M!Xu 07.07.2008 14:54:10 | |
---|
Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins?
-Frank Zappa |
Peku911 07.07.2008 15:11:34 | |
---|
Mitämitä!? Tosi kovia vetoja. Ainoa, mistä mielestäni voi nipistä, on tosiaan tuo hiukan löysähkön oloinen rytminen puoli, mutta muuten ei mitään valittamista. Ei moni osaisi noinkaan tarkasti. Joo ei täällä muut olekkaan nipisseet, kuin hollstro... Haluaisin nähdä hänet livenä vetämässä yhtä komeesti.. |
Swan 07.07.2008 15:54:39 | |
---|
Joo ei täällä muut olekkaan nipisseet, kuin hollstro... Haluaisin nähdä hänet livenä vetämässä yhtä komeesti.. "Koita ite paremmin" -kortti käytetty. Keskustelu on antikliimaksinsa saavuttanut. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
opaa 07.07.2008 16:52:28 | |
---|
"Koita ite paremmin" -kortti käytetty. Keskustelu on antikliimaksinsa saavuttanut. jep :) Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Valdemart 07.07.2008 18:31:00 | |
---|
Haluaisin nähdä hänet livenä vetämässä yhtä komeesti.. Ei tarvitse olla täydellinen elokuvaohjaaja arvostellakseen muiden elokuvia. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Apricot 07.07.2008 18:33:44 | |
---|
Miettikää nyt kaikkia maailman kuuluisia rokkikitaristeja kokonaisuudessaan, onko niistä enemmistö vai vähemmistö soittanut keikoilla puhtaasti sanan varsinaisessa merkityksessä? |
Peku911 07.07.2008 18:37:45 | |
---|
Ei tarvitse olla täydellinen elokuvaohjaaja arvostellakseen muiden elokuvia. Joo, mutta miksi ruveta toisia moittimaan. Esimerkki. Jos yhtä henkilöä sadasta epävireys häiritsee, missä vika?... Sitä voi jokainen itse miettiä. |
Jazkaa 07.07.2008 18:50:08 | |
---|
Joo, mutta miksi ruveta toisia moittimaan. Esimerkki. Jos yhtä henkilöä sadasta epävireys häiritsee, missä vika?... Sitä voi jokainen itse miettiä. Yhdeksänkymmentäyhdeksän henkilön korvissa! |
hollstro 08.07.2008 01:00:22 | |
---|
Joo ei täällä muut olekkaan nipisseet, kuin hollstro... Haluaisin nähdä hänet livenä vetämässä yhtä komeesti.. Tätä olenkin ihmetellyt, että eikö ketään muuta asia häiritse, tai eikö kukaan muu asiaa edes huomaa. Ilmeisesti ei. Ei mulla muuta. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Peku911 08.07.2008 01:08:32 | |
---|
Tätä olenkin ihmetellyt, että eikö ketään muuta asia häiritse, tai eikö kukaan muu asiaa edes huomaa. Ilmeisesti ei. Ei mulla muuta. Itse kuulun niihin heikkokorvaisiin ja en siksi asiaan ole kiinnittänyt huomiota, mutta eilen oli huono päivä ja saatoin laittaa vähän negatiivisella sävyllä noita viestejä.. Sori siitä! Mutta nyt kun asiaa olen pohtinut, niin olisi aika "jännää" olla edes yksi päivä absoluuttisella sävelkorvalla varustettu.. Voisi kokeilla, että kestääkö sitä omaa soittoa kuunnella ollenkaan.. Huomaisi varmastikin ainakin virheensä paremmin kuin nykyään.. Mutta kyllä se korva on tässä soittovuosien aikana itsellä ainakin parantunut, että kyllä sitäkin puolta ihminen voi harjoitella.. Itse huomaan kehityksen nykyään kun joskus laulaa karaokea, niin huomaa kuinka päin honkia sitä yrittääkään laulaa.. |
hollstro 08.07.2008 09:00:22 (muokattu 08.07.2008 09:01:55) | |
---|
