(tämä on tällainen lomalla välityö naisen ryyppylaulu, tai pienellä muutoksella sanoissa tämän voisi laulaa mieskin. Halusin käsitellä sanoissa naisen ryyppäämistä, koska sekin on valittavasti tasa-arvoistunut nykyään. En tiedä josko tähän kävisi punk, Hardrock, hevi, tai?..tai mikään.??)
HERBA NAISEN KÄSISSÄ naisen ryyppylaulu mua särkee päätä kun valun askeleita ja meen valoa piiloon kaapin taa(kse) juoksen sua karkuun kesäheinä haartaasti nuo päivät vilisee mun maksa huutaa päälleen kuumaa kantta joku raottaa ovea keittiöön sulkekaa ovi huudan selvinneille ja uskokaa ne uskoo mua niiden takia en juo johtovettä kastelen kurkkuni Herbajuomaan se tuottaa niin syntisen olon ja valo sammuu mun pulloon viikkoja ryyppäsin raittiina pelkäsin _ (raittiita?) katuvan mieli kumartaa pöytään tyhjentää lasin pakokauhuun naiset ei ryyppää naiset nyplää pitsiä ne nousee aamulla hoitamaan lapsia sä ootit onnellisia loppuja Kirjavaa Satamaa jossa nainen suutelee suulle joka maistuu tuoreelta huutelee miten se rakastaa sua viikkoja ryyppäsin raittiina pelkäsin katuvan mieli kumartaa pöytään tyhjentää lasin pakokauhuun naiset ei ryyppää naiset nyplää pitsiä ne nousee aamulla hoitamaan lapsia
-mr- |