mugena 09.07.2008 14:39:17 | |
---|
Tälläkin hetkellä torilla myynnissä Kiinassa valmistettu Gibson polkuhintaan. Tuttu osti kiinalaisen Les Paul Supremen ja kertoo sen olevan täydellinen kitara. Osaako joku kertoa hiukan enemmän noista kiinan Gibsoneista? Vastaako laatu ollenkaan aitoa Gibsonia? Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Illu 09.07.2008 14:52:49 | |
---|
Gibsoneita ei valmisteta kiinassa. |
Broadcaster 09.07.2008 14:55:49 | |
---|
En ainakaan itse jaksa tukea sitä toimintaa, vaikka olis kuinka hyviä Kiinan copy -ritsoja saatavana... |
s8na 09.07.2008 14:56:58 | |
---|
Osta aito halpagibsoni, eivät maksa juuri mitään ja ei sit tule itku silmään. "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
rainmaker 09.07.2008 14:57:54 (muokattu 09.07.2008 14:58:22) | |
---|
Aloittajalle: Et oo tosissas? "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
En ainakaan itse jaksa tukea sitä toimintaa, vaikka olis kuinka hyviä Kiinan copy -ritsoja saatavana... Eli laittomia kopioita siis? Kuka rikollinen tunnustaa omistavansa, niin voisi kertoa oman mielipiteensä? Edit: Ja en siis odota mitään Gibson-laatua olisivat, mutta ovatko nuo sitten aivan ritsoja? Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
Frank Zappa's response
duc 09.07.2008 14:59:56 | |
---|
Lukkoa ja bannia odotellessa... |
käsi 09.07.2008 15:02:18 | |
---|
väärennöksiä ne on. Ja laitonta myydä eteenpäin. Itse en halua tukea moista toimintaa. Siellä jotku lapset sun muu köyhällistö vääntää niitä hikihatussa ties mistä materiaaleista. Eikö taida nykyään enää koskea pelkästään gibsoneita vaan taitanee jokaisesta merkistä liikkua noita väärennöksiä enemmän tai vähemmän. Surullista että jotku haluavat tukea toimintaa. Moni on joutunut kusetetuksi ja itku tullut ilosta kun ovat huomanneet että käteen onkin jäänyt "aidon" gibsonin tilasta väärennös. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
mugena 09.07.2008 15:03:18 | |
---|
Nyt aivan rehellisesti: en ymmärrä enää ollenkaan tämän foorumin politiikkaa. Valitettavasti en ole ammattilainen soitintietämyksen saralla, joten silloin täytyy kysyä. Tosin täällä sitä ei nähtävästi kannata tehdä, koska ihmiset, jotka tietävät eivät tuo tietämystään julki ja ne, jotka eivät tiedä, tulevat lähinnä toitottamaan ketjun lukottamista tai tarjoamaan toista kitaraa. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
Frank Zappa's response
Joees 09.07.2008 15:10:33 | |
---|
Nyt aivan rehellisesti: en ymmärrä enää ollenkaan tämän foorumin politiikkaa. Valitettavasti en ole ammattilainen soitintietämyksen saralla, joten silloin täytyy kysyä. Tosin täällä sitä ei nähtävästi kannata tehdä, koska ihmiset, jotka tietävät eivät tuo tietämystään julki ja ne, jotka eivät tiedä, tulevat lähinnä toitottamaan ketjun lukottamista tai tarjoamaan toista kitaraa. Juu, mä en ymmärrä monien ihmisten logiikkaa yhtään. Sen sijaan kaikkien tähän ketjuun vastanneiden ymmärrän kyllä... Ei tarvi olla ammattilainen soitintietämyksen saralla tajutakseen että väärennös on väärennös. Kiinassa ei Gibsoneja duunata. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
mugena 09.07.2008 15:20:37 | |
---|
Eiköhän homma ole tällä selvä, kiitoksia kaikille vastanneille! Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
Frank Zappa's response
Illu 09.07.2008 15:23:59 | |
---|
Ja laitonta tuoda edes omaan käyttöön. |
Sensonic 09.07.2008 15:28:07 | |
---|
Oliskohan kysymyksessä taas se Payless Guitars? http://www.paylessguitar.cn Tuon puljun pitäjä tekee tosi hyvää bisnestä noilla piraattikitaroillaan, joiden tehdashinta tuskin on puolta noista sivulla olevista hintapyynnöistä. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Twinkle 09.07.2008 17:02:15 | |
---|
Juu, mä en ymmärrä monien ihmisten logiikkaa yhtään. Sen sijaan kaikkien tähän ketjuun vastanneiden ymmärrän kyllä... Ei tarvi olla ammattilainen soitintietämyksen saralla tajutakseen että väärennös on väärennös. Kiinassa ei Gibsoneja duunata. Minä en ymmärrä logiikkaa tässä ketjussa. OK, Kiinassa ei tehä gibsoneita, mutta epiphoneja tehdään. Monet muut valmistajat tekevät samalla merkillä sekä halpamaissa että arvokkaammissa maissa (esim. fender ja PRS), joten ei se minusta nyt ihan päivänselvää ole etteikö Gibsonillakin voisi kiinan tuontia olla, etenkin siinä tapauksessa jos soittimista ei tiedä niin paljoa mitään. Minusta on täysin OK kysyä jos ei tiedä sen sijaan että menisi arvailunsa varassa ostamaan kiinalaisen kopiotuotteen eikä se todellakaan ole kirkossa kuulutettua että kaikki tämän USA-japani-halpismaat kuvion täysin ymmärtäisivät. Aloittajalle tiedoksi, että kaikki Gibsonit tehdään yhdysvalloissa parissa tehtaassa ja sitä myöten, kaikki mikä on jostakin muualta kuin yhdysvalloista on piraattituotteita. Niiden ostamista ei suosittele, koska tuote on ylipäätänsä laiton ja käytännössä arvoton. |