Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Angry Videogame Nerd!
1 2 3 4 565 66 67 68 69
Rattata
03.07.2008 12:30:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puhumattakaan uudehkosta nintendo accessories jaksosta. Singot, kypärät ja ohjaintelineet eihhele...
 
"Fire! Fire! Fuck! Shit!"

 
Ainiin ja tämä! Speedboard - Puts the speed at your fingertips! :) Aika käsittämättömiä vempeleitä Nintendo on joskus tuonut markkinoille.
 
Meadow
03.07.2008 14:32:17 (muokattu 03.07.2008 14:32:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostalgia Critic on myös hyvä. Super Mario-leffan arvostelu on loistokamaa. "What's your last name?"
 
Pelsi
03.07.2008 17:11:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka The Irate Gamer onkin lähinnä löysä ripoff AVGN:stä, niin silläkin on joskus jotain hyviä juttuja. Youtubesta löytyy ja Googlesta.
 
Bluesmies
03.07.2008 17:15:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma suosikkini arvioista on se Turtles 3 -elokuvan arvio. Jätkällä on nimittäin aivan samat fiilikset kyseisestä "teoksesta" kuin mulla. :D
 
Mistäs tän löytää?
Akiman
03.07.2008 17:49:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan mainio kaveri, jonka touhuja on tullut seurailtua jo pitkään! Kuten sanottua, suurin piirtein parasta kamaa koko internetissä.
 
Oma suosikkini arvioista on se Turtles 3 -elokuvan arvio. Jätkällä on nimittäin aivan samat fiilikset kyseisestä "teoksesta" kuin mulla. :D

 
"Help! I'm a turtle and I can't get up!"
 
Hrrrh.
 
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ATROX, THE DILLINGER ESCAPE PLAN, ESOTERIC, GRAND MAGUS ja CULT OF LUNA ::
Ronsto
03.07.2008 18:00:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Help! I'm a turtle and I can't get up!"
 
Hrrrh.

 
"Leg-o-rama! SCHWING!"
 
:---------------------------D
 
Vai mikä se oli.
 
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me!
ballfish
03.07.2008 18:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"I'd rather eat out the rotten asshole of a road killed skunk than play this game"
 
Silkkaa nerokkuutta, alusta asti olen seurannut. Aivan nerokasta sanailua niinkin kuluneista aiheista kuin ripuli ja fuck. :D Omien suosikkien kärkipäässä on Back to the future pelien arvostelu, kun nörtillä itselläkään ei pidä pokka juttujensa kera. =)
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Meadow
03.07.2008 18:11:21 (muokattu 03.07.2008 18:19:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Leg-o-rama! SCHWING!"
 
:---------------------------D
 
Vai mikä se oli.

 
"What did you expect? The Addams Family?"
 
Tuo Irate Gamer on muuten säälittävä kopio AVGN:stä.
 
EDIT: Ei saatana, seuraavasta arviosta tulee takuulla kovaa kamaa. Superman 64!
 
Bluesmies
03.07.2008 18:20:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä ton turtles 3:sen videon löytää?
Ronsto
03.07.2008 18:22:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä ton turtles 3:sen videon löytää?
 
http://cinemassacre.com/AVGN/Nes_Nerd_videos.html
 
Vaikka tuolta.
 
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me!
Bluesmies
03.07.2008 18:54:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://cinemassacre.com/AVGN/Nes_Nerd_videos.html
 
Vaikka tuolta.

 
Voi jumalauta, että mä nauroin! Aivan mahtavaa!
 
Tuossa vielä part 2: http://vids.myspace.com/index.cfm?f … on=vids.individual&VideoID=33468189
 
Ja tuo Irate Gamer on aivan hirveä kopio: samanlaisia ilmeitä, samanlainen äänenpaino, samanlaisia kiroiluja... ei näin.
Jormaz
03.07.2008 19:14:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoin Irate Gameria pari minuuttia ja totesin että se on perseestä, todellakin hirveä kopio.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Juhani
03.07.2008 20:39:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoin Irate Gameria pari minuuttia ja totesin että se on perseestä, todellakin hirveä kopio.
 
Ihan samaa läppääkin vielä sisällöltään. Ei näin.
Burn
03.07.2008 21:34:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alusta alkaen seurannut miehen tekosia, neroutta sanan varsinaisessa merkityksessä!
 
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
hapan
03.07.2008 21:45:09 (muokattu 03.07.2008 21:45:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän on ihan legendaarinen äijä. Vaikka noi pätkät onkin loistavaa viihdettä, niin yhdestä asiasta oon AVGN:n kanssa eri mieltä: Castlevania II: Simon's Quest ei todellakaan ole niin huono peli, kuin mitä hää videollaan antaa ymmärtää. Mun mielestä se on mm. edeltäjäänsä helvetisti paljon parempi peli. Koko homman viehätys oli juuri se, että siinä joutui hieman pähkäilemään ja tekemään asioiden eteen jotain, eikä vain mennä eteenpäin ja tappaa vihollisia.
 
- Oka -
03.07.2008 21:53:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reps! Kattokaa Ghostbustersin "arvostelusta" se kohta, missä Nerd pääsee pelin läpi. Nauratti hyvän tovin.
 
Elämä on.
Meadow
03.07.2008 21:57:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reps! Kattokaa Ghostbustersin "arvostelusta" se kohta, missä Nerd pääsee pelin läpi. Nauratti hyvän tovin.
 
You have prooved the justice of our culture.
 
Pelsi
03.07.2008 22:08:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän on ihan legendaarinen äijä. Vaikka noi pätkät onkin loistavaa viihdettä, niin yhdestä asiasta oon AVGN:n kanssa eri mieltä: Castlevania II: Simon's Quest ei todellakaan ole niin huono peli, kuin mitä hää videollaan antaa ymmärtää. Mun mielestä se on mm. edeltäjäänsä helvetisti paljon parempi peli. Koko homman viehätys oli juuri se, että siinä joutui hieman pähkäilemään ja tekemään asioiden eteen jotain, eikä vain mennä eteenpäin ja tappaa vihollisia.
 
Pähkäily ok, epälooginen ja lähes täysin vihjeittä eteneminen ei. Osan jutuista pystyy tajuamaan vain yrityksen ja erehdyksen kautta, ja joitain ei millään. Tuossa videossakin ollutta kohtaa, jossa pitää kyykätä tietyssä kohdassa tietyn aikaa että taifuuni tulee ja vie, ei muistaakseni missään pelissä edes vihjaista. Lisätään sekaan useat muut kummallisuudet ja muihin osiin verrattuna helvetillinen vaikeus, niin saadaan kepeästi NESin huonoin Castlevania.
 
Nimim. Useasti linnoissa vaarnoja hukkaan heittänyt
 
aivokuolio
03.07.2008 22:18:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä muuten hieman aiheeseen liittyvä linkkivinkki: http://www.nesretro.com
hapan
03.07.2008 22:42:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa videossakin ollutta kohtaa, jossa pitää kyykätä tietyssä kohdassa tietyn aikaa että taifuuni tulee ja vie, ei muistaakseni missään pelissä edes vihjaista.
 
Kyllä siitä sellaisessa punaisessa kirjassa mainitaan. Heittele sitä pyhää vettä enempi.
 
Nimim. Useasti linnoissa vaarnoja hukkaan heittänyt
 
Kerran tai kaksi ymmärtää, mutta jos ei lue niitä helvetin kirjoja, niin saa heitellä vielä ensi vappunakin.
 
Ehkä oon vaan niin outo, mutta mun mielestä toi ei ole sen huonompi, kuin vaikka CV 3. Sehän on oikeastaan vaan paranneltu versio ekasta, mutta loistava silti.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 565 66 67 68 69

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «