Jebe- 04.07.2008 10:17:56 (muokattu 04.07.2008 10:20:09) | |
---|
Itsekin tilannut nyt tuon lähetyshässäkän muututtua vissiin neljä kertaa ja joka kerta paketit tulleet ehjänä perille. Kerran, kun tuli lavallinen tavaraa, oli päällinen musta muovikääre hieman revennyt. Kiitolinjan kuski siitä minulle ilmoitti ja tarkistettiin kollia, mutta paketeissa ei ollut mitään kolhuja. Eli otin paketin vastaan. Minulle ainakin kuski sanoi suoraan, että jos paketissa on isompaa kolhua tai vaikuttaa, että jokin tuote sisällä voisi olla hajalla, ei pakettia tulisi edes ottaa vastaan. Itseäni hieman ihmetyttää tuo toimitus nykyään. Tilaamme tavarat nykyään suoraan treenikämpällemme ja UPS:n ne paketit pitäisi toimittaa perille, mutta niin ei meidän kohdalla kertaakaan ole käynyt . Tai noh: -ekalla kerralla oli kuulemma kuski käynyt päämäärässä kamojen kanssa ja koitellut soittaa meille. Ainakaan minun eikä kaverini kännykkään ollut tullut yhtään puhelua ja Thomannilla on meidän molempien numerot. Saimme sitten raahata PA-kamat itse postista. -toisella kerralla meille sitten soiteltiinkin ja tiedusteltiin aikaa milloin tavarat voisi kuskata kämpille. Mutta yllätykseksi soitto ei tullut UPS:ltä vaan Kiitolinjalta. Kyllä lava oli sen verran pieni, että olisi UPS:n pakuun mahtunut helposti. Tuli niistä pakettiautoista itsekin nosteltua isompia laatikoita silloin, kun olin itse siellä United Parvel Servicella töissä. -kolmannella kerralla minun ja kaverini pienet paketit tuli suoraan Postiin. Ei ollut tullut puheluita tälläkään kertaa. -neljännellä kerralla lähti sitten taas iso tilaus: bugeran nuppia, kaverille bassonuppia ja bassokitaraa, laulumikkejä ja hirveä kasa kieli/kapulasälää. Ja kappas, paketti oli taas tullut suoraan postiin! Ei ollut tullut soittoa meille päin taaskaan. Oli sitten postissa kiva purkaa sellaista isoa kärryä, jossa oli kolme hemmetin isoa pahvilaatikkoa. Siinä sitten roudailtiin kamoja postista mun Jopon pakkarilla ja muskelimieskaverin harteilla. Eli kiitos vain tyhjästä UPS! Edit: enpä osaa kirjoittaa Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
mrk 04.07.2008 10:21:30 | |
---|
Eli kiitos vain tyhjästä UPS! Oletko varma että UPS:llä oli yhtään mitään tekemistä esittämiesi tapausten kanssa? Mikäli maksaa etukäteen tilille tai luottokortilla, kamat eivät tule UPS:llä. "Short On Long Term Goals" |
Oletko varma että UPS:llä oli yhtään mitään tekemistä esittämiesi tapausten kanssa? Mikäli maksaa etukäteen tilille tai luottokortilla, kamat eivät tule UPS:llä. Jahas, no sitten me ollaan ymmärretty väärin :( Kuitenkin hassua, että välillä tavarat toimitetaan perille ja välillä ne pitää sitten ite roudata postista, vaikka joka kerralla tullut about samanmoinen satsi. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
hapan 04.07.2008 17:29:02 | |
---|
Mikäli maksaa etukäteen tilille tai luottokortilla, kamat eivät tule UPS:llä. Ei pidä paikkaansa. Maksoin etukäten tilille tuon Les Paul Studion ja kyllä, UPS:n jätkä sen mulle toi. |
mrk 04.07.2008 23:37:23 | |
---|
Ei pidä paikkaansa. Maksoin etukäten tilille tuon Les Paul Studion ja kyllä, UPS:n jätkä sen mulle toi. Ai hitto, no ei niistä sitten ota selvää ollenkaan. Itse pyrin välttämään UPS:ää aina kun mahdollista, täytyykin olla varovainen jatkossa. "Short On Long Term Goals" |
Boldari 04.07.2008 23:55:31 | |
---|
Itse maksoin kanssa tilille ja paketin toimittaa Schenker. Professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist! |
hapan 05.07.2008 00:12:18 | |
---|
Ai hitto, no ei niistä sitten ota selvää ollenkaan. Itse pyrin välttämään UPS:ää aina kun mahdollista, täytyykin olla varovainen jatkossa. Itellä on kans ongelmia UPS:n kanssa, joten lähetin T-kauppaan mailia, jotta eivät lähetä mulle enää ikinä UPSin kautta yhtään mitään. Jostain syystä mailia ei ole vielä tullut takaisin.. |
