XernaX 10.02.2004 12:21:51 | |
---|
Niin että sillees. Hintaa sais masiinalla olla n.100€ Onko ehdotuksia? "Mutta minkäs teet kun paska on jo housuissa?" -Rainer Nygård |
Terok 10.02.2004 12:26:52 | |
---|
Niin että sillees. Hintaa sais masiinalla olla n.100€ Onko ehdotuksia? Tuolla rahalla ei taida saa kuin käytettyjä, eli katteleppa torilta.. http://www.kollapse.tk |
"We call him the boss because he keeps a steady beat." |
saBBa 10.02.2004 16:32:07 | |
---|
...rock rock... |
Drummer666 10.02.2004 16:32:47 | |
---|
No, saahan tolla(en oikeen tiedä vaan uskallanko sanoa) Milleniumin MPD524 tupliksen ja hintaa olis saksassa 89€, mutta suosittelisin että säästäisit rahaa Dw 6002 tupla pedaaliin, hyvä ja hintakin 235€, kylläkin saksassa mutta eipä kai suomessa paljoa kalliimpi ole... "kyllä vain, minulla on enään vain muutama hassu triljoona, horjun tuhon partaalla." -Roope Ankka |
Drummer666 10.02.2004 16:34:18 (muokattu 10.02.2004 16:36:05) | |
---|
No, saahan tolla(en oikeen tiedä vaan uskallanko sanoa) Milleniumin MPD524 tupliksen ja hintaa olis saksassa 89€, mutta suosittelisin että säästäisit rahaa Dw 6002 tupla pedaaliin, hyvä ja hintakin 235€, kylläkin saksassa mutta eipä kai suomessa paljoa kalliimpi ole... SaBBa kerkes pistää ton ensin :( yhhyy... edit. Ja meikäläinen sählää taas vaihteeksi urakalla, no toivotaan ettei kukaan kuole :) niin suuri asia, ja en osaa taas lopettaa kirjottamista ;)... "kyllä vain, minulla on enään vain muutama hassu triljoona, horjun tuhon partaalla." -Roope Ankka |
saBBa 10.02.2004 16:37:24 | |
---|
SaBBa kerkes pistää ton ensin :( yhhyy... edit. Ja meikäläinen sählää taas vaihteeksi urakalla, no toivotaan ettei kukaan kuole :) niin suuri asia, ja en osaa taas lopettaa kirjottamista ;)... Vain nopeat elävät... ;) ...rock rock... |
Mikko A 10.02.2004 21:26:38 | |
---|
suosittelisin että säästäisit rahaa Dw 6002 tupla pedaaliin, hyvä ja hintakin 235€, kylläkin saksassa mutta eipä kai suomessa paljoa kalliimpi ole... Sitä ei myydä Suomessa. Se on joku Thomann-custom... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Paas 10.02.2004 23:04:27 | |
---|
Sitä ei myydä Suomessa. Se on joku Thomann-custom... Nuo thomannin teettämät "speciaali tuotteet" ovat hieman arvelluttavat. Ne on ilmeisesti jotain "karvahattu" malleja eli tehdään halvemmalla jostakin halvemmista(lue: heikommista/huonommista) materiaaleista. Takatukat kunniaan! |
LumPus 10.02.2004 23:48:58 | |
---|
jossain DW/millenium tuplis fuusiossa ainakin kaikki kuluvat osat, esim. nivelet oli milleniumia ja porukka kiroaa kun hajoaa. henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi DW antaa thomanin tehä noita... Viekö elämä liikaa aikaasi? |
XernaX 11.02.2004 14:31:37 | |
---|
...suosittelisin että säästäisit rahaa Dw 6002 tupla pedaaliin, hyvä ja hintakin 235€, kylläkin saksassa mutta eipä kai suomessa paljoa kalliimpi ole... En minä itselleni näitä hommaakkaan, vaan tuonne nuorisotalon bändikoppiin olis tarkoitus tuplikset hankkia. Joten rahaa ei paljon enempää taida olla tulossa. "Mutta minkäs teet kun paska on jo housuissa?" -Rainer Nygård |
-Reaper- 11.02.2004 15:02:26 | |
---|
