Perro Stupido 10.07.2008 14:01:56 (muokattu 10.07.2008 14:02:52) | |
---|
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
Pikku pätkä uutta moottoripäätä kun laittaa hiiren osoittimen siihen mainoksen päälle. http://www.spv.de/eng/news.html Pojat ei siis edelleen pidä turhia taukoja näemmä :) |
Mika Kangas 10.07.2008 16:50:00 | |
---|
|
Kukkis 77 10.07.2008 18:42:36 | |
---|
Pikku pätkä uutta moottoripäätä kun laittaa hiiren osoittimen siihen mainoksen päälle. http://www.spv.de/eng/news.html Jumalauta. Just tuolta rokkenrollin pitääkin kuulostaa. Lemmy on jumala. Lemmyllä on myös Hitlerin nimmari. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Mika Kangas 10.07.2008 20:56:45 | |
---|
Löytyyköhän Suomesta mistään kaupasta Lemmyn action figurea?Pakko kai sekin olis hommata.Varmaan kyllä tulevan keikan myyntikojusta ainaki. |
Perro Stupido 10.07.2008 21:50:48 | |
---|
Jumalauta. Just tuolta rokkenrollin pitääkin kuulostaa. Lemmy on jumala. Lemmyllä on myös Hitlerin nimmari. Mitäpä siihen lisäämään. Muuta ku että voi vitun posket mikä pätkä tuolla SPV:n sivuilla. Alko ihan erektoimaan! Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
beissi man 10.07.2008 22:43:38 | |
---|
Motörhead joulukuun 16. Helsingin jäähallissa tiesittekö? Onko wanha? "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Drumjamo 10.07.2008 22:45:43 | |
---|
Motörhead joulukuun 16. Helsingin jäähallissa tiesittekö? Onko wanha? Ei ollut ainakaan minulle, pakko päästä tuonne. Milloin tulee liput myyntiin? Se nyt vaan on semmosta |
beissi man 10.07.2008 22:46:39 | |
---|
Ei ollut ainakaan minulle, pakko päästä tuonne. Milloin tulee liput myyntiin? Ei tietoa. Laitoin keskustelun keikkapalstalle pystyyn. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Mika Kangas 12.07.2008 22:40:37 | |
---|
Jumalauta. Just tuolta rokkenrollin pitääkin kuulostaa. Lemmy on jumala. Lemmyllä on myös Hitlerin nimmari. Tuli ekan kerran kuunneltua tota näytettä niin että hiiri kulki Moonspellin kautta ja se ja Motorhead soi samaan aikaan.Wittu mikä biisi siitä tuli :D. |
Umpihullu 13.07.2008 11:37:26 | |
---|
Jep, ja Lemmy on Motörheadistä! Eiku... Mitähän Wurzelille kuuluu? Mulla on sitä ikävä. Mulla on kans kamala ikävä Wurzelia. Oli paha takaisku kun lähti pois bändistä, tää Campbell ei yksinään ole saanut aikaan Bastards -levyn muhevaa meininkiä. Toki se nuo kolmensoinnun rokit kiskoo omalla tyylillään menemään, mutta Wurzelin ollessa mukana tuli paljon idearikkaampia levyjä ulos (Orgasmatron, 1916, Rock 'n' Roll). Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Spiral 13.07.2008 11:57:01 (muokattu 13.07.2008 11:57:19) | |
---|
Mulla on kans kamala ikävä Wurzelia. Oli paha takaisku kun lähti pois bändistä, tää Campbell ei yksinään ole saanut aikaan Bastards -levyn muhevaa meininkiä. Toki se nuo kolmensoinnun rokit kiskoo omalla tyylillään menemään, mutta Wurzelin ollessa mukana tuli paljon idearikkaampia levyjä ulos (Orgasmatron, 1916, Rock 'n' Roll). Mun lemppari on 1916 (ja se Munchenin keikka jolla soittavat paljon tuolta levyltä, ostin juuri DVD:nä), ja sillä tuo kitarakaksikko on kyllä iskussa. Campbelilla on mennyt kitarasounditkin jotenkin muhjuisiksi sen jälkeen kun Wyrkkä lähti. Oliskohan se ollut Lemmyn kirjassa kun tosin mainittiin, että mies ois aika huonossa hapessa nykyään. |
Mika Kangas 13.07.2008 12:42:56 | |
---|
Mun lemppari on 1916 (ja se Munchenin keikka jolla soittavat paljon tuolta levyltä, ostin juuri DVD:nä), ja sillä tuo kitarakaksikko on kyllä iskussa. Campbelilla on mennyt kitarasounditkin jotenkin muhjuisiksi sen jälkeen kun Wyrkkä lähti. Oliskohan se ollut Lemmyn kirjassa kun tosin mainittiin, että mies ois aika huonossa hapessa nykyään. Vanhalla Motorhead foorumilla oli kuva jonka joku fani oli ottanut,hiukset oli ainakin ihan harmaat. |
Umpihullu 14.07.2008 20:03:47 | |
---|
Vanhalla Motorhead foorumilla oli kuva jonka joku fani oli ottanut,hiukset oli ainakin ihan harmaat. Pistin youtube hakuun Wurzel, niin löytyi videoita jossa Wurzel vetää Ace Of Spadesia Motörheadin kanssa tämän vuoden 2008 Download festareilta. Eli taitaa ukko olla ihan soittokunnosa vieläkin, tukka näytti hieman harmaalta, mutta kaupastahan sitä pinotexiä saa. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
theheadmachiner 15.07.2008 09:25:49 | |
---|
|
Icy-Sun 22.07.2008 01:30:08 (muokattu 22.07.2008 01:33:07) | |
---|
There ain't noway out tonight |
beissi man 22.07.2008 02:21:43 | |
---|
Menin uteliaisuuttani kuuntelemaan Motörizerin biisejä tuubista http://www.youtube.com/watch?v=9WHSowABBA8&feature=related Dickinsonin radio-ohjelmassa joskus tässä soitettuja. Kuulostaa siltä, että Lemmy ei petä tälläkään kertaa! Pakkohan tuokin levy on ostaa. Itsekin kuuntelin jokunen päivä sitten. Ei se Lemmy petä koskaan! "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
Perro Stupido 22.07.2008 14:21:31 | |
---|
EISSAAATANA! Ei malta odottaa! Silkkaa mahtavuutta! Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
rocky0 27.07.2008 12:15:07 | |
---|
Levyhän on vuotanut nettiinkin :) |
Räkkipeli 27.07.2008 13:25:21 | |
---|
Kyseessähän on teos jota ei voi muuta kuin ostaa. Ihan oikealla rahalla kaupasta. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |