Aihe: Noise Gate vertailu.
1
-J.-
03.07.2008 16:19:23
Eli Noise Gatea olen ajatellut hommata. Kätevä peli. Tuota Bossin NS-2 olen katsellut, mutta en uskalla lähteä tilaamaan ihan heti. Oisko muita suositeltavia ja kannattaako ostaa speduna?
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
lärviapina
03.07.2008 16:32:06
voin myydä tuon mun ISP Decimatorin sulle:)
Varmaan hyvä peli jos toimis. En tuota loppujenlopuksi tarvinukkaan ja nyt oon lähettämässä sitä tehtaalle korjatteelle, nii sen jälkeen sitte:)
business in the front, party in the back.
Jucciz
03.07.2008 18:36:30
Noise gatelle on myös halpa vaihtoehto, joka toimii useassa tilanteessa: ruuvataan soundi semmoiseksi, ettei gatelle ole enää tarvetta. Monesti gaten tarvetta voi vähentää myös varmistamalla, että piuhat, liittimet, putket yms. ovat riittävän laadukkaat eivätkä tuota turhia kohinoita tai muita häiriöitä soundiin.

Gaten käyttäminen efektinä on tietty asia erikseen, mutta jämäkkäranteinen soittaja ei semmoista välttämättä tarvitse, vaan opettelee tanakan demppaustekniikan. :)
McNulty
03.07.2008 18:58:26
Itselläni on pedalboardissa MXR Smart Gate. Se onpi mielestäni ISP Decimatoriakin parempi, sillä kun saa valittua gaten herkkyyden (full-mid-hiss) ja tämän lisäksi vielä kytkimellä tuo "hi trigger range" jolloin trigger-potikka toimii herkemmin. En ole huomannut tämän syövän signaalia asetuksella: kitara-gate-vahvistin ja välissä Spectraflexin lakut.

Suosittelen tuota MXR M-135 Smart Gatea.
Scar
04.07.2008 00:46:48
Ns-2 on oikein mainio peli. Toiminut ainaskin mulla täydellisesti, eikä ole ollut moitteelle sijaa. Suosittelen lämpimästi!
Rhythm of wings in the sky so high / Music in my ears I can't wait to see / I' m hiding in the grass death in my hands / Surprise is my only defence
McNulty
04.07.2008 01:00:42
Laitaisin sen gaten aina sinne looppiin.

Pakko todeta tähän väliin, että miulla on koko pedalboard fxloopissa. Linjassa ehkä korkeintaan wahi, mutta sekin puuttuu tällä hetkellä kun teesen rmc4 ei ollut maassa. Näin niiku korjauksena tuohon Machineryn lainaukseen :)
laroma
04.07.2008 01:36:50 (muokattu 04.07.2008 01:37:05)

Mulla lähti häiriöt, kun hommasin kunnon Cioksin Double Jackin, kolvasin piuhat netrik+cordial yhdistelmällä ja laitoin ISP Decimator pedaalin laudan viimeiseksi. Ennen käytin NS-2:sta mutta se tumputti soudia kummasti. Niin ja gainia maltilla ;)
Ûllatüs, üllatüs...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)