Itse kuulun niihin heikkokorvaisiin ja en siksi asiaan ole kiinnittänyt huomiota, mutta eilen oli huono päivä ja saatoin laittaa vähän negatiivisella sävyllä noita viestejä.. Sori siitä! Mutta nyt kun asiaa olen pohtinut, niin olisi aika "jännää" olla edes yksi päivä absoluuttisella sävelkorvalla varustettu.. Voisi kokeilla, että kestääkö sitä omaa soittoa kuunnella ollenkaan.. Huomaisi varmastikin ainakin virheensä paremmin kuin nykyään.. Mutta kyllä se korva on tässä soittovuosien aikana itsellä ainakin parantunut, että kyllä sitäkin puolta ihminen voi harjoitella.. Itse huomaan kehityksen nykyään kun joskus laulaa karaokea, niin huomaa kuinka päin honkia sitä yrittääkään laulaa.. Joskus tulee itsekin turhan rankasti kirjoiteltua, joten ei tässä mitään hätää... Soittaessa/laulaessa ei aina kiinnitä itse huomiota sävelpuhtauteen eikä se asia siinä metelissä aina erotukaan. Hyvä kikka on äänittää treenejä/keikkoja/omaa soittamistaan. Kuulostaa ihan erilaiselta kuin mitä olisi itse kuvitellut. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Hyvä kikka on äänittää treenejä/keikkoja/omaa soittamistaan. Kuulostaa ihan erilaiselta kuin mitä olisi itse kuvitellut. Tämä on ehkä paras tapa harjoitteluun sekä virheitten helppoon havaitsemiseen. |
käsi 08.07.2008 12:57:04 | |
---|
Miettikää nyt kaikkia maailman kuuluisia rokkikitaristeja kokonaisuudessaan, onko niistä enemmistö vai vähemmistö soittanut keikoilla puhtaasti sanan varsinaisessa merkityksessä? kokeilkaapas itse soittaa sellaisessa kännissä tai kovissa kamoissa kuin keith ja slash on välillä ollut. Oma soittotaitoni tuntuu kärsivän aikas paljon jos olen kovinkin lujaa humalassa. Taito tietenkin se että pääjumissa pystyy soittamaan, mutta joskus sitä vaan miettii että kuinka hyvin he olisivatkaan voineet aina soittaa jos olisivat olleet hieman rajoitetummin kännissä/kamoissa. Eiköhän jokainen rokkibändi konsanaan ole hieman epävireisesti soittanut, ainakin osan keikoista. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
opaa 08.07.2008 20:53:53 | |
---|
kokeilkaapas itse soittaa sellaisessa kännissä tai kovissa kamoissa kuin keith ja slash on välillä ollut. Niinpä. Toisaalta Santana veti Woodstockissa LSD pöllyissä, tiukkaa oli. Riippunee aineista, ja niistä en tiedä mitään :) Paitsi, että kännissä räveltäminen on tuskaa. Paitsi pienessä. |
Peku911 08.07.2008 21:59:32 | |
---|
Niinpä. Toisaalta Santana veti Woodstockissa LSD pöllyissä, tiukkaa oli. Riippunee aineista, ja niistä en tiedä mitään :) Paitsi, että kännissä räveltäminen on tuskaa. Paitsi pienessä. Kännissä kyllä itsestä tuntuu siltä, että en ole ikinä vetänyt näin hienosti, mutta todellisuus saattaa olla kaikkea muuta. |
ballfish 09.07.2008 17:34:47 | |
---|
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
J.Hollström 09.07.2008 17:52:58 | |
---|
Kännissä kyllä itsestä tuntuu siltä, että en ole ikinä vetänyt näin hienosti, mutta todellisuus saattaa olla kaikkea muuta. Kännissä asiat tuntuvat luistavan. Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |
Ekku01 10.07.2008 00:27:52 | |
---|
Kännissä asiat tuntuvat luistavan. 1+1=2. Joko aina kännissä tai sitten opetella soittamaan kunnolla. "It's been a long time since I rock'n'rolled" |
Peku911 10.07.2008 00:50:58 | |
---|
1+1=2. Joko aina kännissä tai sitten opetella soittamaan kunnolla. Omalla taitomäärälläni päädyn ensimmäiseen.. |
Panzerwag 10.07.2008 13:32:55 | |
---|
No tietysti se vetää tommosella '59:llä kun sillä ei ollut hienompaan varaa. |