konehes 02.07.2008 13:05:09 | |
---|
cherub with heavy metal machine |
jannu 02.07.2008 16:26:20 | |
---|
Taas rahastetaan tyhmiä faneja. Tuostakin varmaan tulee miljoona erilaista versiota ladattavaksi. Ja miksi juuri Gish? No, mitä hittoa, pakkohan tuo on hankkia. No nehän niissä harvoissa haastatteluissa viime vuonna ilmoittivat, että ainakin Gishistä ja Siamese Dreamista tulee uudet painokset isoilla herkuilla. Ja miksi ei Gish? "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
professori 02.07.2008 20:04:12 | |
---|
Ja miksi juuri Gish? Itsehän olen iloinen että juuri Gish. |
No nehän niissä harvoissa haastatteluissa viime vuonna ilmoittivat, että ainakin Gishistä ja Siamese Dreamista tulee uudet painokset isoilla herkuilla. Ai jaa, multa on menny ihan ohi. Ja miksi ei Gish? Siamese Dream ja Mellon Collie on musta ne keskeisimmät levyt, ja niiden ajoilta voisi ollakin esim. ihan kiinnostavaa livemateriaalia jäljellä. Kiva kyllä jos SD:stä tulee tulee joku spesu. Suhtautumiseeni vaikuttaa huomattavasti se, että mun mielestä Gish ei ole kovinkaan kummoinen levy. Ja sehän julkaistiin remasteroituna ihan vasta, oliko se nyt 94':) cherub with heavy metal machine |
Stain 03.07.2008 18:09:10 | |
---|
Suhtautumiseeni vaikuttaa huomattavasti se, että mun mielestä Gish ei ole kovinkaan kummoinen levy. Joo, onhan siinä pari todella kovaa biisiä (I Am One, Siva, Rhinoceros) ja pari hyvää (Suffer, Snail, Tristessa) mutta jostain syystä levy eksyy soittimeen vain hyvin harvoin verrattuna muihin pumpkins-levyihin.
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
mrk 03.07.2008 20:30:02 | |
---|
Joo, onhan siinä pari todella kovaa biisiä (I Am One, Siva, Rhinoceros) ja pari hyvää (Suffer, Snail, Tristessa) mutta jostain syystä levy eksyy soittimeen vain hyvin harvoin verrattuna muihin pumpkins-levyihin. Itse odotan paljonkin Gish pakettia, pitäisi olla demoja yms (89 vuodesta lähtien) Saman aikakauden tyylinen kiertue pitäisi myös olla tulossa... tai no, nämähän uutisoin jo tuossa muutama sivu taaksepäin ;) "Short On Long Term Goals" |
jannu 03.07.2008 23:52:52 (muokattu 03.07.2008 23:53:33) | |
---|
pari hyvää (Suffer, Snail, Tristessa) Mun mielestä Snail, Tristessa ja Siva ovat levyn ylivoimaisesti parhaat biisit, klassikkokamaa. Loput ovatkin sitten niitä hyviä. "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
professori 04.07.2008 16:42:12 | |
---|
Mun mielestä Gish on ehkä paras levy, täynnä timanttisia biisejä, varsinkin ne kolme ekaa. Toivottavasti se extrabonusmultimedialimitedbox on hieno, halpa ja sisältää livenä hyvää matskua. Koitan herättää keskustelua kysymyllä että mikä teistä on ylivoimaisesti paskinta Pumpkinseissa? Olisi mielenkiintoista kuulla. Itseäni häiritsee James Ihan laulu, vaikka helvetin hyviä biisejä se tekee. |
dixi19 04.07.2008 17:08:38 | |
---|
Daydream on myös yksinkertainen mutta mahtava zibale. anomus.com |
konnamatti 04.07.2008 17:11:49 | |
---|
Mun mielestä Gish on ehkä paras levy, täynnä timanttisia biisejä, varsinkin ne kolme ekaa. Toivottavasti se extrabonusmultimedialimitedbox on hieno, halpa ja sisältää livenä hyvää matskua. Koitan herättää keskustelua kysymyllä että mikä teistä on ylivoimaisesti paskinta Pumpkinseissa? Olisi mielenkiintoista kuulla. Itseäni häiritsee James Ihan laulu, vaikka helvetin hyviä biisejä se tekee. Suurin osa Machinan (molempien) sovituksista. Ne biisit ois pirun kovia. Machina Acoustic Demos sen vasta itelle osoitti. Parempi levy kuin Machina :) "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
konehes 04.07.2008 21:29:13 | |
---|
Koitan herättää keskustelua kysymyllä että mikä teistä on ylivoimaisesti paskinta Pumpkinseissa? Olisi mielenkiintoista kuulla. Itseäni häiritsee James Ihan laulu, vaikka helvetin hyviä biisejä se tekee. Jamesilla on oikein sympaattinen ääni:) Ja Blew Away on loistokappale. Mulla on vähän kaksijakoinen suhatutuminen Pumpkinsien kitarasoundeihin. Levyillä ne on aivan mahtavat. Joka albumilla erilailla hienot, Siamese Dreamilla mielestäni parhaat. Livenä taasen ne on (varsinkin Billyn osalta) musta aikamoista kakkaa. Särö on epäselvää pörinää ja jotenkin ponnetonta. Sehän nyt on itsestään selvää, että ei voikaan kuulostaa samalta kuin levyllä, mutta paremminkin voisi mun mielestä tehdä. Ja livetempot oli etenkin Machinan aikoihin naurettavan rivakoita. cherub with heavy metal machine |
konnamatti 04.07.2008 22:59:23 (muokattu 04.07.2008 23:14:02) | |
---|
Joku varmaan muistaa, olisiko vuosi tai pari aikaa. Myspacessa oli muistaakseni Pumpkinsin sivulla joku "kisa" missä valitsivat jollekkin tributelevylle tai vastaavalle biisejä. Disarmin veti joku nainen ihan vitun hyvin ja oon ettiny sitä nyt monta iltaa. Help! Pakko löytää! Oon kolunnu kaikki tributet läpi mitä Amazonista löytyy. E: Joo löytyhän se heti kun mietin etten kaljaa avaa ennenkun löydän. http://www.myspace.com/amiemirielloOlihan se hyvä vaikkei ihan niin paras kun muistelin. "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
jannu 05.07.2008 01:50:53 (muokattu 05.07.2008 01:52:29) | |
---|
Koitan herättää keskustelua kysymyllä että mikä teistä on ylivoimaisesti paskinta Pumpkinseissa? Olisi mielenkiintoista kuulla. Itseäni häiritsee James Ihan laulu, vaikka helvetin hyviä biisejä se tekee. Hirveintä skeidaa on eri aikakausina tehdyt uudet sovitukset tietyistä vanhemmista biiseistä; Siamese Dreamin aikainen liveversio I Am One:sta on aivan hirveä, samoin Adore-kiertueen Bullet ja Machinan aikainen 1979. Levyille päätyneistä biiseistä on päässyt ihmetyttämään eniten The Imploding Voice sekä Sweet Sweet. Ja Because You Are on aivan vitun karmea biisi. Pahimmat skrubunsa Corgan on kuitenkin onneksi säästänyt soolouralleen. Jos I'm Ready olisi miehen ainoa biisi, palkkaisin murhaajan epäröimättä. Ihan biisit ovat hienoja. The Boy on aivan loistava. "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
konnamatti 05.07.2008 13:45:51 | |
---|
Ihan hirveetä paskaa tosiaan nuo vanhemmat sovitukset. Eka hyvä uudelleensovitus oli vissiin Ava Adore Jäähallissa. Ja Perfect akustisena oli varsin koskettava. "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
konehes 05.07.2008 14:30:38 | |
---|
Ja Perfect akustisena oli varsin koskettava. Tämä. Perfectin levyversio on mielestäni aivan kauhea. Annie-Dogin ohella Adoren heikoimipia hetkiä. cherub with heavy metal machine |
professori 05.07.2008 15:28:03 | |
---|
Eka hyvä uudelleensovitus oli vissiin Ava Adore Jäähallissa. Löytyisiköhän mistään hyvänlaatuista liveäänitettä...jäi mieleen jäähallista, oli hieno veto. |
jannu 05.07.2008 17:08:35 | |
---|
Tämä. Perfectin levyversio on mielestäni aivan kauhea. Annie-Dogin ohella Adoren heikoimipia hetkiä. Heh... Mun mielestä Annie Dog on Adoren kovimpia biisejä. Kohtalaisen pähkinöinä olin, kun vetivät livenä viime elokuussa. "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
jigsore 07.07.2008 01:21:40 | |
---|
Kuuntelinpa tuossa pitkästä aikaa suosikkismässärilevyni eli Zero -EP:n.. Tulipa mieleen että mitähän tuosta vimosesta medleystä on myöhemmin käytetty ja onko monestakaan noista kokonaisia versioita tullut julki? Äärimmäisen hyviä kohtia löytyy. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
jannu 07.07.2008 03:37:22 | |
---|
"Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
jigsore 07.07.2008 13:31:20 | |
---|
seikkailumielellä ja leikkimielellä |