e_lappalainen 31.08.2006 11:43:33 | |
---|
|
petrin1 17.09.2006 09:27:56 (muokattu 17.09.2006 09:28:13) | |
---|
en voi paljoa sua auttaaa mutta vituttaa kyllä kun ihmisten täytyy olla niin saatanan kusipäitä että täytyy varastaa... |
Manicci 21.09.2006 00:08:27 (muokattu 21.09.2006 00:08:37) | |
---|
Clapton Signature... Perkele jos saisin varkaan kiinni niin laittasin sen verran huonoon kuntoon, että luovuttas kitaran sulle ihan mielellään. How blue can you get? |
Rikxa 01.10.2006 18:32:52 | |
---|
niinpä. taisi olla kallis kitara. |
mölkkypää 13.10.2006 18:25:31 | |
---|
Kyl osaa ihmiset olla nutipäitä, jos kitaran haluavat niin ostakoot oman eikä veis toisten, ilmotan heti jos nään ton jossain, veikkaan että kohta on verkkokaupassa...ebay tai pörssi, tuskin kukaan huutonettiin laittaa tai itte pitää...vois jäädä kiinni muuten... |
e_lappalainen 04.07.2008 16:43:28 | |
---|
Varastettu Martin Eric Clapton 000-28 sunburst. Sarjanumero 7840. Lähes uutta vastaavassa kunnossa. Varastettu Helsingin Herttoniemestä 28-29.8.2006. Löytöpalkkio! Kuvia: http://web.mac.com/ericlappalainen/iWeb/Site%2013/varastettu.html PÄIVITYS ILMOITUKSEEN. Kitara on löytynyt. Varastettu kitara oli kiikutettu tänään kitarapajan huoltoon 04.07.2008. Josta poliisi kävi sen ottamassa talteen ja tutkii asiaa tarkemmin. Toivottavasti mulkut saadaan kiinni viimestä vesipäätä myöten. Kiitokset Kitarapajalle!!! -eric |
gemisti 04.07.2008 16:53:08 | |
---|
Oho, aika hieno juttu että löytyi, kuitenkin pari vuotta ehti kadoksissa olla. Ja Kitarapajaltakin hienoa toimintaa tunnistaa peli varastetuksi. Onnea vaan kotiinpaluusta. ..ja öisin nukun. |
Mäci 04.07.2008 16:54:23 | |
---|
Tämä on hieno uutinen!Kitarapajalta hienoa toimintaa ja omistautumista asialle... Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
Wahi 04.07.2008 17:02:49 | |
---|
Oho, loistava juttu että löytyi kitara. Shine on you crazy diamond |
jpg 04.07.2008 17:08:24 | |
---|
kertakaikkiaan hieno homma.vaikka en tunne tapausta niin omastakin puolesta Kitarapajalle täydet kiitokset ja onnittelut.ja kitaran oikealle omistajalle myös. |
marco.pen 04.07.2008 17:29:26 | |
---|
Loisto homma että kitara löytyi! Kitarapaja toimi hienosti ja huomaa että paneutuvat myös asioihin.Olisi myös enemmän kuin suotavaa että varkaat saataisiin kiinni ja sovelletun sharia-lain mukaan kitaravarkaalta käsi poikki. |
flattopguitar 04.07.2008 17:34:18 | |
---|
Kerro oliko kitaran Kitarapajalle kiikuttanut itse varas, vai varastetun kitaran ilmeisesti halvalla ostanut uuno? Muistaakseni tästä aiheesta oli joskus keskustelua ja yllättävän moni kitaristi olisi valmis ostamaan hämärää perää olevan huippukitaran jos saisi sen halvalla. *Pyörittää päätä epäluuloisena* |
Dr. Muff 04.07.2008 17:43:15 | |
---|
Kerro oliko kitaran Kitarapajalle kiikuttanut itse varas, vai varastetun kitaran ilmeisesti halvalla ostanut uuno? Muistaakseni tästä aiheesta oli joskus keskustelua ja yllättävän moni kitaristi olisi valmis ostamaan hämärää perää olevan huippukitaran jos saisi sen halvalla. *Pyörittää päätä epäluuloisena* Jos varas on kiikuttanut kitaran Kitarapajalle säädettäväksi, niin kyllä hänelle joku Darwinin palkinto pitäisi antaa. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Vienokettu 04.07.2008 19:39:04 | |
---|
Tuohan oli muusinetin torilla myynnissä tonnilla viime viikonloppuna. Oli kyllä vähintäänkin epäilyttävän oloinen ilmoitus. Kyllä normaalilla ihmisellä pitäisi hälytyskellojen soida tuollaisesta, eikä niinkään alkaa kauppoja hieromaan. |
SirElwood 04.07.2008 20:05:14 | |
---|