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-107128.html Itse soittelin noilla muutaman vuoden, kunnes vaihdoin eliminaattoreihin... ja eikä ole mitään pahaa sanottavaa noista... Hintaansa nähden hyvät!!! Ihan seinästä revitty! Mulla on tommoset, mutta onneks huomenna on IC:t saatana. Perkeleen raskas polkea (huomaa kun jotain vähän nopeampaa soittaa). Hammas rattaat kulu ihan muodottomiks ja ketjut pompsahteli kokoajan pois päältä. Oikean puolen bedaalissahan on tavallaan kaksi akselia ja siinä missä ne yhistyy niin on se möllykkä mihin oikea nuija tulee kiinni ja sen sisällä on yks ruuvi mikä pitää laakerit ja koko paskan kasassa niin löysty ihan helvetin nopeesti ja nuijat heilu sivusuunnassa niin paljon että osu toisiinsa. En kyllä suosittelis ainakaan mihkään nopeaan menoon, mutta jossain vähän rauhallimesassa musikiissa saattais ehkä mennä ihan kohtalaisesti ja jos se jonnekkin nuorisotalolle tulee niin sinne ei mitään kovin kallista masiinaa varmaan kannatakaan ostaa. Rock´N´Roll!! |
Paas 11.02.2004 15:17:19 | |
---|
jossain DW/millenium tuplis fuusiossa ainakin kaikki kuluvat osat, esim. nivelet oli milleniumia ja porukka kiroaa kun hajoaa. henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi DW antaa thomanin tehä noita... Se on kyllä tosiaan ihmeellistä että DW suostuu edes tuollaiseen. Siinähän merkin maine kärsii. Takatukat kunniaan! |
Drummer666 11.02.2004 16:20:10 | |
---|
Nuo thomannin teettämät "speciaali tuotteet" ovat hieman arvelluttavat. Ne on ilmeisesti jotain "karvahattu" malleja eli tehdään halvemmalla jostakin halvemmista(lue: heikommista/huonommista) materiaaleista. Kaverilla on ollu sellane 6002 spedu aika kauvan ja (sillä sain ekat kosketukseni tupla härpäkkeihin:)) ihan hyvät on ollu ja ovat olleet sillä ainakin ikuisuuden... ja ei kauheen "höyhenen kevyesti" soittele omillaan... mene ja tiedä mistä sekin on sen kääntänyt:) muistasin sen joskus kyllä sanoneen että thomannista... ja taas tulee kilo jotain saissee tekstiä multa... "kyllä vain, minulla on enään vain muutama hassu triljoona, horjun tuhon partaalla." -Roope Ankka |
miän vain 12.02.2004 10:27:52 | |
---|
Se on kyllä tosiaan ihmeellistä että DW suostuu edes tuollaiseen. Siinähän merkin maine kärsii. Eikös niissä sanottu olevan alumiininivelet/saranat? Siis alumiini, tuo metalleista heikoin. Vain new soundin valupaska on huonompaa. Ei mene pitkään, kun tuollaiset kuluvat soikeiksi ja alkavat lonksua miten sattuu. Eikä taida kitkakaan olla ihan kuulalaakerin luokkaa, herkkyydestä edes puhumatta. Mutta niissä lukee DW, ei ne voi olla huonot. |
thriste 12.02.2004 11:02:33 | |
---|
Huh, hyvä että joku otti tämän DWn puheeksi. Itse nimittäin olin harkinnut tilaavani juuri sen pedaalin. En edes osannut kyseenalaistaa koko tuotetta, kun merkki nyt kuitenkin on kehuttu. Halpa hinta yhdistettynä laatumerkkiin tekee sokeaksi. |
J.K.Ruudio 13.02.2004 12:18:20 | |
---|
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-107128.html Itse soittelin noilla muutaman vuoden, kunnes vaihdoin eliminaattoreihin... ja eikä ole mitään pahaa sanottavaa noista... Hintaansa nähden hyvät!!!Itellänikin soitto onnistui noilla hyvin ja mitään vikaakaan ei ollut. Muut aina jakso valittaa,että on todella jäykät polkea,mutta itse totuin niihin. Mutta kun nyt DW7000:lla soitellut,niin onhan ne kyllä jäykät. Tuplat ne olla pitää! |
Keppis 13.02.2004 16:25:29 | |
---|
Onko paskoilla pedaaleilla kankeempi polkee vai mikä niistä tekee huonot? Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Mikko A 13.02.2004 18:12:11 | |
---|
Onko paskoilla pedaaleilla kankeempi polkee vai mikä niistä tekee huonot? Paskat pedaalit on tunnottomat eikä tottele kun niitä käskee. Mulla ei oo oikeestaan vielä ollu Hyvää Pedaalia. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Antti1997 14.02.2004 17:41:28 (muokattu 14.02.2004 17:42:06) | |
---|
oho tuli kahteen kertaan otetaan tää pois Entäs MyPa? |