Terve! Olen tässä pitkään hakannut yamahan dtxplorer settiä ja olisi varmaan aika päivittää vähän parempaan kalustoon. Olen siis seuraavaksi valinnut tuon rolandin td12 setin. Nyt olisi sitten vaan ongelmana, että mistä ostaa? Olen katsonut vähän tuolta thomannista kun monet sieltä kai ostavat. Onkos mitään suomalaista liikettä pääkaupunkiseudulla joka näitä myisi? Sitten olisi kyllä kiva jo etukäteen tietää mihin olen rahat pistämässä, eli onko jollain käyttökokemuksia näistä? Mites noiden pädien koko? Olen kuullut että virveli voisi olla vähän isompi eli pitäisikö heti alkuun panostaa siihen isoon pd125 virveliin vaiko sitten ylimääräiseen tomiin? Olisi ihan kiva kuulla vähän näistä. Kiitos! ;) |
DLX Music myy Tampereella, joten eiköhän ne siellä Stadissakin myy. Sen lisäksi sitten sijotaisin ihan ehdottomasti parempaan snareen kuin lisätomiin. Kannattaa toki pitää mielessä, että 12" snare on varmasti arvokkaampi kuin tomi, mutta mikäli setin mukana tulee 10" tomi, niin voithan heittää sen vaikkapa sitten nelostomiksi. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |