wil-le 03.07.2008 16:05:09 (muokattu 03.07.2008 16:09:29) | |
---|
How could you heal if you don't ease back the blame.
Knowing you're right, won't you heal? |
Ali 03.07.2008 16:40:21 | |
---|
Aika tuntematon bändi täällä Suomessa, mutta The Fall of Troy -niminen bändi, ja erityisesti biisi Ex-Creations http://www.youtube.com/watch?v=knFe46ncM-U Tuo sekopäisellä ja maanisella tavalla uniikki kitaratyöskentely, kiemurainen ja progehtava meininki ja silkka outo sekoilu ja hulluus on se, joka tässä biisissä viehättää. Harmi vain, että muuten bändiltä ei tämän tyylistä metallisempaa osastoa löydy tätä biisiä enempää, menee muu tuotanto vähän emopunkin puolelle. Tätä metallisempaa menoa haussa. ED: typ0 Metallisempaa ja raskaampaa ainakin: -HORSE the Band -Converge "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
aarghto 03.07.2008 22:27:06 | |
---|
Metallisempaa ja raskaampaa ainakin: -HORSE the Band -Converge + - Sikth - Frivolvolin pari ekaa levyä There is no hell. There is only France. |
Joulupukkijormala 04.07.2008 12:45:37 | |
---|
Diggailen Northeria. Ushimir fanclub. |
doppelgänger 04.07.2008 15:29:11 | |
---|
Suositelkaapa Moonsorrow:n tyylistä eeppistä ja folk vaikutteista taistelumetallia. "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Rauniotorni 04.07.2008 15:37:31 | |
---|
It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Leper Messiah 04.07.2008 16:06:06 | |
---|
Aika tuntematon bändi täällä Suomessa, mutta The Fall of Troy -niminen bändi, ja erityisesti biisi Ex-Creations http://www.youtube.com/watch?v=knFe46ncM-U Tuo sekopäisellä ja maanisella tavalla uniikki kitaratyöskentely, kiemurainen ja progehtava meininki ja silkka outo sekoilu ja hulluus on se, joka tässä biisissä viehättää. Harmi vain, että muuten bändiltä ei tämän tyylistä metallisempaa osastoa löydy tätä biisiä enempää, menee muu tuotanto vähän emopunkin puolelle. Tätä metallisempaa menoa haussa. ED: typ0 Itse pidän Freak Kitchenistä kovasti enemmän kuin Fall of Troysta, kannattaa kokeilla. Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli |
Ronsto 04.07.2008 18:28:28 | |
---|
On. Jätkällä on elämän perusasiat kunnossa. *peukku* Löytyy niitä asiallisiakin kommentteja joskus, ne tulevat silloin harvoin kun täällä keskustellaan hyvästä musiikista. Sua niissä keskusteluissa ei ole näkynyt, jostain syystä. Deviniä soimaan, modelasit päähän ja riita poikki. Huoh ja sääh ja mitä kaikkea. Nyt ihan oikeasti, käy maate ja hengitä hetki rauhallisesti. Hyvä. Kiitos. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
doppelgänger 04.07.2008 18:59:28 | |
---|
Löytyy niitä asiallisiakin kommentteja joskus, ne tulevat silloin harvoin kun täällä keskustellaan hyvästä musiikista. Sua niissä keskusteluissa ei ole näkynyt, jostain syystä. Deviniä soimaan, modelasit päähän ja riita poikki. Eli jos joku haluaa keskustella jostain bändistä josta sinä et pidä niin silloin pitää tulla valittamaan? Kerroppa ihmeessä jotain bändejä mistä sinä tykkäät niin jutellaan sitten niistä. "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Kraken 04.07.2008 22:53:00 | |
---|
Pidän kovasti Lamb of God:ista, Kalmahista ja Meshuggahista. Ibanez GRG170DX |
M!Xu 05.07.2008 15:30:30 (muokattu 05.07.2008 15:32:08) | |
---|
Pidän kovasti Lamb of God:ista, Kalmahista ja Meshuggahista. At the Gates Deathchain Death ED: Tiedä sitten kuinka paljon on tekemistä noiden kanssa, mutta Keep of Kalessin. Teknistä bläkkistä. Tähän olen hullaantunut viimeisimpänä, ja työnnän sitä nyt joka paikkaan. Anteeksi. Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins?
