Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 532 33 34 35 3691 92 93 94 95
Martso
03.07.2008 15:10:07
Toki, mutta näähän on myös makuasioita, eikö?
Mä olen ikäänkuin sivukorvalla "saanut" kuulla ko orkesterin yhtä ja samaa kappaletta kesälomalla päivittäin n 5 kertaa päivässä, siksi tuo haikea ovikellomainen vibrafonin saundi on alkanut lievästi sanoen ärsyttää.Kuin myös en erityisemmin pidä kappaleesta "Päivin öin", se kai sallitaan?

Kiroilu on täällä kiellettyä, pitäskö varottaa?
Heh...ei jaksa yhtään alkaa vääntään näistä, sä et TAAS kerran ymmärrä mun pointtiani?Jospa mä vaikka vaan en erityisemmin pidä tuosta ovikello-osastosta johtuen siitä että olen kuullut sitä lähiaikoina LIIKAA ja mun makuun turhan dominoivana elementtinä, voisitko hyväksyä tämän perustellun mielipiteen MINUN mielipiteenäni?

HOHO!Mistä sä ton oot säänut päähäsi?
No lopetetaan sitten kriittinen kirjottelu ja jauhetaan vaan paskaa, toki sitähän tää palsta on ollut jo pitkään muutenkin, eihän täällä kukaan osaa oikeesti mitään, poislukien sä ja muutamat "hesalaiset", joskus vaan tuntuu siltä että sun suurin "osaamisesi" alue se että sä olet mielestäsi oikeassa joka asiassa, komppaat AINA tiettyjä tahoja etkä juurikaan anna muiden olla eri mieltä, ainakaan asioista joita itse diggaat, vai oleko tästäkin eri mieltä?Tätä en sano pahalla enkä vittuillessani, mutta jos niin koet, olen pahoilani, katson peiliin!

Jos ihmisellä on korvat päässä ja jonkimoinen ymmärrys kuulemastaan niin miksei sitä saisi perustellen ja jopa kriittisesti tuoda julki, niinhän säkin teet, tosin joskus perustelematta ja asioista joista et välttämättä ole kovin hyvin perillä, mm kitaransoitosta, vai oletko tästäkin eri mieltä?

Tämä tästä ja sori off topic...poistun.

Tämä oli hyvä ja asiallinen kirjoitus, siitä pojot, mutta ei sitä kahta kertaa tarvi laittaa siltikkään. :)
poppamies
03.07.2008 17:24:55

Tämä oli hyvä ja asiallinen kirjoitus, siitä pojot, mutta ei sitä kahta kertaa tarvi laittaa siltikkään. :)

Suuruspäissään hakkas entteriä.
G strings are for strippers!
KoskPaavo
03.07.2008 18:33:59
Lamervo R:mäeltä on hyvä kiraristi. kiitos.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
kuunsirppi
03.07.2008 18:42:30
...ja meidän bändin kitaristi on myös tosi hyvä!!! Meidän bändin paras soittaja
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
jakeni
03.07.2008 21:06:22 (muokattu 03.07.2008 23:18:02)
Lamervo R:mäeltä on hyvä kiraristi. kiitos.

Niinpä...absoluuttinen korvakin hällä.
Tosi lahjakas,kuitenkin hieman professorimainen...(erikoismies).
Ihmisenä hyvä.Ehkä liiankin kiltti.
Milloin syödään? (Topi)
rahvas
03.07.2008 21:11:29
Vibrafoneista tuli mieleen että pitääpä mainita maestro Lindström "Ranskalaiset korot" -juhlakonserttissa kevättalvella. Erik pistelee menemään vibrafonilla sellaisia juttuja että heikompaa huimasi. Ja lisäksi hoiteli orkesterin liidaamisen jämptillä otteella. Jos itse yhdeksänkympin kynnyksellä edes tunnistan mitään soitinta niin olen helkkarin tyytyväinen saati että soittaisin...

Kehut pitää antaa vielä erikseen myös rumpali Liikaselle. Vaikka tiesinkin että mies on kokenut rumpali niin kyllä yllätti. Muu bändi menköön sitten yksillä kehuilla.
Voi kyynel
Hannu Y.T
04.07.2008 02:59:56

Just oltiin Petomanin kanssa ekaa kertaa samalla keikalla. Suomen parhaita ryhmiä pe...le! Toimii kaikilla osa-alueilla! Respect!!!

Hande
Louskis!!!
Kaifun
04.07.2008 12:53:42
Tanssimusiikkiosaatolla lienee kaksi luupäätä, joilla on soittosarvet tarttuneet
irtilähtemättömästi toisiinsa.
Oleellista lienee, että kumpainenkin tienaa perheelleen soittamalla leivän.
Kumpikin tuntuu olevan ihan hyviä persoonia. Mutta välillä pitää alkaa todis-
telemaan sanaälykkyyttään. Saivartelemaan ammatillisuudesta, puoliammatillisuu-
desta, kvartaaliammatillisuudesta, nollapilkkuammatillisuudesta ja soittokäteen
oikeaotteisesta vetämisestä.
Kärhämän ydin lienee siinä, että kokevat elantoansa-leipäänsä pilkattavan,
ivattavan.
Jumankuta leipä olkoon jokaiselle kaikkipuolin loukkaamattoman pyhä asia.
Sen pitäisi jokaisen nelisointuaivonkin käsittävän.
Yhdistäviä tekijöitä kumpaisellakin lienee asiaan ja intressiin nähden enempi
kuin puukotettavia. Tunnustakoot toisiinsa nähden, että ovat prkl:een kovia vetä-
jiä
Ja menkööt seuraaville Lammin kesäpäiville lauteille duoona vetämään. Sitä
tilaisuutta en varmasti jättäisi näkemättä. Taitais tulla osanottoennätys.
Itse olen soittamiseen ja musiikkiin kaikin kriteerein niin säälittävällä tasolla,
etten voi määritelmistä edes loukkaantua, mutta ilman musiikkia minulla olisi
jo ajat sitten ollut multaa päällä.
Että sarvet irti prkl tai haen sahan. Ja alan soittaa.
Tänään teen huomisen. Ja usemmiten sen munaan......huomisen.
rintapek
04.07.2008 13:12:10

Tanssimusiikkiosaatolla lienee kaksi luupäätä...

Ollakseen kehu, niin sanavalinta on sanoisinko ... mielenkiintoinen
One kind of music only - the good kind
poppamies
04.07.2008 15:29:14

... Että sarvet irti prkl tai haen sahan. Ja alan soittaa.

Ookko Irina Björklund ?
G strings are for strippers!
Kaifun
04.07.2008 15:33:56
Joo kun ihastuksen ja vihastuksen veitsenterän päällä tanssahtelee voi tulla äk-
kinäinen sukupuolenvaihdos. Kun putoo kahtpuolin hajareisin.
Makustelen mahdollista uutta nimeäni IMPI.
Tänään teen huomisen. Ja usemmiten sen munaan......huomisen.
isojussi
04.07.2008 18:51:30 (muokattu 04.07.2008 18:52:26)
Jos olen (ja toki usein olen) eri mieltä, olen eri mieltä asioista, näkemyksistä, mielipiteistä - en sen takia, että olisin eri tahi samaa mieltä tasamäärin kaikkien kanssa.

Ihmettelen, että vaskiveli arvon ja arvostamani trumpettitaiteilijakin muuta ajattelee.

Aika monta kertaa olen antanut tunnustusta myös Wanhalle Wetäjälle (jonka pelitaidoille annan varauksettoman tunnustukseni), kun hän on mielestäni viisaita kirjoitellut sekä yhtä lailla rohjennut olla eri mieltä Helssinkin Herrain kanssa

Esiintymiseni on ostettavissa - sieluni ei.

Mutta se siitä ot:stä, jospa jatketaan tarvittaessa vaikka aromassa.

Pitää kehua äsken kuulemaani nuorten poikain Prime Time - bändiä. Harvinaisen hienoa ja yllättävän kypsää soittoa - ja sällit on vielä ihan alkutaipaleella.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
jakeni
04.07.2008 19:26:44
Just oltiin Petomanin kanssa ekaa kertaa samalla keikalla. Suomen parhaita ryhmiä pe...le! Toimii kaikilla osa-alueilla! Respect!!!

Hande

Sammaa miältä tää täällä Pirkanmaalla.
Milloin syödään? (Topi)
jjsound
04.07.2008 22:30:23
Älä nyt tommosta pirä!

Justiinsa ajattelin nimittäin itse kirjoittaa kehut Johanna Kurkelan bändin kitaristeille P. Engbergille ja V. Nurmelle, kyllä nimittäin kitarat soi herkästi ja ilmeikkäästi. Sähköllä tai ilman.

Yhtäydyn noihin kitaroihin.... kylläpä toimii.
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
Tankero
04.07.2008 23:02:58
Yhtäydyn noihin kitaroihin.... kylläpä toimii.

Ja vaikka missä yhteydessä.
Kun taittuu niin taittuu
Humppajyrä
jakeni
05.07.2008 10:38:51
Kovia poikia,kovia poikia...
Ihan oikeita soittajia koulutusta ja asennetta myöden.
Ovat oivaltaneet tämän rytmisoittimen mahdollisuudet mielestäni kokolailla oikein!
Milloin syödään? (Topi)
isojussi
05.07.2008 21:02:12
Onkos sillä kitaristi Lamervolla trumpetisti-sukulainen? Mainio dixieland-rutkuttelija. Riihimäjeltä kans.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Neljä Ruuvia
13.07.2008 18:22:48 (muokattu 13.07.2008 20:44:52)
Minä puolestani aattelin pistää tästä kehut Uruttajalle. On sosiaalisesti ilmeisen etevä kaveri. Ainakin tietää miten hyvä kiertää. Oon urkuesalle yhden velkaa.
Joko muuten Uruttaja on hankkinut käsiinsä tämän video elokuvan nimeltään :Anna hyvän kiertää,pääosassa Kevin Spacey. Käyt siitä Utajärven Makuunista nappaamassa matkaan.
Edit:Tässä on ilmeisesti riski että tämän ymmärtää vittuiluksi,sitä tämä ei ole.
uruttaja
13.07.2008 20:33:10
Minä puolestani aattelin pistää tästä kehut Uruttajalle. On sosiaalisesti ilmeisen etevä kaveri. Ainakin tietää miten hyvä kiertää. Oon urkuesalle yhden velkaa.
Joko muuten Uruttaja on hankkinut käsiinsä tämän video elokuvan nimeltään :Anna hyvän kiertää,pääosassa Kevin Spacey. Käyt siitä Utajärven Makuunista nappaamassa matkaan.

Pistän tilaukseen. Nimenomaan Utajärven Makuuniin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)