Aihe: Schecteristä
1
Wanna Be Turtles
06.07.2008 13:18:38
Oon jo pitemmän aikaa kahtellut 7-kielistä kitaraa, ja nyt kutkuttaisi Schecterin diamond seriesin Blackjack c-7. Onko tällaisessa Blackjackissä ohuempi kaula kuin Hellraiserissä? Nimittäin Hellraiserin kaula tuntui liian paksulta käteeni : S Entäpä nuo Duncanin mikit? Onko edes paljoa väliä soundillisesti onko EMGit vai Duncanit?

Tuossapa vielä kuva tästä skitasta:http://www.drumcityguitarland.com/d … %207-String%20Electric%20Guitar.jpg
Vicious
06.07.2008 14:05:08

Ainakaan kuuskielisissä Blackjackeissa ja Hellraisereissa ei oo ollu eroja kaulassa, mitä nuita C-1 malleja oon testannu. Empiiristä kokemusta ei oo seiskoista muutaku blackjackina ja musta se oli aivan mukavan tuntunen verrattuna ibanezin rimpuloihin. Duncanin Blackouteistakaan ei ole kokemusta, mutta oon kuullu että oisivat tasapainosemmat ja suurempi ulostuloset mitä Emg:t jos nyt just 81/85 setistä puhutaan. Ite tosin käytän kyllä Emg:n mikkejä Viperissä ja tykkään kyllä.
SUPPORT METAL
Diabolicum
07.07.2008 19:43:28

Itellä on C-7 BJ ja kovasti olen tykännyt. Hyvin viimeistelty ja lämmin sointi. Hintaluokkansa parhaimmistoa jos minulta kysytään.
HeviMetal DJ jo vuodesta 1998
urzaka
07.07.2008 20:36:21

Hellraiserin ja blackjackin kaulassa ei tiettävästi ole mitään muuta eroa kun kaulaliitos bodyyn. Ja tuo mikkihomma on vähän makuasia. Kyllähän noilla on paljonkin eroa ihan vaikka senkin takia, että nuo hellraiserin emg:t on aktiivit kun taas blackjakin duncanit on passiivit. Noista taas ei voi varsinaisesti parempaa sanoa. Kaikilla on ne omat mieltymyksensä, mutta eriaisia mikkejä ne on kyllä.
Chickdude!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)