Aihe: guitar hero nyypät
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Valdemart
07.07.2008 23:40:57

Doom kakkonen 14:eljässätoista minuutissa läpi, siinä sitä viihdettä onkin.

Etkä?!??! Saasta soikoon!
You Can't Put Your Arms Around a Memory
MauCer
08.07.2008 00:27:29 (muokattu 08.07.2008 00:29:43)
Ketuttaa nykyään kun aina kun pistää jotai youtube hakuun, heti ensimmäisenä tulee Guitar Hero videoita. Hakuboxin viereen pitäisi jo melkeimpä lisätä ruksi "Guitar hero? _"

Syystä että?

Eikö tämä ole jo melko selvää, että jos koulusta tullessaan nuori menee koneelle ja hakkaa ceeässää iltakolmeen asti, ei kamalasti edistä nuoren fyysistä tai psyykkistä kuntoa.
brn2sk8
08.07.2008 13:07:31
Ketuttaa nykyään kun aina kun pistää jotai youtube hakuun, heti ensimmäisenä tulee Guitar Hero videoita. Hakuboxin viereen pitäisi jo melkeimpä lisätä ruksi "Guitar hero? "

Niin, pistää hakuun minkä tahansa biisin niin jo siinä ensimmäisenä on "GH 100% TFAF XPRT CRZ OMFG LOL" :D
Cry Baby and ask me WHY WHY
J.Hollström
08.07.2008 13:40:45
14:eljässätoista minuutissa

14:eljännessätoistannessa ölympialaisissa?
Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi.
Jzci
08.07.2008 14:24:01

Edelleen tuntuu vaikealta että vaikka sointukierrossa siirrytään sävelestä toiseen saattaa painettava nappi pysyä samana, tai mennä ihan selkeästi kuulokuvan mukaan "väärään" suuntaan. Pelaisin varmaan paremmin ilman ääniä.

Sama homma. Toinen ärsytystä aiheuttanut asia on se että joissain paikoissa tulee ihan selkeitä etupotkuja mutta pallo on silti tahdin ykköselle merkattu, josta seuraa moka -> kerroin x1 -> ottaa päähän. Muutamien kokeilujen perusteella ei ole kyllä minun juttuni tämä peli. Ihan hauskaa sivusta seurattavaa tuo tosin on, sitä ei ihan heti uskoisi miten kauan niitä palloja jaksaa tuijotella. Yksi jännä juttu myös jonka laitoin merkille on että omissa kaveriporukoissani (joissa guitar hero on yleisesti melko hip) ainoat henkilöt keitä tuo peli ei kiinosta juuri ollenkaan ovat ne jotka soittavat ko. instrumenttia oikeasti. Tai no.. onko se nyt niin kumma kun voi olla konsolikitaristin sijaan ihan oikea kitarasankari!
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
Whitespike
08.07.2008 23:33:05
Hauskinta mitä oon jonkun, en nyt muista kenen/keiden suusta oon kuullut tähän peliin liittyen:
"Nää jotku biisit on vaikeampia vetää guitarherolla ku oikeella kitaralla"

Että mitä V**** järkeä??

Jep tullu mulla kans pari kertaa vastaan. Aika naurettavaa...
Kampela77
09.07.2008 04:49:54
14:eljännessätoistannessa ölympialaisissa?

Mun aivot on lopullisesti internettöityneet. Luin tuon edellisen viestin sujuvasti, eikä mikään kello pärähtänyt soimaan.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Snowblind
09.07.2008 16:53:15

Etkä?!??! Saasta soikoon!

En minä sentään, mutta joku muu on vetänyt. Youtubestahan tuo videokin löytyy kahdessa osassa:
http://youtube.com/watch?v=qbO0JuqLrMQ&feature=related
http://youtube.com/watch?v=5VoS3Rxf5rI&feature=related
Askorbiinihappo
10.07.2008 20:06:28

Ketuttaa nykyään kun aina kun pistää jotai youtube hakuun, heti ensimmäisenä tulee Guitar Hero videoita. Hakuboxin viereen pitäisi jo melkeimpä lisätä ruksi "Guitar hero? "

Näinpä, ei vittu voisi vähempää kiinnostaa, kun nähdä joku hemmetin bodomnörtti soittamassa sitä saamarin trakonforsee, se on peli, se on tehty mahdolliseksi. Mun mielestä on muutenkin vähän tyhmää lesottaa jollain pelillä, jonka toteuttamiseen itsellä ei ole osaa eikä arpaa. Sen sijaan kitaransoitossa on juttuja, jotka on oikeesti lähes mahdotonta soittaa. Mieluummin katselen niitä, kun videoita, missä joku Pekka 12v. yrittää tiluttaa Guitar Herolla.
"Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..."
--Tomppa--
10.07.2008 20:33:32
, tai mennä ihan selkeästi kuulokuvan mukaan "väärään" suuntaan.

Sama homma. Toinen ärsytystä aiheuttanut asia on se että joissain paikoissa tulee ihan selkeitä etupotkuja mutta pallo on silti tahdin ykköselle merkattu, josta seuraa moka -> kerroin x1 -> ottaa päähän. Muutamien kokeilujen perusteella ei ole kyllä minun juttuni tämä peli.

Koittakaa ihan oikeasti pelata expertillä, tai edes hardilla. Väittäisin että noilla on paljon helpompi pelata, varsinkin jos olet muusikko.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
da_reapah
10.07.2008 22:42:16
Ketuttaa nykyään kun aina kun pistää jotai youtube hakuun, heti ensimmäisenä tulee Guitar Hero videoita. Hakuboxin viereen pitäisi jo melkeimpä lisätä ruksi "Guitar hero? _"

niinpä, ja nyt kun on niitä custom biisejä ( tai itse huomasin vasta nyt ) niin noita gh hakkaamis videoita löytyy harvinaisemmastakin biisistä. oikee tapa näyttää taitojaa on tarttuu oikeaa kitaraa ja hypätä oikeelle lavalle :D
ja kouluunkin kun hiihdettiin umpihangessa kesät talvet
Kimmo72
11.07.2008 01:35:37
Eihän GH pelissä mitään kitaristin taitoja näytetäkkään. Vaan pelaamisen.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
mesa-
11.07.2008 05:55:39
En ymmärrä miksi aina täytyy verrata Guitar Heroa ja kitaransoittoa. GH on vain peli.
Sama kuin sanoisi, että miksi pelata formula peliä kun voi ajaa oikeaakin formulaa?

Ei mua ärsytä yhtään, jos joku vetää GH:ssa Master of Puppetsin 100% experillä. Itse en pystyisi tuohon.

On muuten ihan hyvä peli. Muutaman kerran oon pelannu :)
Blues 'n' Metal!
jUKK ASD
23.07.2008 15:49:32
Samalla linjalla ollaan mesan kaa eli Guitar Hero on vain peli eikä kukaan sitä voi verrata oikean kitaran soittoon :D. Itelläniki on gh ja kyllähän se mukavaa ajanvietettä kaverien seurassa on :)
Ib
23.07.2008 16:00:19
Juu mun mielestä GH on ihan mukavaa ajanviettoa kavereiden kanssa. Mutta kyllähän kitaransoitto auttaa hieman noihin joihinkin biiseihin, esim kun on tullut soitettua näitä 1-2-3-4 harjoituksia ja monessa biisissä on vielä tuommoisia. Mutta silti en arvosta soittajana jotakin nörttiä kuka menee 100% expertillä koko pelin läpi.
-J.-
23.07.2008 19:43:14 (muokattu 23.07.2008 19:44:03)
Guitar Hero = Vammasten vastine kitaran soitolle.

Mutta siis, onhan tuo ihan mukavaa silloin tällöin porukassa räpeltää ja kattoo kuka se nyt on se ''Ultimate Guitar Hero''.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
Ottoko
23.07.2008 23:05:41
Guitar Hero = Vammasten vastine kitaran soitolle.

Mutta siis, onhan tuo ihan mukavaa silloin tällöin porukassa räpeltää ja kattoo kuka se nyt on se ''Ultimate Guitar Hero''.

Ois varmaan mukavampi soittaa oikeilla kitaroilla porukassa ja kattoa kuka nyt on se ''Ultimate Guitar Hero'' :) Mutta mun mielestä koko Guitar Hero- peli on vaan kitaran korvike tyypeille jotka eivät jaksa harjoitella oikealla.
Behold bastard son. I am the evil one.
Kimmo72
24.07.2008 00:43:25
Se on _peli_.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Ottoko
24.07.2008 13:01:33
Se on _peli_.

Ei siis hai?
Behold bastard son. I am the evil one.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)