Rusinoilla tietysti. Saa lisää makeutta yläpäähän ja samalla koko setti ei tunnu niin kompressoituneelta. Täähän on sitä papana-saundia parhaimmillaan. Jokuhan haki just pieru-fuzzia toisessa threadissa? Omalla luvalla. |
washburn 06.07.2008 11:58:55 | |
---|
Ei, kun tuner ja analog delay. Meinasin notta keskustelemme muistakin Pomoista, kuin vain särölaatikoista. Lähinnä nyt ärsytti itteä noitten säristimien laatu tai sen puute. Muista bossin tuotteista ei pahaa sanottavaa. lahjattomat harjoittelee |
jussimus 06.07.2008 12:25:40 | |
---|
Lähinnä nyt ärsytti itteä noitten säristimien laatu tai sen puute. Muista bossin tuotteista ei pahaa sanottavaa. Jep, säröt vahvarista ja efektit Bossin purkeista, ainakin osittain. Näillä mennään :) |
Swan 06.07.2008 12:28:13 | |
---|
Jep, säröt OCD:sta ja efektit Bossin purkeista, ainakin osittain. Näillä mennään :) Ähhihi. =) No okei, käytän mä vahvarisäröjäkin, mutta kovin pienellä useimmiten. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
jussimus 06.07.2008 13:08:46 | |
---|
OCD: Ähhihi. =) No okei, käytän mä vahvarisäröjäkin, mutta kovin pienellä useimmiten. Ähhihi. =) No okei, otan mä säröt Bossin ME-50:stäkin, mutta vain kotisoittelussa. |
aoi 06.07.2008 16:50:24 | |
---|
http://guitargeek.com/rigview/380/ Ai hitsi, onpas kätevästi laitettu nuo langattomat siten että molemmille kitaroille on oma ja sit joku hyyppä vaihtelee niitä. Ei tarvii vempata langatonta kitarasta toiseen ku molemmille on oma. Koin valaistuksen, kiitos tästä... Enkä osta bossin säröjä, tuhlasin jo rahat digitechiin. |
Krice 06.07.2008 17:23:51 | |
---|
Oliskohan Metal Core kiva? Voisi verrata sen tehoja BP:hen:) |
Antti1 06.07.2008 17:28:07 | |
---|
Oliskohan Metal Core kiva? Ibanezin transumörssärillä oli ihan hyvän kuuloinen paketti, Einsteinilla todella honottava ja tunkkainen jääpuikko -meininki. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
georges 06.07.2008 17:29:50 | |
---|
no minkäslaine purkki sitte olla pitää? |
Antti1 06.07.2008 17:30:30 | |
---|
no minkäslaine purkki sitte olla pitää? Pieni, pyöreä ja ruskea. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
georges 06.07.2008 17:31:38 | |
---|
eikö neliömmuotoine kelpaa? |
Banaanimies 06.07.2008 18:06:05 | |
---|
Oot varmaan kokeillu kaikkia Bossin säröjä? oot jeesus |
McNulty 06.07.2008 18:07:20 | |
---|
Pikainen googletus ehdottaa jotta Boss OS-2/R overdrive/distortion pedal ja Boss Tremolo. Toisella kitaristilla myös Super Chorus. No näissä on taas vähän toisenlaista listausta, mistä tuota tietää: http://guitargeek.com/rigview/379/ http://guitargeek.com/rigview/380/ Varmaan vaihdelleetkin aika paljon. Joo, Foo Fightersin livesetuppi on pysynyt aika hyvin "samana" eli käyttävät ihan perus-Bosseja ja muutamaa MXR:n polkusinta, yhdessä Whirlwindin tai Lehlen switchereiden sekä Mesan ja Voxin vaffareiden. Sen sijaan nauhoituskäytössä ja studiolla onkin sitten ihan laidasta laitaan kamaa. Jossain haastiksessa Grohlin veljes totesikin että vahvistimia on vanhoista Marsuista Buddaan ja Mesaan... sekä "truckload of stompboxes". Toisaalta näppärä tuollainen livesetuppi, jossa ainoastaan vanhat Voxin AC-sarjaset voivat olla vaikeampi löytää, jos pitää löytää korvaavat tuotteet oli sitten Berliinissä, Helsingissä tai New Yorkissa keikalla. |
kloppis 06.07.2008 21:47:56 | |
---|
Sirinäbokseja ne on vain jos niitä ei osaa käyttää. En osaa itse käyttää DS-1:stä. En vaan saa kahta kahvaa sellaiseen miellyttävään aah-tunteeseen. |
Insane Kane 06.07.2008 22:17:24 | |
---|
En osaa itse käyttää DS-1:stä. En vaan saa kahta kahvaa sellaiseen miellyttävään aah-tunteeseen. Ei siitä tehtaan jäljiltä olevasta DS-1 aah-tunteita saakkaan. Mulla meni sellanen 4-5 tuntia, kourallinen konkkia ja vastuksia + pari fettiä ennen kuin kehtas olla tyytyväinen ;). Mitään ei taas tullu dokumentoitua, fiksua... Toivottaapi Jussi |