Aihe: guitar hero nyypät
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
jonne.i
08.06.2008 19:43:38
lisäisin vielä tähän että jos on pelannut guitar heroa saattaa olla ihan vähän helpompi aloittaa kitaran soitto, itellä ku tabeista katoin ja tuli hammer-on vastaan tajusin heti miten se toimii :> ja oli kyllä vähän niin että GH:n ansiosta alotin kitaransoiton.
Illidan
08.06.2008 23:00:12
Ärsyttävää kun nuorisotalolle tulee joitain ala-astelaisia pelaamaan Guitar Heroa ihan innoissaan ja sitten kun joku "soittaa" jonkun Smoking on teh waaterin 50% hardilla ja kaikki on ihan innoissaan että sun pitäs alkaa soittamaan oikeaa kitaraa, ku oot niin nopee! -.-'
[eeäspeeälteedee]
Tender
09.06.2008 13:22:35
Ärsyttävää kun nuorisotalolle tulee joitain ala-astelaisia pelaamaan Guitar Heroa ihan innoissaan ja sitten kun joku "soittaa" jonkun Smoking on teh waaterin 50% hardilla ja kaikki on ihan innoissaan että sun pitäs alkaa soittamaan oikeaa kitaraa, ku oot niin nopee! -.-'

Ne on pikku lapsia hei? Veikkaanpa, itse olisit samanlainen ollut jos GH olisi silloin ollut kun olit noin pieni. :D
On se jännä...
Peoplez
09.06.2008 13:29:39
Minkään videopelien pelaaminen suuressaa mittakaavassa ei ole mielestäni hyväksi

Syystä että?
Salasana
10.06.2008 19:43:02 (muokattu 10.06.2008 19:43:31)
ihan hyvä peli tuo o, auttaa pikkusormen hallintaan ja muutenvaa vasurin nopeutee.
ärsyttää semmoset tyypit jotka leijuu GH taidoillaan ja laittaa siittä vielä youtubeen videoo. :S
destruction
11.06.2008 01:35:18

Kyl toi on itseasiassa yks viihdyttävimmistä konsolopeleistä pitkään aikaan, jos minulta kysytään. Varsinkin kaveriporukassa kun pelailee. Muutenkin jotenkin rentouttavaa kun ei tartte kuunnella omaa soittoa.
Kohta kyrvähtää hermo.
rokiroki
04.07.2008 13:23:27 (muokattu 04.07.2008 13:25:54)
On ollut pari vuotta GH pleikka kakkosella. Itse asiassa tuo peli oli suuri syy siihen että myönnyin lopulta konsolin hankkimaan.

Poika pelaa tietenkin noita hyppely/räiskintäpelejään. Mutta tyttö lopetti valittamisen, että aina vaan on pojille sopivia pelejä...tytöille ei mitään. On nimittäin aika akiivisesti tuota GH:ta hakannut ajoittain.

On siinä ollu sekin ( hyvä/huono?) puoli, että ya-ikäinen likka on alkanut kiinnostua kiinnostua muutenkin musiikista.Gimmelit ym TikTakit ovat unohtuneet.
Omasta hyllystäni katoaa kuunteluun Purpleja , Hendrixiä ,Sabbathia ym Wanhan Hywän Ajan HardRokkia.....
On kai löytänyt GH-pelistä mukavia biisejä, jotka ovat herättäneet kiinnostusta muuhun tuotantoon. On kysellyt, olisko mulla Bad Religionin levyjä, Ramonesin kokoelman ostin nimipvlahjaksi..

Luokan pojat olivat ihmeissään voiko joku likka kuunnella Iron Maidenia tai Purplea ym.
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
IJarro
04.07.2008 16:07:55
Gimmelit ym TikTakit ovat unohtuneet.
Omasta hyllystäni katoaa kuunteluun Purpleja , Hendrixiä ,Sabbathia ym Wanhan Hywän Ajan HardRokkia.....
On kai löytänyt GH-pelistä mukavia biisejä, jotka ovat herättäneet kiinnostusta muuhun tuotantoon. On kysellyt, olisko mulla Bad Religionin levyjä, Ramonesin kokoelman ostin nimipvlahjaksi..

Luokan pojat olivat ihmeissään voiko joku likka kuunnella Iron Maidenia tai Purplea ym.

Loistavaa! Ei enää oo enää tytölläs pitkä matka oikeesti hyvään musiikkiin! =) =) =)
Let's do some living after we die...
Da Make
05.07.2008 12:20:35 (muokattu 05.07.2008 12:39:54)
En osaa pelata guitarheroa. Ne "äänet otelaudalla" eivät tule timessä verrattuna kuultavaan biisiin, kuuntelen enemmän kuin katselen ja tuntuu että puolet plektran iskuista jää puuttumaan pelistä vaikka kuulemalla tietää niiden olevan siellä. Erityisen hankalaa on jos biisi on mulle ennestään tuttu.

edit:
Kokeilin minuutti sitten, nyt sain Even Flown jopa loppuun asti ja tuli "you rock!" varmaan 70 prosenttisesti oikein. Edelleen tuntuu vaikealta että vaikka sointukierrossa siirrytään sävelestä toiseen saattaa painettava nappi pysyä samana. Pelaisin varmaan paremmin ilman ääniä.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
--Tomppa--
05.07.2008 12:58:08
En osaa pelata guitarheroa. Ne "äänet otelaudalla" eivät tule timessä verrattuna kuultavaan biisiin, kuuntelen enemmän kuin katselen ja tuntuu että puolet plektran iskuista jää puuttumaan pelistä vaikka kuulemalla tietää niiden olevan siellä. Erityisen hankalaa on jos biisi on mulle ennestään tuttu.

edit:
Kokeilin minuutti sitten, nyt sain Even Flown jopa loppuun asti ja tuli "you rock!" varmaan 70 prosenttisesti oikein. Edelleen tuntuu vaikealta että vaikka sointukierrossa siirrytään sävelestä toiseen saattaa painettava nappi pysyä samana. Pelaisin varmaan paremmin ilman ääniä.

Pelaa ekspertillä ni helpottaa.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Kimmo72
06.07.2008 00:29:33
Aiemmin tänä vuonna Guitar Hero -taidoillaan pelaajayhteisön valloittanut ja itsensä Guinnessin ennätyskirjaan kepitellyt 16-vuotias Chris Chike ei jättänyt leikkiä puoleen väliin, vaan teki uuden ennätyksen kirjaimellisesti täydellisellä soittosuorituksella.

http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=3665

http://youtube.com/watch?v=S5GpRJItqjw

Oli tyypillä itelläänki ihmettelemistä :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Kimmo72
07.07.2008 03:21:30
5 nappulaa

*nusnus*
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
trashjones
07.07.2008 09:45:44
Vaihtais ne 4 nappulaa ja keinupainikkeen 144 nauhaväliin ja plektraan niin sais mun respektit.

Onhan se p*rkeleen hyvin pelattu kun kattelee noita videoita. Mutta olisihan ne sadat harjoittelutunnit voinu käyttää oikeankin kitaran soittamiseen.

No miks jos kerran tykkää gitar hiirosta nii ois pitäny käyttää harjotteluaika oikeaan kitaraan?
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Valdemart
07.07.2008 10:52:30

No miks jos kerran tykkää gitar hiirosta nii ois pitäny käyttää harjotteluaika oikeaan kitaraan?

Yea. Parempi vaan, että on näin suosittu. Ajattele ku kaikki noi vetäs skebaa tollasil treeneil, sitähän näyttäs ite ihan paskalta. Tai no vielä paskemmalta.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
brn2sk8
07.07.2008 12:04:43
Syystä että?

Monilta katoaa todellisuudentaju, ja mieti nyt että jos oot kahdeksan tuntia päivässä jonkun pelin ääressä niin kyllä siitä pitkän päälle jotain sun omaankin päähän tarttuu, esim. pelit joissa ilmenee murhat, niin omassa päässä elämän arvo saattaa vähän laskee ja halveksut muita ihmisiä tai muuta vastaavaa, oon nimittäin ihan samaa mieltä siitä että videopelien liika pelailu on vahingollista... Toki elviksestäkin joskus sanottiin kekkoslasit päässä "This is bad, evil, negromusic.. It will drive our young ones to destruction!" ja nykysin sille nauretaan, mutta luulen silti oikeesti että videopeleillä on tosi karu vaikutus kaikkien niitä pelaavien päähän, on ne sen verran kipeitä nykysin... Joku Gran turismo on ainoo jossa ei saa hakata naapuriaan pesäpallomailalla kolmeen osaan ja sekin vaan siks ettei siinä pelissä ilmene ihmiset koskaan :D

Mutta itse GH aiheeseen niin on se kyllä hauskaa kattella sitä kuinka jossain koskikeskuksen pelikaupassa pikkupojat pelaa Guitarheroo ja muut kattelee ringissä niinku se ois joku osotus musikaalisuudesta tai muusta :) Mutta toki hyvä juttu jos ne innostuu kitaroinnista hyvänen aika, kyllä ne sit oikee keppi kädessään hokaa että se on ihan eri juttu ku joku muovikapulan lätkiminen, ei mua se ärsytä mitä joku skidi netissä ittestään uhoo, internetissähän voi luoda ittestään millasen imagon kun vaan haluaa, miks kukaan niistä ärsyyntyis?? Koko internet on pelkkä vitsi enää
Cry Baby and ask me WHY WHY
brn2sk8
07.07.2008 12:16:47
Funtsasin muutes että on aika säälittävää pistää tollasia videoita nettiin, mua naurattaa ihan kauheesti tää meininki.. Guitarherosta on netissä varmaan 700 000 videoo, kuinka monta on supermariosta? Miksei kukaan kuvaa sitä kun ne pelaa supermarioo, sen pelin kaikki tietää varmasti!
Cry Baby and ask me WHY WHY
Epämuusikko
07.07.2008 14:11:28
Funtsasin muutes että on aika säälittävää pistää tollasia videoita nettiin, mua naurattaa ihan kauheesti tää meininki.. Guitarherosta on netissä varmaan 700 000 videoo, kuinka monta on supermariosta? Miksei kukaan kuvaa sitä kun ne pelaa supermarioo, sen pelin kaikki tietää varmasti!

No niitähän videoita siellä just on.

yhtä viihdyttäviä ja yhtä lähellä kitaransoittoa kuin guitar hero.
Duo Rehband & Voltaren. Bustard #1
Ze Kink
07.07.2008 15:10:52 (muokattu 07.07.2008 15:12:29)

edit:

Itekin ihmettelin tuota, että miksi pirussa en osu nuotteihin, vaikka kuinka soittaisin "timessä". Syy olikin se, että meidän tv:ssä on latenssia, eli kannattaa kokeilla sitä calibrointia. Sen jälkeen alkoi biisit kulkea kuin itsestään. Eikä puhuta jostain pienestä viiveestä, vaan se oli jotakuinkin 48ms.

En pääse hardilla sitä vikaa battlea vieläkään läpi :(

Miksei kukaan kuvaa sitä kun ne pelaa supermarioo, sen pelin kaikki tietää varmasti!

Onhan noita speed run -juttujakin vaikka kuinka. Kerran katsoin videon, jossa joku veti Super Metroidin jossain puolessa tunnissa läpi. Aika sairasta.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Snowblind
07.07.2008 19:13:48

Onhan noita speed run -juttujakin vaikka kuinka. Kerran katsoin videon, jossa joku veti Super Metroidin jossain puolessa tunnissa läpi. Aika sairasta.

Doom kakkonen 14:eljässätoista minuutissa läpi, siinä sitä viihdettä onkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)