Martso 02.07.2008 20:20:52 | |
---|
Ainakin Europalla niitä soittoaikatauluja sais jotenki muokkailla. Tällä hetkellä tanssibändi soittaa illalla 2 settiä ja päivällä neljä. Yökerho-/bilebändi joutuu soittamaan setin tanssimusaa illalla ennen varsinaista tanssiorkesteria. Ois ennemmin niinpäin et illalla ne 4 settiä jolloin tanssijoitakin on eikä niin että päivällä saa soittaa tyhjille saleille..ainakin näin kesäaikaan. Tai mistäs minä mitään tiedän, kuhan nyt vaan tuli mieleen. Tiiätkö, mie en piä sinua minnään ja muutenki olen erittäin sinuavastaankaikintavoin (ihan vaan huvikseni, kun olet varmaan kitarabändistä ja ne on kaikki vastenmielisiä :), mutta silti olen kanssasi niin samaa mieltä. |
Martso 02.07.2008 20:24:16 | |
---|
Onhan se tietysti noinkin, mutta siellä on varmaan ajateltu, että JOS päivällä sattuu tulemaan tanssijoita saliin, niin silloin tulee varmasti sitä lajia. Jos yökerhobändi soittais päivällä, niin nekin vähät ihmiset kääntyis ovelta takaisin. Illalla taas ajatellaan, että jos tulee niitä toisenlaisia tanssijoita, niin yökerhobändi pystyy Celebrationit sun muut vetämään tarvittaessa. On ne sitä miettineet monin päin, usko vaan. Uskon, että ovat miettineet, mutta ei se vaan olet koskaan toiminu. Kyllä ne päivät on ollu aika tarpeettomia kaikin tavoin, usko pois ystävä. Ainoastaan sen kerran, kun turaäiteen olen nähny joraavan, oli hauskaa soittaa päivällä. Silloinkaan ei paljoa muut häirinny. Ei ole sen jälkeenkään häirinny, ei etes iloisessa iltapäivässä, vaikka luulis, että se jos mikä houkuttelis. |
mack the knife 02.07.2008 20:27:20 | |
---|
Uskon, että ovat miettineet, mutta ei se vaan olet koskaan toiminu. Kyllä ne päivät on ollu aika tarpeettomia kaikin tavoin, usko pois ystävä. Ainoastaan sen kerran, kun turaäiteen olen nähny joraavan, oli hauskaa soittaa päivällä. Silloinkaan ei paljoa muut häirinny. Ei ole sen jälkeenkään häirinny, ei etes iloisessa iltapäivässä, vaikka luulis, että se jos mikä houkuttelis. Onhan ne tarpeettomia. Mutta jommalle kummalle ne on aina ja silti siellä pitää musan soida, oli porukkaa tai ei. Ei ne illatkaan mitään tanssin huumaa ole, eri asia jos pääsee viikonloppuna syksymmällä. COVS n:o 1. |
Martso 02.07.2008 20:30:28 | |
---|
Onhan ne tarpeettomia. Mutta jommalle kummalle ne on aina ja silti siellä pitää musan soida, oli porukkaa tai ei. Ei ne illatkaan mitään tanssin huumaa ole, eri asia jos pääsee viikonloppuna syksymmällä. Ei ne illatkaan... totta puhut osittain, mutta on se tullu vastaan seki, että kapakki on täynnä humppa/valssi/tango-osastoa ja soitat kaksi settiä ja saunaan. Käyt saunassa, otat pari hömpsyä ja takasin kuppilaan ja tyhjää on - ei ole mitenkään outo kokemus mulle. Ei se auta ku mennä Usan koppiin siinä vaiheessa. |
sabian 02.07.2008 20:33:16 | |
---|
Nythän sinä ihan selvästi pilkkaat minua. Kalakukko toimii myös käyrätorven sordiinona. Onko kuopijjoon mänijöitä?? Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
mack the knife 02.07.2008 20:34:15 | |
---|
Ei ne illatkaan... totta puhut osittain, mutta on se tullu vastaan seki, että kapakki on täynnä humppa/valssi/tango-osastoa ja soitat kaksi settiä ja saunaan. Käyt saunassa, otat pari hömpsyä ja takasin kuppilaan ja tyhjää on - ei ole mitenkään outo kokemus mulle. Ei se auta ku mennä Usan koppiin siinä vaiheessa. Niin tai pitää käytäväsyntymäpäivät. Ei se tosiaan koskaan ole niin kuin pitäis. Mä tykkään enemmän Isabellan humppavedoista, puolesta yöstä humpparavintolan pilkkuun asti. Sitten on aikaa vaikka mille synttäreille kun seuraavan päivän veto on vasta joskus viideltä. Ei okseta niin paljon eka valssilla. COVS n:o 1. |
mack the knife 02.07.2008 20:35:07 | |
---|
Kalakukko toimii myös käyrätorven sordiinona. Onko kuopijjoon mänijöitä?? Perkeleppoika. Tämähän menee offtopiciksi, eiköhän pidä laittaa Aromaan loput kukot. COVS n:o 1. |
sabian 02.07.2008 20:36:05 | |
---|
Perkeleppoika. Tämähän menee offtopiciksi, eiköhän pidä laittaa Aromaan loput kukot. Soriiiiiii! Joo vaihdetaan kanavaa ettei napsu lukko. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Martso 02.07.2008 20:41:40 | |
---|
