Bläck Joutsen 17.01.2007 15:58:39 | |
---|
|
Lou 09.07.2008 02:14:47 | |
---|
Mites noitten bassovaffarien tilaaminen.. Paljon tulee kuljetusmaksuja esim. (transistori)nuppi + 1x15 + 4x10 setille? Onko mitään hajua? www.jermaine-rocks.com |
Mites noitten bassovaffarien tilaaminen.. Paljon tulee kuljetusmaksuja esim. (transistori)nuppi + 1x15 + 4x10 setille? Onko mitään hajua? Sivullahan on tosiaan laskuri on menet "kassalle" "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
TukeBoy 12.10.2008 13:35:17 | |
---|
Tilasitko, oliko mitään valittamista? Itekki aatellu tuolta tilata. |
UncleFester 12.10.2008 14:02:28 | |
---|
Joo itte olen kans harkinnu tuon Marsun tilaamista tuolta. Tosiaan sen viimisen hinnan rahteineen näkee heti kun painaa sitä 'Buy Now' nappia.. sitte vain lisäilet muutakin sinne niinku normaalistiki nettikaupoissa ostoskoriin. Ainoa mitä en tuolta löytänyt on takuu... missään ei näyttänyt lukevan tuleeko tuotteille minkäänlaista takuuta. |
hevisepe 13.10.2008 15:12:20 | |
---|
Failure. When your best just isn't good enough. |
UncleFester 13.10.2008 18:12:57 | |
---|
|
Cooper_Alice 13.10.2008 21:44:49 | |
---|
Morjensta, ite tilasin tänään englannista itelleni beissin, ja siihen casen mukaan. Vertailin hinnat soundsliven ja dv247 välillä: Soundsliven rahtikulut 50 e, dv247 20 e. Ja itse basso saman hintanen +- 5 e. Morjensta vaan |
UncleFester 16.10.2008 17:14:26 | |
---|
Lähetin s-postia Soundsliveen kun en nettisivuilta ottanut selvää niiden epäselvästä UK Warrantystä. Eli kaikilla tuotteilla on vuoden takuu, mutta jos menee paskaksi niin täytyy lähettää englantiin ja maksella itse rahti. Tosin luin esim. Marshallin sivuilta että heillä on vuoden takuu ja maksavat rahdin jos joutuu lähettelemään... eli merkistäkin varmaan riippuu aika paljolti. |
pekezu 16.10.2008 22:22:10 | |
---|
Lähetin s-postia Soundsliveen kun en nettisivuilta ottanut selvää niiden epäselvästä UK Warrantystä. Eli kaikilla tuotteilla on vuoden takuu, mutta jos menee paskaksi niin täytyy lähettää englantiin ja maksella itse rahti. Tosin luin esim. Marshallin sivuilta että heillä on vuoden takuu ja maksavat rahdin jos joutuu lähettelemään... eli merkistäkin varmaan riippuu aika paljolti. Sehän riippuu siitä, kuka takuun antaa. Valmistajan takuu voi olla vaikkapa 5 vuotta, muttei liike anna kuin yhden vuoden takuun. Yleisimmin pätee se pidempään voimassa oleva takuu (esim. thomann tarjoaa kolmen vuoden takuun kaikille tuotteille, joita ei lasketa kulutustavaraksi, vaikka valmistaja tarjoaisi vain yhden vuoden takuun). Toki takuuasioissa kannattaa olla tarkkana, niissä voi olla pienellä präntättyä tekstiä, etteivät ne päde kuin joidenkin tiettyjen maiden sisällä tms.. "Ei mielipiteit välttämättä tarvii perustella, riittää kun on vaan jotain mieltä!!!1!" -Tuntematon teini IRC-Galleriasta |
Seba 16.10.2008 22:24:20 (muokattu 16.10.2008 22:25:34) | |
---|
Jos takuuasioissa omakustanteella joutuu tavarat lähettelemään ja on vuoden takuu, niin ennemmin kallistuisin saksan suuntaan. Thomannilla ja musik-servicellä ei ainakaan takuulähettely maksa mitään, vaan tulee kuriiri hakemaan viallisen tavaran sieltä mistä käsketään. E: Oho? Tuo marsu on kyllä aika halpa tuolla kun saksassa on samassa hintaluokassa ampegin svt2pron kanssa? |
UncleFester 16.10.2008 22:43:19 (muokattu 16.10.2008 23:42:57) | |
---|
Jos takuuasioissa omakustanteella joutuu tavarat lähettelemään ja on vuoden takuu, niin ennemmin kallistuisin saksan suuntaan. Thomannilla ja musik-servicellä ei ainakaan takuulähettely maksa mitään, vaan tulee kuriiri hakemaan viallisen tavaran sieltä mistä käsketään. E: Oho? Tuo marsu on kyllä aika halpa tuolla kun saksassa on samassa hintaluokassa ampegin svt2pron kanssa? Joo, tuota Marsua tässä just tuolta kyttäilenkin. Ehottomasti tuolla on halvin hinta sille nupille... muualla on poikkeuksetta n. 300-800 euroa kalliimmalla. Tuo vuoden takuu on siis Soundsliven oma takuu, joka koskee Suomea myös. Marshallin oma takuu on vuoden ja se kattaa kaikki lähetyskulut. E: Tässä siis suora lainaus sähköpostista jonka he sieltä mulle lähettivät: "Our products have a 12 month warranty. However if you need to return an item to us within this time and it needs to be repaired you will have to arrange to return it to us and pay the carriage as we cannot collect goods outside the UK." |
JussiKoo 13.01.2009 13:42:40 (muokattu 13.01.2009 13:43:06) | |
---|
Tulipas tämäkin putiikki testattua. Plussat + Edulliset hinnat (punnan kurssi) + Vastasivat tiedusteluihin melko nopeasti + Tavara saapui perille oikeanlaisena + Karun asiallinen lähetysten seuranta + Jopa tinkiminen onnistui ex-display koneessa (20 puntaa) Miinukset - Tavara lähtee Soundsliven omasta varastosta melko hitaasti. Ottaa useamman päivän tilauksesta, ennenkuin se on merkattu kuljetukseen - Ei enää mahdollisuutta tilata Marshallia Muuta Siitä, kun tavara oli kuitattu varastosta kuljetukseen, meni tässä ekassa tapauksessa 8 päivää (5. - 13.1.). Suomen päässä kuljetuksesta vastaa Matkahuolto. Toivat tuotteen tilauksessa mainittuun osoitteeseen reilun vuorokauden kuluttua Suomeen saapumisesta. Eilen oli merkattu toisen tuotteen lähtö, joten katsotaan, onko se täällä ensi viikon puolenvälin paikkeilla. Näiden kokemusten varjolla voin tätä paikkaa suositella. |
Bassolow 13.01.2009 18:32:15 (muokattu 13.01.2009 18:33:05) | |
---|
Perjantaina tuolta tilasin Ashdownin nupi tilisiirrolla. Vielä ei tosin mitään vahvistusta ole maksusta tullut, mutta kyllähän normaalistikin noissa ulkomaantilisiiroissa kestää useampi päivä perille saapua. Suomessa olisi se nuppi tosiaan ollut tuplasti kalliimpi. Ilmoittelen miten tilaus sujuu. Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi
http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia |
sami-s 13.01.2009 20:36:53 | |
---|
- Ei enää mahdollisuutta tilata Marshallia Mikäs se on tälle selityksenä? Just marsujen hinta on kohillaan ja kuolannu jo vähän aikaa niitten perään |
bedrock 13.01.2009 20:51:49 | |
---|
Mikäs se on tälle selityksenä? Just marsujen hinta on kohillaan ja kuolannu jo vähän aikaa niitten perään Punnan heikon kurssin johdosta eivät enää toimita niitä ulos saarelta. |
Meegs86 13.01.2009 21:36:30 | |
---|
Tilasin tuolta Marshallin VBC-810 kaapin joskus ennen jouluaattoa, olisiko ollut 18.12. tai jotain. Se oli viimeinen kappale varastossa ja lähti vielä siihen pilkkahintaan, eli kaikkine kuljetuslisine (tuli joku 80 punnan lisä vielä, jossa tulivat 40 puntaa vastaan) yms. tuli maksamaan alle 720e. Vastailivat nopeasti ja asiallisesti maileihin siihen asti, kunnes olin siirtänyt rahat heidän tililleen. Sen jälkeen ei kuulunut koskaan enää mitään sieltä päästä, mutta eipä se mitään, sillä oikea tuote tuli ehjänä perille. Sain kaapin 6.1.2009, joten meni joku kolmisen viikkoa kaikkineen maksusta tavaran saapumiseen. Lähetysseuranta oli kyllä mulle liian epäselvä, sen mukaan paketti pyöri Newcastlessa (missä ko. firma myös sijaitsee) n. 1,5 viikkoa ja siellä oli mitä erikoisempia merkintöjä. Viikkoon ennen kaapin saapumista ei ollut mitään merkintöjä, joten kaappi oli kai matkalla toiseen valtioon. DHL:n kuski soitteli tuolloin 6.1. ja sain sovittua niin, että kaappi tuotiin mulle treenikselle. DHL:n toiminta oli todella hyvää, täytyy erityiskiitos antaa! Puhelimessa sain sovittua kaiken vaivattomasti, ja kuski jopa heitti työpäivänsä päätteeksi ylimääräisen lenkin poiketen hieman jakelureitiltään, jotta sain kaapin samana päivänä. Kai tuota firmaa voi suositella, jos jaksaa venailla. Itse olen ihan tyytyväinen ja tulen varmasti käyttämään Soundsliven palveluita myös jatkossa. "One step forward, two steps back..." |
M-Juhana 13.01.2009 22:15:06 | |
---|
Kai tuota firmaa voi suositella, jos jaksaa venailla. Veikkaan, et vuodenaika (Joulu) aiheutti tuota viivettä. No en tiä. HK:n Blöö kylmänä, sinapilla, keskarin kanssa, Kossu aperitiivina. Jälkkäriksi Jallua. Lehti tai juoma, ihan sama. -kenkku |
m.lakkavaara 14.01.2009 11:51:46 | |
---|
Käyttävät ilmeisesti useita kuljtuspalveluita, paikasta riippuen. Minun tuotiin UPS:lla. Ainoa miinus oli, että lähetyksen seuranta (UK Mail, Business Post) ei ollut ajan tasalla. Ehdin jo lähettää UK Mailille kaksi vihaista sähköpostia, kun näytti siltä, että paketti olisi jumittunut viikoksi Birminghamiin. No, puoli tuntia toisesta sähköpostista UPS:n kaveri soitti ovikelloa. Vastausta posteihini ei ole kuulunut. Mutta sehän ei ole Soundsliven ogelma ja paketti tuli kuitenkin ehjänä perille. Onko kellään kokemuksia takuukorjauksista? |
JussiKoo 14.01.2009 11:58:33 | |
---|
Punnan heikon kurssin johdosta eivät enää toimita niitä ulos saarelta. Mä olen kuullut useilta tahoilta syyksi sen, että Soundslive osti Marshallit suoraan tehtaalta ohi tukkurin ja hinnoitteli ne todella agressiivisesti. Tästä johtuen mm. Ranskan ja Saksan jälleenmyyjät älähtivät paikallisille tukkureille/maahantuojille, jotka ottivat asian esille Marshallin kanssa. Kompromissiratkaisu on ilmeisesti nyt tämä toimituskielto UK:n ulkopuolelle. |