Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 510 11 12 13 1464 65 66 67 68
Marshallga
17.06.2008 13:49:45 (muokattu 17.06.2008 13:49:53)
Kylläpä puskevatkin uusia albumeita ulos kuin sieniä sateella. Noh, ei se laatu niistä tunnu silti huononevan.
Sälski
17.06.2008 14:21:26

Kylläpä puskevatkin uusia albumeita ulos kuin sieniä sateella. Noh, ei se laatu niistä tunnu silti huononevan.

Eikös tämä ole näin ulkomuistista 20:es studio albumi? Huhhuh kyllä ne pojat jaksaa, ja hyvä vaan :)
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
hullu_ukko
17.06.2008 14:27:04
Noh... Välillä 1996-2008 on tämä syyskuussa julkaistava lätty mukaanlukien ilmestynyt seitsemän studioalbumia + sitten vielä muutama livelevy ja ainakin yksi kokoelma. Ihan hyvä tahti kyllä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Perro Stupido
17.06.2008 16:26:49
Noh... Välillä 1996-2008 on tämä syyskuussa julkaistava lätty mukaanlukien ilmestynyt seitsemän studioalbumia + sitten vielä muutama livelevy ja ainakin yksi kokoelma. Ihan hyvä tahti kyllä.

Näin toimii oikea rockbändi. Levyjä ja keikkoja.
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman. -heikkijarvinen
beissi man
19.06.2008 02:19:47
Näin toimii oikea rockbändi. HyviäLevyjä ja Hyviäkeikkoja.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
Perro Stupido
19.06.2008 07:29:56
Hyviä leyvjä. Hyviä keikkoja.

Hyvä tarkennus, tarpeeton tosin ;)
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman. -heikkijarvinen
Marshallga
20.06.2008 01:16:04
Inferno on kieltämättä eräs vuosisadan kovimpia äänitteitä. Potkii niin maan perkuleesti.
Räkkipeli
20.06.2008 15:09:03
Kyllä motörhead on sitä biletysmusaa parhaimmillaan! Siinä on se oikee rokkenrooli henki. Soundtrack kesälle ja kännäämiselle.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Mika Kangas
27.06.2008 22:43:17
Varaudu sitten siihen, että kuulo on todella huono seuraavan viikona, ja keikan jälkeen et kuule mitään. On se aina niin hienoa nähdä Motörhead livenä :)

Nostetaas tärkeää ketjua hieman...

Itse olen ollut aina samassa paikassa Motorheadin keikoilla,Lemmyn puolella PA tornin edessä.Viime Helsingin keikan jälkeisenä aamuna korvat ei sitten soineetkaan ja kuulokin oli normaali.Sama juttu oli edellisellä rundilla kun näin bändin Tampereella.

Toista oli Monsters Of Millenium-kiertueella kun keikan jälkeen sai ihan tosissaan seuraavana päivänä kysellä duunissa että MITÄ kun oikean puoleinen korva oli ihan oikeasti heikko.

Onkohan siis kuulo ihan oikeasti heikentynyt vai olenko vain tottunut?Vai onko miksaaja Dave vähentänyt volyymia?
samsonov
28.06.2008 12:41:44
Nostetaas tärkeää ketjua hieman...

Itse olen ollut aina samassa paikassa Motorheadin keikoilla,Lemmyn puolella PA tornin edessä.Viime Helsingin keikan jälkeisenä aamuna korvat ei sitten soineetkaan ja kuulokin oli normaali.Sama juttu oli edellisellä rundilla kun näin bändin Tampereella.

Toista oli Monsters Of Millenium-kiertueella kun keikan jälkeen sai ihan tosissaan seuraavana päivänä kysellä duunissa että MITÄ kun oikean puoleinen korva oli ihan oikeasti heikko.

Onkohan siis kuulo ihan oikeasti heikentynyt vai olenko vain tottunut?Vai onko miksaaja Dave vähentänyt volyymia?

Itekkin oon suorastaan pettynyt ollu tähän hehkutettuun äänenpaineesee. Kuullu koko iän näitä juttuja maailman kovaäänisimmästä bändistä, että kuulo menee jne. Oon kahesti nähny Motörheadin eturivistä siinä PA-kamojen kulmilla ja ihan normaalisti mä kuulen...ainaki omasta mielestä. Liekö syynä minun puupäisyys vai onko volyymi todella laskenut muinaisilta ajoilta?
"Ja jos tässä rangaistuspotkukisaan mennään niin historia ei tue Italiaa...vaikka voittihan se kyllä 2006 MM-finaalin rankkareilla mutta öööööömmhhh aina ei hyvä veto mene sisään ööööömmmhhhh emmä tiiiä oon vaan: -Jarmo "Veteraani" Lehtinen"
Mika Kangas
09.07.2008 22:22:23
Pitäis varmaan laittaa skaba pystyyn ja arvuutella mikä noista on slovari :)

Teach You How To Sing The Blues
Time Is Right
Heroes
Runaround Man
English Rose
Rock Out
1000 Names
When The Eagle Screams
Don't Die Ashamed
Back On The Chain
Buried Alive

Heroes ja When The Eagle Screams on varmaan sotabiisejä.Luultavasti 1000 Names myös.
Drumjamo
09.07.2008 22:55:09
Pitäis varmaan laittaa skaba pystyyn ja arvuutella mikä noista on slovari :)

Teach You How To Sing The Blues
Time Is Right
Heroes
Runaround Man
English Rose
Rock Out
1000 Names
When The Eagle Screams
Don't Die Ashamed
Back On The Chain
Buried Alive

Heroes ja When The Eagle Screams on varmaan sotabiisejä.Luultavasti 1000 Names myös.

Veikkailisin että English Rose voisi olla. Kuulostaisi siltä että kyseessä voisi olla kunnianosoitus englantilaisille naisille tai jotain :-D
Se nyt vaan on semmosta
Drumjamo
09.07.2008 22:59:18 (muokattu 09.07.2008 23:02:57)
Minkä maiden vaakunat tuossa levyn kannessa on? Ruotsin Tre Kronor näyttäisi olevan. Mitä nuo kaksi muuta ovat vai ovatko mitään?

http://imotorhead.com/graphics/MHDcrest5d.jpg

E. Tuo lohikäärme olikin Walesin lippu.
Se nyt vaan on semmosta
hullu_ukko
09.07.2008 23:01:48 (muokattu 09.07.2008 23:03:40)
Minkä maiden vaakunat tuossa levyn kannessa on? Ruotsin Tre Kronor näyttäisi olevan. Mitä nuo kaksi muuta ovat vai ovatko mitään?

Oikeassa alareunassa: http://upload.wikimedia.org/wikiped … 2.svg/800px-Flag_of_Wales_2.svg.png

Walesin lippu siis. Lemmy asui Angleseyssa, Walesissa lapsena ainakin.

E: Ja loput tosiaan noin kuin tuossa alemmassa viestissä mainittiin.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
VR
09.07.2008 23:02:11

Englanti, Ruåtsi, Wales ja Motörhead
Everything is a OK! YNWA
Drumjamo
09.07.2008 23:04:13
Joo, tuohan kuvastaakin tyyppien kansalaisuuksia. Mikkey on Ruotsista jne. Ei oikein ajatus taas pelannut.
Se nyt vaan on semmosta
Spiral
10.07.2008 09:54:55

Joo, tuohan kuvastaakin tyyppien kansalaisuuksia. Mikkey on Ruotsista jne. Ei oikein ajatus taas pelannut.

Jep, ja Lemmy on Motörheadistä! Eiku...

Mitähän Wurzelille kuuluu? Mulla on sitä ikävä.
theheadmachiner
10.07.2008 10:36:04
Pikku pätkä uutta moottoripäätä kun laittaa hiiren osoittimen siihen mainoksen päälle.
http://www.spv.de/eng/news.html

Jumalation että tuntuu taas kulkevan.
Drumjamo
10.07.2008 13:35:25
Se nyt vaan on semmosta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)