-Frank Zappa |
M!Xu 05.07.2008 15:34:23 (muokattu 05.07.2008 15:34:33) | |
---|
Diggailen Northeria. Vanhaa Bodomia olet varmaan jo kuunnellutkin... Ehkäpä Ensiferum voisi iskeä. Tai Kalmah. Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins?
-Frank Zappa |
Hohhoijaa 05.07.2008 23:09:47 | |
---|
|
Horatius-87 05.07.2008 23:13:22 | |
---|
Enpä tiedä kuuluko tänne, mutta osaiskohan joku suositella jotain vähän tuntemattomamapia (hitto, miten se kirjotetaan?) musikaaleja. Greaset, moulin rouget ja chicagot kun on tullut kulutettua. "Aluks mä kysyin itseltäni, että mitä mä nyt teen, ja vastaus oli kielteinen." |
Enpä tiedä kuuluko tänne, mutta osaiskohan joku suositella jotain vähän tuntemattomamapia (hitto, miten se kirjotetaan?) musikaaleja. Greaset, moulin rouget ja chicagot kun on tullut kulutettua. Missä mielessä tuntemattoempia? Käykö esim. Across the Universe. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Horatius-87 06.07.2008 13:01:35 | |
---|
Missä mielessä tuntemattoempia? Käykö esim. Across the Universe. Joo siis ihan mitä vain. Kun en ollenkaan tosiaan tunne muita kuin nuo ihan tunnetuimmattunnetuimmat. Kiitos. "Aluks mä kysyin itseltäni, että mitä mä nyt teen, ja vastaus oli kielteinen." |
Illegal Cargo 06.07.2008 13:30:24 | |
---|
En jaksanut selata ketjua läpi, anteeksi. Oon taas kuunnellut vaihteeks näitä vanhempia levyjäni. Kertokaas mulle, tekeekö kukaan enää nykyisin läheskään niin hyvää musiikkia kun esim. Cream, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors... Tietysti vanhempiakin yhtyeitä saa suositella - sillä varauksella toki että ne jo tiedän. Lisäksi voisin kaivata jotain Gunnareista vierottavaa bändiä. Appetite for Destruction on ollut suosikkilevyjäni vaikka kuinka pitkään, nyt olis kiva löytää jotain muutakin kuunneltavaa. Harrastatko sinäkin outside -läppää? |
mikko1 06.07.2008 14:39:17 (muokattu 06.07.2008 14:40:05) | |
---|
En jaksanut selata ketjua läpi, anteeksi. Oon taas kuunnellut vaihteeks näitä vanhempia levyjäni. Kertokaas mulle, tekeekö kukaan enää nykyisin läheskään niin hyvää musiikkia kun esim. Cream, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors... Tietysti vanhempiakin yhtyeitä saa suositella - sillä varauksella toki että ne jo tiedän. Colour Haze: http://www.elektrohasch.de/mp3/colourhaze/col/hifi/hi_peace.mp3 Myös Eternal Elysium, Comets On Firen Avatar-levy sekä edellisellä sivulla mainitsemani Dead Meadow kannattaa tsekata. Näitä kaikkia (ehkä Eternal Elysiumia lukuunottamatta) saa varmaan levykauppa äxästä. Edit: Kaikki ovat siis kohtuullisen uusia bändejä. The world is round, the square don't fit at all. |
aleksi 07.07.2008 12:00:18 | |
---|
Joo siis ihan mitä vain. Kun en ollenkaan tosiaan tunne muita kuin nuo ihan tunnetuimmattunnetuimmat. Kiitos. Tämä uunituore Once on vissiinkin musikaali. Hedwig And The angry Inch kannattaa myös tsekata. Tässä kaiketi yhtälailla oikea ketju: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=142860 Eipä muuta. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
O.J. 10.07.2008 16:13:11 (muokattu 10.07.2008 16:14:25) | |
---|
Nyt pitäis löytää jotain kovaa ja mielellään melodista laulua ja kovia kitarariffejä sisältävää tavaraa tyyliin: Abduktio, Raised Fist, Millencolin, Coheed and Cambria tai vaikka Bloc Party tai astetta rankempi Disco Ensemble. Eli tyylilajilla ei ole niinkään merkitystä, vaan lähinnä fiiliksellä ja sävellyspuolella. Kaikkia bändejä voi heitellä kehiin, mitä noista tulee mieleen. Tunnetuimpia ei ehkä kannata tosin heitellä ilmoille... EDIT: Ja varsinkin suomalaisista bändeistä plussaa! -Kevättäminää |