Aihe: Schectet diamond tempest extreme vai esp/ltd viper 200 fm?
1
Drummer?
04.07.2008 15:38:51
Mielipiteitä ja kokemuksia kyseisistä kitaroista ja muitakin keppejä saisi ehdotella.

Kipuraja on n. 450 €

Raskaampaa musiikkia tulee soiteltua, oon kuitenki suht alottelija vielä.

Mutta tosiaan mielipiteitä ja kokemuksia kehiin!

Kitooos!
Metal_Late
05.07.2008 11:03:34
Käytetty Schecterin Hellraiser?
Sensonic
05.07.2008 11:52:00
Schecter tai sitten kimppatilauskitara.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Landola F6/Cut
Drummer?
06.07.2008 18:38:35
No tuo kimppatilauski saattas olla jees, en vaa oikee tiiä siitä niinko mitään suoraan sanottuna.

Huoneen oon käyny kyllä tsekkaamassa mutta se ny ei taida hirveesti avartaa tota hommaa.
Twinkle
06.07.2008 18:48:54
No tuo kimppatilauski saattas olla jees, en vaa oikee tiiä siitä niinko mitään suoraan sanottuna.

Huoneen oon käyny kyllä tsekkaamassa mutta se ny ei taida hirveesti avartaa tota hommaa.

Ei niissä kamalasti tietämistä ole, logottomia kitaroita koreasta ja kiinasta. Käytännössä saman kaltaisia vehkeitä kuin halvat/keskihintaiset kitarat ilman tukkuportaan, maahantuonnin ja jälleenmyyjän hintalisää.

Osallistuminen tapahtuu kimppatilaus-huoneessa ja lisäksi uusista tilauksista nykyään myös sähköpostilistalla. Listaan voi osallistua ao. linkistä, jolloin tiedotukset huoneen uusista jutuista saa sähköpostiinsa:
http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/mailinglist.php
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)