Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: O.G. Ikonen v.2.0
1
MrQ
08.07.2008 23:30:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahhas tais lukkoa heilahtaa. Tiedä häntä miksi.
 
Kokeillaas uudestaan.
 
Ensiksikin ois kiva tietää MIKSI lukkoa heilui.
Toisekseen mitä helvettiä:
 
Kunnon tracker soundit suoraan 90-luvulta, jaksoin ekaa biisiä kuunnella 10sec ja tokaa 5sec. Mitä toi OG tarkoittaa edessä? Olen Guopiosta? ..
 
Aloitetaan nyt grillaus sitten, vittu :D
 
viidentoista sekunnin perusteella ei kerkee normaali jäbä ees biittiä dumata, tässä taidettiin ehtää jo bässää flow siihen päälle.
Mun käsittääkseni räpissä flow on se ensisijainen juttu. Lisäksi, artistia lainatakseni:
 
"kummatki mun myspace biisit on street styleja eli biittejä jotka on tehty 2005- tällä puolen :D ja ei vitussa millää träkkerillä, toinen livesoittimilla ja toinen synilla ja rumpukoneilla
..vittu voi olla ihminen hukassa"
 
Eipä tartte tuota enää miettiä.
 
ganesha
09.07.2008 21:13:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla ei ole hajuakaan mistä tässä on kyse, mutta haiskahtaa vahvasti siltä että joku on ottanut asiattomasta kritiikistä itseensä. sellaista se elämä on: välillä tulee paskaa käteen ja sen kanssa on vain elettävä. oli kritisointi sitten rakentavaa tai ei, se on vain yhden ihmisen subjektiivinen näkemys. ei sen enempää. kuin kärpäsen pieru saharassa.
 
viina. hanuri. ja naiset.
MrQ
10.07.2008 05:21:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla ei ole hajuakaan mistä tässä on kyse, mutta haiskahtaa vahvasti siltä että joku on ottanut asiattomasta kritiikistä itseensä. sellaista se elämä on: välillä tulee paskaa käteen ja sen kanssa on vain elettävä. oli kritisointi sitten rakentavaa tai ei, se on vain yhden ihmisen subjektiivinen näkemys. ei sen enempää. kuin kärpäsen pieru saharassa.
 
itseasiassa ei; kyseessä olevan kaverin suomenkielinen shitti ei niinkään lämmitä mutta kyseessä on eittämättä suomen parhaimpia räbäyttäjiä. vaivattta.
 
aikaisempi triidi poistettiin syystä tai toisesta ja tuo lainaamani pätkä oli ainoa asia koko langasta mitä google vaan ei musanetti säilyttänyt.
 
artisti itse ei vois vittua vähempää olla kiinnostunut siitä mitä mä olen siitä mieltä.
 
siitä huolimatta, se on tutustumisen arvoinen.
 
voidaanko pliis tapella siitä onko tämä asia esilletuomisen vaatiman ajan haaskauksen arvoista jooko vähän lisää niin saadaan taas muistutus siitä miksi hoppareita ja hevareita pidetään kuvottavina vitun idiootteina aina ja kaikkialla?
 
Eemo1
24.07.2008 10:24:24 (muokattu 24.07.2008 10:32:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terve,
 
jos täällä puhutaan OG Ikosesta (OG Ikonen & Sawon Mafia - Mieron Tiellä), niin meikäläinen vastaa ton projektin toteutumisesta (en siis levy-yhtiön osalta). myös miksaan koko levyn & nauhotan biisit.
 
kysymyksiin vastaan ilomielin, jos sellasia löytyy.
 
MrQ
26.07.2008 18:35:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terve,
 
jos täällä puhutaan OG Ikosesta (OG Ikonen & Sawon Mafia - Mieron Tiellä), niin meikäläinen vastaa ton projektin toteutumisesta (en siis levy-yhtiön osalta). myös miksaan koko levyn & nauhotan biisit.
 
kysymyksiin vastaan ilomielin, jos sellasia löytyy.

 
mulla ei ole kysyttävää, kun ko artisti heiluu tossa nurkissa suht usein. halusin vain tuoda tääläkin sitä esiin.
 
MrQ
27.01.2009 16:10:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonni! Saatiin sitten tervettä pihviviihdettä kehiin suomeenkin. Hiton hyvä että joku sentään osaa sanoa asiat niinkuin ne on: http://www.redrum-187.com/index.php … =showcomments&id=1232663462&ucat=6&
 
siitä piisiä ja hyvä katsoa kun klubiräpäyttäjät whinettää otsa hiessä ja perse liekeissä ettei saa dissata.
 
miscage
27.09.2009 15:34:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tajua tästä thriidistä mitään, mutta sanotaanko nyt vaan että "Mieron Tiellä" on ihan saatanan kova levy. Parhaimpia suomiräpälevyjä mitä ite olen kuullut, heti sinne TK:n levyjen perään.
 
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka Naapurisi voi olla terrori. Osta pyssy.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «