hullu_ukko 25.06.2008 17:47:09 | |
---|
Satyricon-The Pentagram Burns No meni siinä kolme minuuttia... Jatka. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Rauniotorni 25.06.2008 17:57:08 | |
---|
Kuka kehtaa häiritä Minun autata untani Uudestaan raivossa Täytyy minun nousta Kuinka pitkään tuntemattomana Makaan haudattuna Minun maailmani Niin pitkään unohdettu Kielti minut Vallananastaja Olin pilkattu Ah Kärsimys jonka he aiheuttivat Kosmisten mustien syntien tahraama Aurinko ei enää vapauta minua Skin her alive |
Dropped C 26.06.2008 02:01:49 | |
---|
Osallistutaan nyt pitkästä aikaa. Nile ja Sarcophagus. Varmaan ainoo Nilen piisi minkä tiedän, tässä kun oli tälläistä hitaampaa ja doomimpaa otetta josta tykkäsin. "El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
Rauniotorni 26.06.2008 12:26:02 | |
---|
Osallistutaan nyt pitkästä aikaa. Nile ja Sarcophagus. Varmaan ainoo Nilen piisi minkä tiedän, tässä kun oli tälläistä hitaampaa ja doomimpaa otetta josta tykkäsin. Joo Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Skin her alive |
Dropped C 26.06.2008 15:13:40 (muokattu 26.06.2008 15:18:29) | |
---|
Joo tämmönen: Odottaen aamua lumen peittämällä tundralla Vihollisesi makaavat kuolleina jaloissasi Katso taivaalle hyvää tähteä johdattamaan sinua Ja rukoile että kohtaat vielä aamun Suortuvat tulta Iho valkea kuin lumi Lupaava nautinto Hän tuo ainoastaan murhetta Kaukaisilla pohjoisilla mailla Missä tummat vuoret nousevat korkealle Lumoojatar anoo Että luovut elämästäsi Joutumaiden noita Tanssii lumessa Hirttopuiden mestari Ottaa velkansa takaisin Hämähäkinsetti ainoastaan jäljelle jää
Voipi olla vaikea, tai sitten ei. Sanotaan vaikka alkuun että tämä on Lerssin suhteellisen uuden suosikkipändin piisi. "El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
hullu_ukko 29.06.2008 19:25:03 | |
---|
The Sword ja The Frost-Giant's Daughter M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Dropped C 29.06.2008 22:21:08 | |
---|
Jep, vastaus on oikein. "El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
hullu_ukko 30.06.2008 00:28:42 (muokattu 09.07.2008 20:43:19) | |
---|
Surun vuosikymmenet ovat kuluneet, ikuinen nuoruus komennossani päästäni irti helvetin! Meidät karkotettiin Egyptistä, himon syleilemän käärmemäisen sydämen kanssa. Kostomme tulee nyt satamaan koko maan päälle, Ylistystä sinulle, jonka kieli puhuu tulta! Dionisos, Orpheus, Attis, Osiris Teurastettu, nyt nostettu kuolleista, kahlittu, nyt vapautettu. tuokaa esiin huuma, äärimmäinen nautinto! Tule kokonaan luokseni kun elämän vesi kaadetaan vierellesi. Synnyimme pyhästä yhteisöstä, emme äideistä tuodaksemme julki tahtomme, tulkoon lisää! Olemme kaaoksen soturit, kohtalon arkkitehdit! Näemme kauas päivien valon toiselle puolelle! Ajatuksemme hyvin syrjässä, yön pimeyden seassa. Viimeistä varoitusta ei tule, ennen taisteluhuutoamme! Hengitä ulos huumassa, niele totuuden siemen. Synti on mahtia, synti on avain! Tämä on vitsauksen laki, todellisen koston silmä! Asettaen uskon tietämättömyyttä vastaan nostettuun teräämme! Dionisos, Orpheus, Attis, Osiris Teurastettu, nyt nostettu kuolleista, kahlittu, nyt vapautettu. Kuulkaa, oletteko rampoja sielut, katsokaa, oletteko sokeita typerykset? Herätkää peloissanne ja tuntekaa katkeran autuuden kosketus. Ei ole aika katua, on aika suudella miekkojamme. Olemme uusi alku, sytytämme sodan soihdun! Olemme kaaoksen soturit, modernit kuvainraastajat! Puhdistajat, väijymme, odotamme valloittaaksemme universumin. Me olemme kaikki ja vailla vertaa! Nyrkkimme murskaavat betoniseinät, sydämemme täynnä vihaa. Vapaudessa sielumme palavat, meitä ei voi voittaa! Väkivalta ruokkii kohtaloamme, herätys airueelle! Uuden iäisyyden riiteille! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 30.06.2008 00:38:07 (muokattu 30.06.2008 00:38:56) | |
---|
BEHEMOTH - Modern Iconoclasts Ja on kyllä aivan loistava bändi, Tuska keikka oli yhtä murhaa! Behold bastard son.
I am the evil one. |
hullu_ukko 30.06.2008 00:43:35 | |
---|
Vihaan sua :( Taas tulee oikea vastaus vähemmässä ajassa kun mulla kesti tuon kääntämisessä. Jatka. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 30.06.2008 01:09:17 | |
---|
Kuollut - Jumalasi on kuollut Typerykset- Jumalanne on kuollut Hyödyttömät valheelliset rukoukset Katsokaa Saatanan nousua Demonit, hyökätkää vihalla Saatana, Helvetin tulissa odottaa Kuolema, teitä kaikkia vastaan Jumala, kuule kuolemanhuutoni Behold bastard son.
I am the evil one. |
J.O. 30.06.2008 12:13:08 | |
---|
Kuollut - Jumalasi on kuollut Typerykset- Jumalanne on kuollut Hyödyttömät valheelliset rukoukset Katsokaa Saatanan nousua Demonit, hyökätkää vihalla Saatana, Helvetin tulissa odottaa Kuolema, teitä kaikkia vastaan Jumala, kuule kuolemanhuutoni Morbid Angel - Chapel Of Ghouls. |
Ottoko 30.06.2008 12:40:14 | |
---|
Aahh. Kyllä! Behold bastard son.
I am the evil one. |
J.O. 30.06.2008 14:28:44 (muokattu 30.06.2008 14:34:12) | |
---|
Olen kääntänyt selkäni Kristukselle Helvettiin olen uhrautunut Olen rakastellut pakana kuningattaren kanssa Olen nähnyt helvetin portit Olen kuullut enkelten itkua Olen katsellut noitien lentoa Olen nähnyt kuoleman pilvet Ja hitaasti tummuvan taivaan Ratsastan veren tahraamalla vuohella Ja annan (jotain) Olen nähnyt kuoleman kasvot Ja kävelin ikuiseen usvaan |
Rauniotorni 30.06.2008 15:43:48 | |
---|
Olen kääntänyt selkäni Kristukselle Helvettiin olen uhrautunut Olen rakastellut pakana kuningattaren kanssa Olen nähnyt helvetin portit Olen kuullut enkelten itkua Olen katsellut noitien lentoa Olen nähnyt kuoleman pilvet Ja hitaasti tummuvan taivaan Ratsastan veren tahraamalla vuohella Ja annan (jotain) Olen nähnyt kuoleman kasvot Ja kävelin ikuiseen usvaan Bathory-In Conspiracy with Satan Skin her alive |
J.O. 01.07.2008 12:06:36 | |
---|
Bathory-In Conspiracy with Satan Joo. Virhe! Liian kirjoitus! |
Rauniotorni 01.07.2008 12:23:26 | |
---|
Raunion johtama jumalan kaupunki Pyhän joukon yhteinen hulluus Taivaalliset arvokkuuden vahingoittamiset Korruptoitunut salailu Kaatuneiden laumat Kadonneet ja teurastetut Ei eeppiset mutta mielenvikaiset Kristinuskon lakkauttaminen Uskonnollisen ahneuden tuhoaminen Missä mikään henki ei ole pyhä, mieli on vapaa Rangaistus vainoamiselle Kaikki uskonnot vihollisia Missä mikään henki ei ole pyhä, sokeat tulevat näkemään Kiistämisen olemus tuo Sokea usko rakennettu synneille Parantumattomien arpien propaganda Katolinen syöpä ei tule yltämään tänne asti Taistelukentän viimeinen hiljaisuus Missä mikään henki ei ole pyhä, kirkko tulee polvistumaan Epäuskonnollinen ikuisesti It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Rauniotorni 04.07.2008 00:30:20 | |
---|
1. vihje, bändi on ruotsalainen. It's fucked to hear one idiot's words,
Onko tämä muka niin vaikea, 2. vihje: biisi on bändin toiseksi uusimmalta albumilta It's fucked to hear one idiot's words,
Ottoko 06.07.2008 17:02:09 (muokattu 06.07.2008 17:02:34) | |
---|
Dismember - Where no ghost is holy! Behold bastard son.
I am the evil one. |