Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 565 66 67 68 69122 123 124 125 126
HungryFD
26.06.2008 23:16:58
Aika tylsiä biisivalintoja. Dream Theaterin on kyllä poikkeus.
"No time for the old in-out, love, I've just come to read the meter."
Tuomasd
27.06.2008 14:00:04
Mulla on samanlainen olo Megadethistä joka alkoi minulla 4v sitten.
Vanha kunnon Speed ja Trash
Backlet
01.07.2008 19:40:26 (muokattu 01.07.2008 19:45:15)

Jahas, Belgian keikka takana ja aika sanattomaksihan se veti. Eturivissä oltiin Daven ja Adrianin puolella lavaa ja katsekontaktia tuli otettua enemmän tai vähemmän kaikkien kanssa lukuun ottamatta Nickoa. Itse keikka nyt oli ihan perusveto Maidenilta eli parasta ikinä. Ainoat ongelmat taisivat olla pienet taustalakanoiden kanssa sekoilut ja Brucen mikin hajoaminen(?). Kaikki puhkikuluneimmatkin biisit toimivat kyllä loistavasti livenä vaikka jotain Run to the Hillsiä ei todellakaan jaksa kuunnella enää normaaliolosuhteissa.

Mutta onpahan nyt koettu Maiden eturivistä eikä tarvitse jännittää niin paljoa saako FTTB:n jommalle kummalle Suomen keikoista. Tottakai se olisi tosi kova juttu, sillä sieltä edestä nyt vaan saa keikasta paljon enemmän irti. Ei siitä enää fiilis paljoa parane, kun Steve soittaa vaikkapa jonkun 2 Minutes to Midnightin kokonaan siinä muutaman metrin päässä...

Edit: pieniä lisäyksiä.
Summerganon
02.07.2008 15:52:19

Jahas, Belgian keikka takana ja aika sanattomaksihan se veti. Eturivissä oltiin Daven ja Adrianin puolella lavaa ja katsekontaktia tuli otettua enemmän tai vähemmän kaikkien kanssa lukuun ottamatta Nickoa. Itse keikka nyt oli ihan perusveto Maidenilta eli parasta ikinä. Ainoat ongelmat taisivat olla pienet taustalakanoiden kanssa sekoilut ja Brucen mikin hajoaminen(?). Kaikki puhkikuluneimmatkin biisit toimivat kyllä loistavasti livenä vaikka jotain Run to the Hillsiä ei todellakaan jaksa kuunnella enää normaaliolosuhteissa.

Mutta onpahan nyt koettu Maiden eturivistä eikä tarvitse jännittää niin paljoa saako FTTB:n jommalle kummalle Suomen keikoista. Tottakai se olisi tosi kova juttu, sillä sieltä edestä nyt vaan saa keikasta paljon enemmän irti. Ei siitä enää fiilis paljoa parane, kun Steve soittaa vaikkapa jonkun 2 Minutes to Midnightin kokonaan siinä muutaman metrin päässä...

Edit: pieniä lisäyksiä.

Kerros lakanasekoiluista tarkemmin... Aina sattuu ja tapahtuu.
Backlet
02.07.2008 19:21:06 (muokattu 02.07.2008 19:32:00)

Kerros lakanasekoiluista tarkemmin... Aina sattuu ja tapahtuu.

Rimen alussa arvottiin pitkään tuleeko siihen taustalle Powerslaven vai Rimen taustalakana.

http://www.youtube.com/watch?v=xz5PnDW1PdY

Tuossa näkyy ajassa 1.00-1.20 ainakin jotain siitä episodista. Myös jossain muussa biisissä oli kaverien mukaan samaa hämminkiä, mutta sitä en itse huomannut.
Guitarwall
03.07.2008 18:01:35

Rimen alussa arvottiin pitkään tuleeko siihen taustalle Powerslaven vai Rimen taustalakana.

Lähinnä se näytti siltä että se toinen lakana tarttui kiinni Rime-lakanaan(luultavasti niihin "purjeisiin", ja sitä yritettiin saada siitä irti.
www.constantineband.net
Backlet
03.07.2008 18:37:44

Lähinnä se näytti siltä että se toinen lakana tarttui kiinni Rime-lakanaan(luultavasti niihin "purjeisiin", ja sitä yritettiin saada siitä irti.

Voi olla tietysti näinkin. Ja tarkemmin mietittynä olikin...
_strato
05.07.2008 17:25:53
oisko kellään laittaa avengedin settilistaa noilta lämppäyskiekoilta vai onko mukana vaan esim. pohjoismaat?
ei nyt tehrä tästä numeroo...
lxi
06.07.2008 14:38:48
E: Mistä vitusta tuo X tulee lyhenteeseen?

sevenfold = seitsemästi = seitsemän kertaa = 7X
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
Snapo
06.07.2008 15:17:27
se ois sitten 12 pv aikaa, jou
J.Newkid
06.07.2008 15:24:18

ijoo, Parempi olla kova veto sitte
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Sam Hotman
06.07.2008 16:22:56 (muokattu 06.07.2008 16:23:21)
Vittu muuten kasturoin jonkun jos sataa hesan keikalla.

E. Onko siinä kenttä sisäänkäynnillä narikat?
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
Röntgen-Jeesus
06.07.2008 19:58:56

http://youtube.com/watch?v=v6h7J3vFUOE

Nicko vähän ounailee Larssia.
En voi odottaa kuulla uutta paskaa, ja mitä te guys do I'll aina ensin yksi liikkeen odottamatta kuulla se
Trendkeel
07.07.2008 05:13:07
Mitäs helvettiä?! 11 päivää jäljellä.
Perro Stupido
07.07.2008 08:21:20
Mitäs helvettiä?! 11 päivää jäljellä.

Jännittääks? Mua ainaski ihan vähän.
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman. -heikkijarvinen
Deg
07.07.2008 09:26:00

Jaahas, se on tosiaankin keikka jo melkoisen lähellä. Onkohan tämä nyt viides vai kuudes kerta kun bändin nään, enää ei niinkään jännitä. Mutta perjantaina automatkan alkaessa saattaapi ruveta kutkuttelemaan.
Sexual chocolate, baby!
Deep Shadow
07.07.2008 10:45:37
Jaahas, se on tosiaankin keikka jo melkoisen lähellä. Onkohan tämä nyt viides vai kuudes kerta kun bändin nään, enää ei niinkään jännitä. Mutta perjantaina automatkan alkaessa saattaapi ruveta kutkuttelemaan.

Mulla eka kerta, mutta ei nyt kummemmin jännitä. Lähinnä odotan innolla. Vaan kuinkahan aikaisin on jonottamaan mentävä, että saa kentältä jotenkin siedettävät paikat?
Leuka maassa kohti uusia murheita
Deg
07.07.2008 12:12:42

Mulla eka kerta, mutta ei nyt kummemmin jännitä. Lähinnä odotan innolla. Vaan kuinkahan aikaisin on jonottamaan mentävä, että saa kentältä jotenkin siedettävät paikat?

Ei haisua, viimeksi sai ihan hyvät paikat kun meni lämppärin jälkeen jäälle, mutta toi olimpiastadion taitaa olla asia erikseen. Viimeksi olen ollut stadionin nurtsilla Springsteenin keikalla 2003. Silloinkin pääsi ihan hyville mestoille vaikka ei ekojen joukossa rynninytkään.

Toisaalta eturivin paikat on varmaan nyt jo menneet, kai sielä jotkut sekopäät jo telttoineen jonottaa??
Sexual chocolate, baby!
ekikoo
07.07.2008 18:24:48
Laiska ku on, vasta eilen kateltiin mahdollisia yöpaikkoja eri hostelleista. Täyttä tuntui olevan, mutta saatiin sentään yhdestä 2hlön huone. Tämäkin on nyt vain varasuunnitelma, kun pääsemmekin tod. näk. kaverin sukulaisten nurkkiin...
Ps. Puolustusvoimien takia toinen kaveri ei pääsekään keikalle, muh.
Köh http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82030289 köh
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)