Tuohan oli muusinetin torilla myynnissä tonnilla viime viikonloppuna. Oli kyllä vähintäänkin epäilyttävän oloinen ilmoitus. Kyllä normaalilla ihmisellä pitäisi hälytyskellojen soida tuollaisesta, eikä niinkään alkaa kauppoja hieromaan. Tuohan on mahdollisen varkaan kiinni saamiseksi hyvä vinkki. Ylläpitohan saa kaivettua vanhat ilmoitukset esille. Ainakin jos poliisi niitä kyselee. |
Punisher 04.07.2008 20:22:32 | |
---|
Hieno homma, että kitara palautui takaisin oikealle omistajalleen. Onneksi olkoon! ^^ "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche |
pnorman 04.07.2008 23:05:00 | |
---|
Tää antaa uskoa tulevaisuuteen! |
Uuno tässä moi! Elikkä minä ostin sen Ericiltä pöllityn kitaran. Kävin tänään itse tekemässä ilmoituksen poliisille kun Kitarapajalta soitettiin, että sinne viemäni kitara oli varastettu. Se oli just se viimeviikonloppuna myynnissä ollut, josta pyydettiin tarjouksia 1000,- ylöspäin. Tein pari tarjousta Lauantain mittaan ja kaupat sunnuntaina. Paljon oli kuulemma tarjoajia. Kävin myyjän kotoa hakemassa ja kokoajan olin hyvässä uskossa, että kaveri pahassa rahapulassa myy aarrettaan. Harmittaa, sillä olen tehnyt täällä useita kauppoja molempiin suuntiin ja nyt ekaa kertaa kusetettiin täältä tehdyistä kaupoista oikein huolella. Ei se ihan halvalla lähtenyt mutta selvästi alle markkinahinnan. Hyvä kauppa! siihenasti, että ilmeni pöllityksi. Toivottavasti homma etenee mallikkaasti ja minäkin jotain rahoja tai kitaran itselleni. Toivottavasti varas ei lue tätä palstaa kauhean aktiivisesti, kun poliisit on kannoilla. Ettei pääse sopivasti "liukenemaan". Edit. Kitaran "oikea" omistaja lienee tällähetkellä vakuutusyhtiö. Toivottavasti päästään tästä jollainlailla neuvottelemaan. T : Tomppa |
Insane Kane 04.07.2008 23:37:36 | |
---|
Uuno tässä moi! Elikkä minä ostin sen Ericiltä pöllityn kitaran. Kävin tänään itse tekemässä ilmoituksen poliisille kun Kitarapajalta soitettiin, että sinne viemäni kitara oli varastettu. Se oli just se viimeviikonloppuna myynnissä ollut, josta pyydettiin tarjouksia 1000,- ylöspäin. Tein pari tarjousta Lauantain mittaan ja kaupat sunnuntaina. Paljon oli kuulemma tarjoajia. Kävin myyjän kotoa hakemassa ja kokoajan olin hyvässä uskossa, että kaveri pahassa rahapulassa myy aarrettaan. Harmittaa, sillä olen tehnyt täällä useita kauppoja molempiin suuntiin ja nyt ekaa kertaa kusetettiin täältä tehdyistä kaupoista oikein huolella. Ei se ihan halvalla lähtenyt mutta selvästi alle markkinahinnan. Hyvä kauppa! siihenasti, että ilmeni pöllityksi. Toivottavasti homma etenee mallikkaasti ja minäkin jotain rahoja tai kitaran itselleni. Toivottavasti varas ei lue tätä palstaa kauhean aktiivisesti, kun poliisit on kannoilla. Ettei pääse sopivasti "liukenemaan". Edit. Kitaran "oikea" omistaja lienee tällähetkellä vakuutusyhtiö. Toivottavasti päästään tästä jollainlailla neuvottelemaan. Hävyttömän rehellistä toimintaa.... Toivottaapi Jussi |
fox 05.07.2008 09:37:59 | |
---|
Uuno tässä moi! Elikkä minä ostin sen Ericiltä pöllityn kitaran. Kävin tänään itse tekemässä ilmoituksen poliisille kun Kitarapajalta soitettiin, että sinne viemäni kitara oli varastettu. Se oli just se viimeviikonloppuna myynnissä ollut, josta pyydettiin tarjouksia 1000,- ylöspäin. Nytpä plussaa "Uunolle".. *painaa* Näin tämänkin homman pitäis pyöriä.... Edit. Kitaran "oikea" omistaja lienee tällähetkellä vakuutusyhtiö. Toivottavasti päästään tästä jollainlailla neuvottelemaan. Mahdollisesti ovat valmiita sun kanssa "jonkunmoisen diilin" tekemään, ei ollenkaan poissuljettu asia tuollainen. Aikoinaan tuli joskus noista "paremmista" kitaroista konsultaatioapua annettua pyynnöstä, ja kyllä joskus harvakseltaan vieläkin pari tarkastajaa soittelee.. tosin helpottunuthan homma on netin ansiosta joka sektorilla, kuten huomaamme... =) |