FensonGibder 05.07.2008 09:29:27 | |
---|
Omalla luvalla. |
Samu S. 05.07.2008 22:16:45 | |
---|
|
Lennu 06.07.2008 06:26:49 | |
---|
Itellä on kans ongelmia UPS:n kanssa, joten lähetin T-kauppaan mailia, jotta eivät lähetä mulle enää ikinä UPSin kautta yhtään mitään. Jostain syystä mailia ei ole vielä tullut takaisin.. Kirjoititko palautusosoitteen kirjeen ylänurkkaan? "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
FensonGibder 06.07.2008 10:19:58 | |
---|
Takki haettu naulasta jo? Köyhä mies - säästin ja tulin ilman takkia.. Omalla luvalla. |
Lonesome 07.07.2008 10:06:12 | |
---|
Oletko varma että UPS:llä oli yhtään mitään tekemistä esittämiesi tapausten kanssa? Mikäli maksaa etukäteen tilille tai luottokortilla, kamat eivät tule UPS:llä. Näin se menee. Kai muutakin voi sopia tai kovin isot lähetykset tulevat jo arvonsa ja kokonsa vuoksi aina UPSilla. Tosin UPS saattaa sitten käyttää alihankkijoita. Itellan kaveri käy yleensä aamupäivällä koittamassa luovutusta. Eli kaveri jättää siten ilmon, että paketin saa postista klo 14 jälkeen. Mukavampaa tämä kuin UPSin kanssa virittely... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
DirtyFingers 09.07.2008 14:07:03 | |
---|
3.7.2008 on ilmoitettu päivämääräksi, jolloin hyvitys palautetusta tuotteesta on toimitettu. Kauankohan kestää suunnilleen että saan rahat tilille? Watch Out, We're Mad |
Mikklo 09.07.2008 14:17:14 | |
---|
Paketti tuli tiistaina, päivän etuajassa eikä tullut upsilla. Maailman rikkaimmaksi ihmiseksi pääsee kun ***** **** *** ****** **** ****** ***** reiästä. |
Asakakka 24.07.2008 19:33:20 | |
---|
Itse olen pari kertaa tilannut systeemejä. Ekalla kerralla sai vahvaria lähetellä pari kertaa takasi. Ihan ok kauppa |
Little Wing 25.07.2008 16:36:09 (muokattu 25.07.2008 16:36:33) | |
---|
Enpäs ollut tänään kotona kun UPS:n jannu soitteli, eli hakureissu tuli. Sattuisiko kukaan tietämään miten se päämaja on niillä avoinna? Tuskin ainakaan viikonloppuisin, niin kauhean kiva ois viikonlopuksi ollut vehkeet saada. |
Kjukka 25.07.2008 16:44:22 | |
---|
Enpäs ollut tänään kotona kun UPS:n jannu soitteli, eli hakureissu tuli. Sattuisiko kukaan tietämään miten se päämaja on niillä avoinna? Tuskin ainakaan viikonloppuisin, niin kauhean kiva ois viikonlopuksi ollut vehkeet saada. Jos sitä Vantaan paikkaa meinaat niin sieltä saa muistaakseni noutaa klo 19 asti tavaraa. |
Little Wing 25.07.2008 16:59:12 (muokattu 25.07.2008 17:04:19) | |
---|
Jos sitä Vantaan paikkaa meinaat niin sieltä saa muistaakseni noutaa klo 19 asti tavaraa. Sitä juuri. Kiitokset nopeasta vastauksesta. E. Launtaisin suljettu, right? |
M_Rouge 27.07.2008 13:40:05 | |
---|
Viimeksi kun tilasin Thomannilta jouduin soittamaan kolme kertaa UPS:lle kun tavaraa ei alkanut kuuluman. Nettisivujen mukaan paketti olisi pitänyt olla jo tulossa, mutta ei kuulunut ja kun soitin eivät tienneet onko paketti jakelussa. Aikoivat selvittää asian ja soittaa. Eivät soittaneet. Ajattelin sitten, että tulkoon milloin tulee, mutta jätin puhelinnumeroni toimistoon ja painotin, että soitattehan varmasti ennen kuin tuotta paketin niin tiedän olla kotona. No, kävi sellainen tuuri, että oli aamupäivä vapaata, just lähdössä duuniin niin ovikello soi yllättäen. UPSin mieshän se siellä, ei mitään soittoa ennen toimitusta niin kuin oli luvattu. Todella surkeaa. |
Ukko 27.07.2008 16:14:49 | |
---|
No, kävi sellainen tuuri, että oli aamupäivä vapaata, just lähdössä duuniin niin ovikello soi yllättäen. UPSin mieshän se siellä, ei mitään soittoa ennen toimitusta niin kuin oli luvattu. Todella surkeaa. Samaa kokemusta. Lisäksi Thomanin takuu systeemeihin kannattaa joskus suhtautua varauksella, ainakin oman kokemukseni mukaan. Ja joidenkin muiden myös. Sieltä en enää tilaa mitään. COVS jäsen nro 6 |