Aihe: Yamaha mw 12 usb mixing studio
1
JPQ
09.07.2008 03:18:02

Mä en ole varma mutta näistä tämöisistä jäi joskus hämärä kuva että vain koko miksin saisi koneelle ei yksittäisiä raitoja toivon totisesti että en jaa väärää tietoa mutta joku Alesis malli kait ainakin oli näin...
Twinkle
09.07.2008 03:57:06
Hommasin yamahan usb mikserin jonka mukana tuli cubase le. En ole vielä tajunnut, miten saada esim. Basso ja laulu äänitettyä samanaikaisesti kahteen eri kanavaan. Tietokoneella meneevät koko ajan samaan. Eli ei pääse erikseen näpelöimään enää koneella vaikka laulua. Mitä tehdä?

ei varmaan mitenkään. Kattelin kyseisen laitteen blokki-diagrammia ja manuaalia, niin ilmeisesti ei tue monikanava-äänitystä.
Jaava
09.07.2008 13:50:39
Eikös tuossa mene stereomix sinne koneelle? Elikkä periaatteessa kaksi eri kanavaa pitäisi saada äänitettyä.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Twinkle
09.07.2008 15:14:03
Eikös tuossa mene stereomix sinne koneelle? Elikkä periaatteessa kaksi eri kanavaa pitäisi saada äänitettyä.

No joo, kyllä siinä tapauksessa jos noin haluaa tehdä. Inputtia kahteen raitaan ja panoroi ne kummatkin ihan laitoihin. Toinen vasemmalle ja toinen oikealle. Se jälkeen ne takertuu sen stereomixin laitoihin.
Flaming soul
09.07.2008 18:33:19
Kiitos tiedoista! Toimiva laite on joka tapauksessa ollut bändi toiminnassa ja tyytyväinen olen hankintaan. Parilla mikillä yleensä teen treeni- ja keikkaäänitykset.
Flaming soul
09.07.2008 18:35:26
Kiitos tiedoista! Toimiva laite on joka tapauksessa ollut bändi toiminnassa ja tyytyväinen olen hankintaan. Parilla mikillä yleensä teen treeni- ja keikkaäänitykset.
JPQ
09.07.2008 19:12:08

Toivotaan että ääri pannaus toimii hyvin noh ettei pahemmin vuotele.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)