Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 525 26 27 28 2960 61 62 63 64
CrowScare
09.07.2008 00:11:08
No minua on luultu samanikäisen kaverini isäksi. Johdettuani kaverini punaisia päin eräs herra tokaisi, että "siinä isä näyttää pojalleen hyvää mallia".

Hämmentävämpi tapaus sattui kerran bussissa, kun istuin keski-ikäisen rouvan viereen. Hetken hiljaisuuden jälkeen rouva vakuuttui täysin siitä, että olen Nastolan seurakunnan pappi. Noh, päätin piruuttani pelata mukana, enkä kiistänyt syytöksiä. Täti oli sen verran puhelias ja vakuuttunut, ettei minun tarvinnut juuri valehdellakaan, kunhan puhelin vähän pehmoisia uskon asioista. Kun tuli aika lähteä bussista sanoin tädille, että "siunausta ja hyvät jatkot". Mahtoi naista naurattaa, kun meni (jos meni) seuraavan kerran puhumaan tälle oikealle papille. Lisättäköön, että pitkä, korkeakauluksinen villakangastakki, jota tuona talvena käytin, sai minut näyttämään erehdyttävästi papilta.
KädetönRumpali
09.07.2008 15:15:04
Lisättäköön, että pitkä, korkeakauluksinen villakangastakki, jota tuona talvena käytin, sai minut näyttämään erehdyttävästi papilta.

Mua luultiin viime vappuna konnariksi. Jollain juoppojunalla olin tulossa kotiin päin, itsekin hieman juhlineena. Siinä lähijunien välitilassa seisoin ja jossain vaiheessa huomasin erään melko epämääräisen tyypin katselevan minua jo toiselta puolelta vaunua ja tulevan päättäväisesti minua kohti. Ensimmäinen kommentti häneltä: "Järvenpäähän". Itse olin vähän että öö, kyllä se Järvenpää tosiaan tulee parin pysäkin jälkeen. Kyseli sitten vielä jotain lisää asemista ja vastasin tietämykseni mukaan, mutta ilmeisesti koska en ollut heti myymässä lippua, hän koko jonkinlaisen valaistumisen: "etkö sä olekaan konnari?". En.

Tuosta hetken päästä tämän hepun vähintäänkin yhtä epämääräisen oloinen kaveri tulee paikalle: "Ootko sä konnari?".

En mielestäni näytä, tai edes sen hetkisen pukeutumiseni takia näyttänyt silloin, erityisesti konduktööriltä, mutta tästä lähin pidän mukana on aina paria käytettyä junalippua.
S.M.A.K.
Stalkah
09.07.2008 20:23:04

Hauskinta varmaan oli kun pari viikkoa sitten Helsingissä Itäkeksuksen Anttilassa joku pikkulikka nähdessään minut, bändimme basistin ja laulajan kysyi äidiltään "Äiti, onko nuo rokkitähtiä?". olikin muuten saatanan hauskaa
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net
Kasperi Tervonen
10.07.2008 02:43:44
"Seksikäs luolamies."
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Stone91
11.07.2008 13:15:04
Pari jotain 9-vuotiasta wannabe-hopparia sanoi minua rasvaletiksi. :D

Toinen juttu on se, kun joku mummo sanoi minulle, että "mikäs musta se sieltä tulee". Vaikka en ole millään tavalla tummaihoinen. Johtui varmaan siitä kun mulla oli mustat vaatteet.
Flick
11.07.2008 18:53:45

"Sää näytät ihan tollaselta rässihitleriltä, joka kuitenkin tykkää kaikista" Tämän kuulin eräältä alt.rockia veivaavalta ystävältäni :D
God is just a dog spelled backwards. P.Dolving
Maraaa
11.07.2008 21:22:03
Viidakon Ykä hiusten ollessa auki.
Hauiksethan on vaan tiellä Kiinnostaako yleisurheilu?
Marklar
16.07.2008 11:57:08
Istuttiin kaverini kanssa eräällä penkillä Turun keskustassa vähän noin kello 01, ja ohikulkijoista joku heitti:

- Hei kato, emotaideteoksia
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Lape
16.07.2008 14:03:33

Joku kakara osoitti mua ja sano "Kato, rosvo!"
Olinki just matkal pankkiin hähä
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
Horatius-87
16.07.2008 21:16:13
Kun mulla oli päällä semmoset pelkoa & inhoa las vegasissa, keltaset pilottilasit kaveri sano että näytin elton johnilta. Melkei rupes itkettää
While my guitar gently sweeps.
Räbbänä
20.07.2008 19:27:49 (muokattu 20.07.2008 19:28:38)
Eilen Ratinan kentälle jonotellessa edessä ollut pinkkipaitainen kaveri alkoi kysellä tulta tupakkaansa ja kääntyi sitten tietenkin minunkin puoleen. Hiljeni ja katto vaan pitkään ja tönas kaveriaan ja huusi "TUO JÄTKÄ ON IHAN SONATA ARCTICAN ENTISEN KOSKETINSOITTAJAN NÄKÖINEN!"
Tuliha siinä sitten samalla juteltua sekalaisista asioista, pääosin soittimista ja soittamisesta.
Enpä osannut hänen endsimmäiseen kommenttiin mitään sanoa, kun en tiedä miltä Sonatan Ex-synisti edes näyttää. Googleen piti tässä kotosalla sitten turvautua ja kyllähän parin kyselyn mukaan sangen huomattavaa yhdennäköisyyttä löytyy.
scarletmara
21.07.2008 01:17:06
Jos unohdetaan se fakta, että olen pullukka ja lyhyt takkutukkaisena keikuroiva vaikkakin suht koot normaali ihminen, niin huvittavia kommentteja on tullut jonkun verran. En vaan muista mitä, enemmän tyylistä on tullut, vaikkei se kovin erikoinen ole (aika tavis? en minä musan mukaan niin pukeudu kai). Jotain nyt on...

"tolla tytöllä on käsissä koruja kun joulukuusessa koristeita"
"kannattaiskohan ton pitää vyötä vähän ylempänä, ettei näyttäisi hopparilta" ? :o
"nais- Iron Maiden"
Kyllästynyt olemaan ilman poikaystävää. No hei, onhan musiikki.
Mr. Speed
21.07.2008 12:24:14
"Sä näytät ihan silt yhelt näyttelijält!"

Myös Jeesukseksi on luonnehdittu(parta + ruskeat vähän laineelle menevät pitkät hiukset auki.)
F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein
Anouk
21.07.2008 13:05:36
"Ootko sinä jäänyt katujyrän alle?"
Joku lapsi kerran katteli vähän aikaa ja sanoi: "Äiti, menninkäinen!"
Parantava_Suru
22.07.2008 11:43:47

"Tääkin jätkä on paremman näkönen ku Ynkkä" - random humalainen jantteri rockperryssä Ynkän keikan jälkeen. Nauratti.
"Tääkin jätkä on paremman näkönen ku Ynkkä!"
Anouk
22.07.2008 13:00:28
Tuli mieleen, että onko teille kettuiltu rikkinäisistä housuista? Mun korvat on jo tottuneet siihen, että mummelit tokaisevat bussijonossa: "Voi hyvänen aika tätä nykyajan nuorisoa! Eikö niillä ole edes ehjiä vaatteita, kun tuommoisissa pitää kulkea!"
Argh, se ottaa päähän. Mutta kai se on sitten omaa tyhmyyttä kun kulkee sellasissa housuissa, jotka just ja just pysyy päällä. Jos nyt vähän liioitellaan.
Burana_400
22.07.2008 13:45:58
Jeesukseksi on muakin kutsuttu kun oli pitkät, ruskeat, laineilevat ja vähän pörröset hiukset.

Illalla odotin bussia kun joku käveli ohi, kääntyi mua päin ja sanoi "anteeks että häiritsen mutta... näytät vähän siltä että.. kiinnostaisko pampulat?"
Vainhaalee
22.07.2008 23:07:16
Enpä ole tänne koskaan muistaakseni maininnut sellaisesta asiasta, että minua on verrattu usein (noin kymmenen kertaa) eri henkilöiden toimesta David Gahaniksi.

Noh, aluksi en mitenkään huomioinut olan kohautusta kummemmin, mutta kolmannella, tai neljännellä kerralla oli pakko herätä. Siis kuka vitun Gahan?

No kyseessä on siis Depeche Moden laulaja, jonka kanssa omistan todella paljon yhteisiä piirteitä.

Parasta tässä on se, että olen jopa saanut piparia (tai tutustuin yhteen naiseen) yhdennäköisyyteni varjolla...

:)
Ass Traffic
gasser
22.07.2008 23:24:38
"Sä oot ihan yhen sen... sen yhen.. ihmisen näkönen. Mikä sun nimi on?"
Näitä vastaavia aina välillä tulee, että muistutan jotain ihmistä.
"Do i look like some kind of animal, or what?"
-?-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)