Kalakukko toimii myös käyrätorven sordiinona. Onko kuopijjoon mänijöitä?? Just tuommonen kitaristihomo, joka ei tiiä mitään käkkyrän ujelluksesta. :) - En osaa hymiötä alleviivata. |
Martso 02.07.2008 20:43:16 | |
---|
Niin tai pitää käytäväsyntymäpäivät. Ei se tosiaan koskaan ole niin kuin pitäis. Mä tykkään enemmän Isabellan humppavedoista, puolesta yöstä humpparavintolan pilkkuun asti. Sitten on aikaa vaikka mille synttäreille kun seuraavan päivän veto on vasta joskus viideltä. Ei okseta niin paljon eka valssilla. Meillä on viime aikoina ollu tunti vain Isalla iltasella. Mutta muista kirkkaasti nuo puolkolmelta löoppuvat keikat jolloin saunakerho ehti kokoontua ja silti oltiin tasan kolme kuitenki baarissa. Ai että!! :) |
baron 02.07.2008 21:31:30 | |
---|
Näistä koneista kun nyt tuli asiaa niin toinen minkä sais kieltää on triot joissa ei ole kitaristia mutta kiipparisti soittaa kaikesta huolimatta vitun tiukan soolon casiollaan jonka soundiksi on haettu tiukkaa rautalanka tms. soundia. EI VITTU!!! Keikkaliksa ylemmäs ja palkataan se kitaristi. Mulla oli kerran keikka tilaisuudessa, jonka teemana oli 60-luku ja siellä piti yksi setti soittaa tilaisuuteen sopivaa ja mä vedin kiippareilla rautalankasoundeilla ja kitaristi oli soittavinaan ja täydestä meni! |
manjaana 02.07.2008 21:53:34 | |
---|
Uskon, että ovat miettineet, mutta ei se vaan olet koskaan toiminu. Kyllä ne päivät on ollu aika tarpeettomia kaikin tavoin, usko pois ystävä. Ainoastaan sen kerran, kun turaäiteen olen nähny joraavan, oli hauskaa soittaa päivällä. Silloinkaan ei paljoa muut häirinny. Ei ole sen jälkeenkään häirinny, ei etes iloisessa iltapäivässä, vaikka luulis, että se jos mikä houkuttelis. Enpäs ole sen perästä tainnu monasti käydäkkään ko purkissa.. Hauskaa sillon ainakin oli ;) Vanha ja väsy.. |
Ukko 03.07.2008 10:04:51 | |
---|
Näistä koneista kun nyt tuli asiaa niin toinen minkä sais kieltää on triot joissa ei ole kitaristia mutta kiipparisti soittaa kaikesta huolimatta vitun tiukan soolon casiollaan jonka soundiksi on haettu tiukkaa rautalanka tms. soundia. EI VITTU!!! Keikkaliksa ylemmäs ja palkataan se kitaristi. Plussa tuli että nytkähti. Aina väännetään siitä porua että pitää olla oikea piano tai viulu tms eikä mitään syntetisaattoria/sampleria sitä korvaamassa. Miksi Casio kuitenkin samaisten selittäjien mielestä kelpaa kitaraksi. Syynä lienee se että jotkut eivät kuule eroa kitaran ja Casion välillä. COVS jäsen nro 6 |
jjussila 03.07.2008 10:26:23 | |
---|
Plussa tuli että nytkähti. Aina väännetään siitä porua että pitää olla oikea piano tai viulu tms eikä mitään syntetisaattoria/sampleria sitä korvaamassa. Miksi Casio kuitenkin samaisten selittäjien mielestä kelpaa kitaraksi. Syynä lienee se että jotkut eivät kuule eroa kitaran ja Casion välillä. Hyvä Ukko, pidä meidän pienten kitaristien puolta..... ..ei helev...olisko noin?..... |
Lennu 03.07.2008 11:15:36 | |
---|
Ennemminkin pitäis olla kitaralle joku purkki, mistä sais saksofonisoundin. Kun oikeet puhaltajat on niin vaikeita ihmisiä, ettei niitä saa palkattua pitsalla ja kaljalla. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Musiikkia korville 03.07.2008 11:40:20 | |
---|
Hyvä Ukko, pidä meidän pienten kitaristien puolta..... Näin on. Lisäks meidän kitaran omistajien... By: MK |
jakeni 03.07.2008 13:12:02 | |
---|
Ennemminkin pitäis olla kitaralle joku purkki, mistä sais saksofonisoundin. Kun oikeet puhaltajat on niin vaikeita ihmisiä, ettei niitä saa palkattua pitsalla ja kaljalla. Osta midikitara! Hoho! Milloin syödään? (Topi) |
Osta midikitara! Hoho! Joo, paremmat pianosoundit siitä saa kuin oikeasta pianosta. COVS n:o 1. |
Lennu 03.07.2008 13:15:20 | |
---|
Joo, paremmat pianosoundit siitä saa kuin oikeasta pianosta. Kyllä. Sen staikkarimallinnus on mahtava, ja saa jopa konserttisalikaiunkin siihen. Täysin koherentti tai joku muu viisas sana -soundi. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
mack the knife 03.07.2008 13:18:05 (muokattu 03.07.2008 13:18:27) | |
---|
Kyllä. Sen staikkarimallinnus on mahtava, ja saa jopa konserttisalikaiunkin siihen. Täysin koherentti tai joku muu viisas sana -soundi. Niin on. Kun ottaa D-duurin, niin on staikkari D ja saa kaikki muutkin mallit staikkari F13:a myöten. COVS n:o 1. |