Onkos kenelläkään kokemusta kyseisistä vehkeistä? Haulla en löytänyt mitään, tiedä sitten osaanko sitä edes kunnolla käyttää.. Saako näitä tilattua Suomeen mistään? Esim. Briteistä? ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Sir Härö 07.07.2008 18:30:44 | |
---|
Tallinnassa on musaliike jossa kaikki myytävät instrumentit ovat vintage-merkkisiä. Ei varmaan liity aiheeseen mutta silti. |
absqua 07.07.2008 19:41:56 | |
---|
Löytyy suomestakin noita ritsoja. Viikko sitten Kuopion dlx:ssä taisin viimeksi nähdä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
nro5 07.07.2008 19:54:30 | |
---|
Customshopissa (Krunikka Hki) ainakin pitäisi olla. |
tauranen 08.07.2008 09:52:30 (muokattu 08.07.2008 09:54:19) | |
---|
Treen DLX:ssä soittelin relikoitua Vintage Icon presaria, ja vaikutti ainakin soittotatsiltaan oikein hyvältä. Vaikka on ritsa, niin kohtuu hyvä sellainen. HW on Wilkinsonin tekemät. Ainoa huonous on tuo relikointi on aika kökosti tehty ja pinnassa oleva satiinilakka ei kyllä miellytä yhtään. Mutta noita saa myös ei relikoituna ja kiiltävällä lakalla. siis tällaista : http://www.gear4music.com/Bass_Guit … V4MRSSB_Bass_Guitar_S--Bsefv_4.htmlMinä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
Don Make 09.07.2008 17:17:54 | |
---|
Justiinsa tollasesta presarista oon vähän tässä niinku haaveillu. Suomessa vaan kovin paljon kalliimpia kun esim. just briteissä. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
tauranen 09.07.2008 17:29:16 | |
---|
Justiinsa tollasesta presarista oon vähän tässä niinku haaveillu. Suomessa vaan kovin paljon kalliimpia kun esim. just briteissä. Virallinen pyynti Suomessa varmaan noin satasen kalliimpi kuin tuolla briteissä. Eli noin 350e, josta varmaan saa kyllä tingattua. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
Don Make 09.07.2008 19:40:55 | |
---|
Virallinen pyynti Suomessa varmaan noin satasen kalliimpi kuin tuolla briteissä. Eli noin 350e, josta varmaan saa kyllä tingattua. Täytyypä käydä tossa krunikassa vetäsee tyypit. Tänks dyyds! ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |