Aihe: uutta mikki settiä stratoon
1
sweethomechicago
08.07.2008 18:35:07
Juups eli uudet mikit olis nyt hakusessa.

Tällähetkellä on kiinni tollaset fenkun SCN-mikit, jotka on muuten kivat, mutta niistä puuttuu se jokin.

Fender Am Dlx Stratoon tulisivat
kolme single coilia (ei mitään mini humppareita)
eikä noi noiseless mikit ole oikeen mun makuun..

Seuraavia olen miettinyt:
-Fender 57/62 - vintage setti
-Fender Texas Special setti
-Fender Fat 50 Custom Shop setti

Hinta saisi olla jotain noiden edellisten settien luokkaa..
Mitään yksittäisiä mikkejä en viitsi alkaa ostelemaan ainakaan vielä, joten setteinä nuo haluan.
Voi ehdottaa myös muita, mutta noista mikeistä nyt olen kuullut hyvää.

Pääasiallisesti soitan kaula ja kaula/keski mikki säädöillä

Soitan bluesia ja rockia tyyliin SRV, Jimi Hendrix, John Mayer..
eli jotain heidän kaltaistaan soundia haen (mikkien puolesta siis).

Soundi clipit olisivat mukavia, eri asennoilla, mieluiten kliineinä..

Vaikka näitä samantapasia kirjoituksia on paljon, koin tarpeelliseksi lisätä oman kyselyni

KIITOS!
You laugh, because i'm different...I laugh, because you're all the same
Dr. Muff
08.07.2008 21:43:38
Fender Custom 69
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
Jaba
08.07.2008 22:58:59
Fender Custom 69

Komppaan. Perus stratosaundi on kohdallaan, melko pehmeä ja pyöreä. Dynaamisetkin vielä!
Frankster
09.07.2008 10:35:41
Älä missään nimessä passaa Bare Knuckle Pickupsia!

Veikkaan että jos sillä forumilla kysyt sopivaa mikkisettiä, Mother's Milk paukahtaa vastaukseksi.

Mulla on PRS:ssä Cold Sweat -setti ja Strato todennäköisesti joku päivä saa uudet mikit samaiselta pajalta.

-Frankster
pnorman
09.07.2008 10:37:56
Tsekkaisin myös Sheptonen ja Harmonic Design:n tarjonnan.
duc
09.07.2008 10:39:04
Kinmania ovat monet suositelleet:
http://www.thomann.de/fi/kinman_woodstock_plus_strat_set.htm

Nuokin noiseless-mikkejä, mutta toisin kuin ne Deluxen SCN-mikeissä, näissä on alnico-magneetit ja kuulostavat tavallisilta laadukkaitla yksikelaisilta.
Socialite
09.07.2008 11:37:33 (muokattu 09.07.2008 11:39:53)
näissä on alnico-magneetit ja kuulostavat tavallisilta laadukkaitla yksikelaisilta.

Tai ainakin melkein. Kinmanit ja SCN:t on molemmat kokeiltu eikä kumpikaan ihan kuulosta aidolta single coililta, kinmanit tosin oli lähempänä. Ihan hyviä mikkejä kummatkin. Makuasioita...
duc
09.07.2008 11:51:19
Tai ainakin melkein. Kinmanit ja SCN:t on molemmat kokeiltu eikä kumpikaan ihan kuulosta aidolta single coililta, kinmanit tosin oli lähempänä. Ihan hyviä mikkejä kummatkin. Makuasioita...

Jeps, en ole ite Kinmaneja päässyt kuulemaan niin en tuota tiennyt... aika paljon ovat kumminkin SCN:n soundeja haukkuneetkin niistä tykänneet. Itelle nuo SCN:t kuulostivat nekin ihan kohtuuhyviltä, yläkerrasta se viime silaus vaan puuttui.
Dr. Muff
09.07.2008 12:05:49
Jeps, en ole ite Kinmaneja päässyt kuulemaan niin en tuota tiennyt... aika paljon ovat kumminkin SCN:n soundeja haukkuneetkin niistä tykänneet. Itelle nuo SCN:t kuulostivat nekin ihan kohtuuhyviltä, yläkerrasta se viime silaus vaan puuttui.

Mun mielestä samaa vikaa on kinmanin woodstockeissa. Tosin se 85hx tallamikki oli kyllä hurinattomaksi tosi hyvä. Lähimpänä ton aikakauden (60l loppu, 70l alku) mikkejä ovat mun kokeilujen perusteella fenderin cs69t. Fralinin woodstock-setti oli ihan liian läski. Sopii paremmin ehkä jollekin muulle tai johonkin muuhun kitaraan.
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
sweethomechicago
09.07.2008 16:02:14
Jaa jaa... Tuo custom 69 setti kuulosta hyvältä ja on aika lähellä sitä soundia mitä haen... Hintakin on suht kohtuullinen vielä...

Noi Kinmanit on jo turhan hinnakkaita ja niistä puuttu soundista se jokin...

tällä hetkellä olen kallistunut tuon custom 69 puoleen, mutta texas specialitkin ovat vielä vaihtoehtona
You laugh, because i'm different...I laugh, because you're all the same
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)