JoBe 03.07.2008 22:33:06 | |
---|
kitara ollut valmiina jo jonkun aikaa, mutta nyt sain vasta laitettua kuvan..joka löytyy profiilista. body on mahonkia ja tällä hetkellä duncanin mikit kiinni.. bodyssa vaimon piirtämä kaiverrus. Sitten vaan odottelemaan, että olis joskus aikaa aloittaa uusi projetki. :) |
Jymi 03.07.2008 22:36:56 | |
---|
Pakkohan tätä on kommentoita. Kaiverrus on tyylikkään hieno. Pidän varsinkin siitä, että siinä on muotoa ja yksityiskohtia sopivasti eikä ole menty överiksi yksityiskohtien määrän suhteen. Muutenkin kitara yhden kuvan perustella vaikuttaa huolella tehdyltä. Oikein hyvä. Ja tervetuloa rakentajien joukkoon. Laita toki lisää kuvia. |
arppah8 03.07.2008 22:38:16 | |
---|
Komea on. Itsekin olen monasti miettinyt noita kaiverrusjuttuja rakenteluprojekteihin, mutta aina on jäänyt toteuttamatta. Ehkä vielä joskus... God's away on business |
jarmos 03.07.2008 23:30:33 | |
---|
Upea on, hieno. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
jukkasil 04.07.2008 10:02:16 (muokattu 04.07.2008 10:03:31) | |
---|
Ei tuosta muuta voi sanoa: Hieno! Kysymys: Minkälaisilla veitsillä/taltoilla noita kaiverruksia kannattaisi kokeilla? Kitaranrakennusyritelmää, uusin projekti:
http://tuulikumpu.galleria.fi/kuvat/kitaraprojektit/ |
mindsnare 04.07.2008 10:31:26 | |
---|
Ei tuosta muuta voi sanoa: Hieno! Kysymys: Minkälaisilla veitsillä/taltoilla noita kaiverruksia kannattaisi kokeilla? Kaveri teki puiseen tupakkirasiaan hienot kaiverrukset kirurginveitsellä. Sillä saa ainakin tarkkaa jälkeä. |
gasser 04.07.2008 14:01:44 | |
---|
Nätti on. Mistäköhän sitä sais ittelle tuota tyylitajua ja silmää noiden kiehkuroiden tekoon. Joskus oon koittanu piirrellä tribaaleja ja liekkejä, mutta ne vaan näyttävät mun tekeminä yksinkertaisesti todella surkeilta. -?- |
mindsnare 04.07.2008 14:29:58 | |
---|
Nätti on. Mistäköhän sitä sais ittelle tuota tyylitajua ja silmää noiden kiehkuroiden tekoon. Joskus oon koittanu piirrellä tribaaleja ja liekkejä, mutta ne vaan näyttävät mun tekeminä yksinkertaisesti todella surkeilta. Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoituksen. |
Twinkle 04.07.2008 16:38:06 | |
---|
Mietin hetken tovin että mikä tuossa on outoa ja noteerasin, että se on tuo pleksi. Tarttis minusta vähä viistoutusta tuohon reunaan, 3-kerrospleksi saattaisi antaa kanssa hyvän säväyksen. Hieno se silti on, kaiverrus toimii ja blingblingiä on sopivasti. Nätti on. Mistäköhän sitä sais ittelle tuota tyylitajua ja silmää noiden kiehkuroiden tekoon. Joskus oon koittanu piirrellä tribaaleja ja liekkejä, mutta ne vaan näyttävät mun tekeminä yksinkertaisesti todella surkeilta. Itselleen saa tyylitajua tommoisten tekoon hankkimalla osaavan vaimon niinkuin aloittajakin oli tehnyt. :P |
T.Urmio 04.07.2008 22:31:15 | |
---|
Tällä kertaa ollaan tosiaan koristelun suhteen hyvän maun kanssa liikkeellä. Kai niistä vaimoista on joskus ihan oikeaa hyötyäkin. No ei se mun vika oo |
ravensoul 04.07.2008 22:45:12 (muokattu 04.07.2008 22:46:17) | |
---|
Jumaleiz, törkeän tyylikkään näköinen. Samaa mieltä muiden kera, et sopivasti on kikkailtu ja vältetty yliampumiset. |
Metal_Late 05.07.2008 11:16:03 | |
---|
Törkeän hienot kuviot! |
myguitar 05.07.2008 11:43:49 | |
---|
Oikein on hieno ja hyvännäkösesti tehty. Tyylikäs. Eikun lisää rakentamaan. Miltäs soundaa? Mulla kaya-mahonki oottamassa. Ois hauska kuulla miltä mahonkirunkonen strato eroaa perinteisestä. |
Les Fender 05.07.2008 11:56:15 | |
---|
3-kerrospleksi saattaisi antaa kanssa hyvän säväyksen. Eikös tuossa sellainen ole? Pleksissäkin vois olla jokin pieni kuvio tai vois kokeilla vaikka valkoisia mikinkuoria. Vaan hienosäätöä ja makuasioita noi, voi kokeilla milloin vaan. Hienohan tuo on, yleensä kun tuppaavat mennä puuleikkaukset överiksi. "Living is easy with eyes closed!" |
Twinkle 05.07.2008 15:44:43 | |
---|
Eikös tuossa sellainen ole? No minun silmään se näyttää siltä, että siinä olisi yksi kerros (se toinen juova olisi siis reuna) ja noi reunat olisi aikalailla ilman viistettä. Ainakin omassa stratossa ne viisteet on paljon isommat. |
tonicaster 06.07.2008 22:29:56 | |
---|
tyylikäs. (Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!) näit on tehty ja teetetty, ja yks on onnistunu. |
Vousku 06.07.2008 22:42:46 | |
---|
Vaikkakin tuossa kitarassa yhdistyy kaksi inhokkiani ( kaiverrukset ja gold hardware) niin silti pidän sitä perkeleen hienona. Ei ehkä mun cup of tea, mutta tosi siisti ja maulla tehty. Nice 1! Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä. |
vois kokeilla vaikka valkoisia mikinkuoria. Vaan hienosäätöä ja makuasioita noi, voi kokeilla milloin vaan. Volume- ja tonenappuloiden väriset mikinkuoret sopis myös hyvin, mutta kuten sanoit, hienosäätöä. |
HanskiS 14.07.2008 23:43:03 (muokattu 14.07.2008 23:43:31) | |
---|
Kysymys: Minkälaisilla veitsillä/taltoilla noita kaiverruksia kannattaisi kokeilla? Lovileikkausveitsi on hyvä työkalu tällaisiin ja moneen muuhunkin hommaan. Sopii hyvin käteen. Leikkaa puuta hyvin. Terän voi teroittaa kun se tylsyy. Omani ostin Sinooperi nimisestä askarteluliikkestä. |