irtileikattuna psykopaattisen, luonnottoman ison ja vahvan ihmissyöjäkarhun perään. :D
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
BassLass
11.07.2008 21:01:36 (muokattu 11.07.2008 21:04:19)
Huhu tota Sorrow.

Toinen hieno kappale on tietenkin se ending, "tomorrow"

http://www.youtube.com/watch?v=Hzs5bFVXnSo&feature=related

E: Tosiaan, kun pikkusena kuuli tuon theme songin niin luuli että siinä lauletaan jostain aivan muusta....Mutta ne sanat ovat kyllä tosi häkellyttävät, kuten myös tuossa tomorrow:ssa
doppelgänger
11.07.2008 21:03:17
http://www.youtube.com/watch?v=znzlsrifC2M

Dubbaukset on rautaa! "Sinä kuolet"
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
trashjones
11.07.2008 23:14:32 (muokattu 11.07.2008 23:17:02)
http://www.youtube.com/watch?v=znzlsrifC2M

Dubbaukset on rautaa! "Sinä kuolet"

Mitä hemmettiä tuolla kommenteissa joku anime/manga-teini valittaa näin: Ei v**tu mitkä dubit :D
Toiseks, nimi on Gin eikä hopeenuoli ja Akame oli joku saamarin punasilmä.

Haatana mikä idiootti, yrittää päteä sillä kun tietää alkuperäiset(kö) nimet.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Landola59
11.07.2008 23:18:24 (muokattu 11.07.2008 23:19:07)
Hopeanuoli parasta ikinä. Weed parasta toisena ikinä. Oon kattonu varmaa kymmene kertaa molemmat nyt läpiasti ja jaappaniaki jopa oppinu.

Akame oli joku saamarin punasilmä.

Hoho :P Notta ei olis veikko huovinen rapulassa?
Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Informaatiokameli
12.07.2008 00:45:50

Joko Weedin kaikki jaksot saa boxina?

edit. ...ja kahden minuutin etsinnän jälkeen vastaan itse itselleni: Kyllä saa! Pyöreät 50 euroa Discshopissa.

Onkos tuo Weed-sarja mistään kotoisin?
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Dunga
12.07.2008 11:05:41
Onkos tuo Weed-sarja mistään kotoisin?

Kyllä mää tykkäsin, vaikka hopeanuolten nostalgia-arvo nostaa sen korkeammalle.
With my reputation... what were they thinking of?
BassLass
12.07.2008 11:48:51
Joko Weedin kaikki jaksot saa boxina?

edit. ...ja kahden minuutin etsinnän jälkeen vastaan itse itselleni: Kyllä saa! Pyöreät 50 euroa Discshopissa.

Ärrällä näky olevan vielä kevään aikana parilla kympillä tuo boxi.
Anonymous-jazz
12.07.2008 15:51:12

Tein tuossa n. 1/2 v. sitten tommosen arrin tuohon Hopeanuolen lopputeemaan.
http://www.youtube.com/watch?v=zh8kjkIQJGE
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
rrruby
13.07.2008 15:28:03
Kiitos tän ketjun ja kaikkien noiden postattujen repliikkien, tänään on pakko pitää Hopeanuoli-ilta ! Vanhojen hyvien aikojen kunniaksi.

"Minun luotini vahingoitti Akakabooton keskushermostoa. Se ei nuku talviunta ja unettomuus tekee sen vain väkivaltaisemmaksi"

Muistaakseni VHS Hopeanuolien alkumainokset olivat loistavia ! Olikohan näin?
Aurinko on keltainen kirahvi
doppelgänger
13.07.2008 16:09:10
Haatana mikä idiootti, yrittää päteä sillä kun tietää alkuperäiset(kö) nimet.

Se on kato truu manga fani!!!1
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
aivokuolio
13.07.2008 17:19:59 (muokattu 13.07.2008 17:20:11)
Kiitos tän ketjun ja kaikkien noiden postattujen repliikkien, tänään on pakko pitää Hopeanuoli-ilta ! Vanhojen hyvien aikojen kunniaksi.

"Minun luotini vahingoitti Akakabooton keskushermostoa. Se ei nuku talviunta ja unettomuus tekee sen vain väkivaltaisemmaksi"

Kyllähän noista aivan kuolemattomia pätkiä löytyy. Oma suosikki on Benin ihaileva toteamusta kolmesta tiikeristä:

"Nuo koirat eivät pelkää mitään... *sekuntien hiljaisuus*... siksi ne ovat niin pelkäämättömiä."

Parhautta!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)