samip88 18.06.2008 00:55:36 (muokattu 18.06.2008 00:56:24) | |
---|
Eli se pitkä midi controlleri. Onko kokemuksia kellään? Omistaako joku? ois tarkoitus käyttää TC Electronicsin kitara multiefektien kanssa. Mitenkä toimii ja onko kannattava ostos? |
JuSu 18.06.2008 07:41:05 (muokattu 18.06.2008 08:10:07) | |
---|
Eli se pitkä midi controlleri. Onko kokemuksia kellään? Omistaako joku? ois tarkoitus käyttää TC Electronicsin kitara multiefektien kanssa. Mitenkä toimii ja onko kannattava ostos? Kokemusta ei ole, mutta toiminee TC:n kamojen kanssa ihan hyvin, standardit (midi) jyllittää. Käsittääkseni tuo Midi Moose on ihan peruslauta, joka lähettää vain Program Change -käskyjä, ja jos ei muuta tarvitsekaan, niin lienee laatuisa ja suht kompakti vehjes. Hinta tuntu olevan hiukan yläkanttiin, about samaan rahaan saa esim. Engl Z-12:n, jossa on enemmän nappuloita = enemmän soundeja polkematta pankkeja ylös/alas. JuSu |
samip88 20.06.2008 08:32:29 | |
---|
Engl? Olen aina luullut että ne toimii vaan Englin omien vehkeitten kanssa :/ mut ei kai auta ku ottaa laitteet musaliikkeeseen ja alkaa räpöäämään ja kokeilla mikä toimii parhaiten. |
Yksinkertainen, kestävä, yhteensopiva, järkevän kokoinen... Plussaa tuolle laitteelle. |
JuSu 04.07.2008 18:41:48 | |
---|
Engl? Olen aina luullut että ne toimii vaan Englin omien vehkeitten kanssa :/ Englillä on niitä lautoja, jotka on tarkoitettu vain Englin omille vahvistimille, mutta mallistossa on myös kaksi ihan standardia midilankkua. Torillakin näyttäisi olevan tarjolla pari... =) JuSu |
kunnasja 05.07.2008 05:35:52 | |
---|
Englin laite on monipuolisemman oloinen ku Tech21. Yksi mikä mulla vaikutti aikanaan tuon Techin puolesta oli paristokäyttöisyys. Ei tartte ulkoista virtalähdettä. Okei, Englin midivaihtajapurkeista saa virtaa midijohtoa myöden, mutta jos ei tarvi sitä midivaihtajaa räkkiin, niin on se hieman kallis pelkäksi virtalähteeksi. Ja erilliset virtalähteet lavalla on todellakin persiistä. |
HeavyMachinery 05.07.2008 17:00:26 | |
---|
Englin laite on monipuolisemman oloinen ku Tech21. Yksi mikä mulla vaikutti aikanaan tuon Techin puolesta oli paristokäyttöisyys. Ei tartte ulkoista virtalähdettä. Okei, Englin midivaihtajapurkeista saa virtaa midijohtoa myöden, mutta jos ei tarvi sitä midivaihtajaa räkkiin, niin on se hieman kallis pelkäksi virtalähteeksi. Ja erilliset virtalähteet lavalla on todellakin persiistä. Voipi sen virran syöttää sinne spedulle räkistäkin. Sitä varten saa esim.thomann special piuhoja jossa on 9vac adapteri. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |