Stalkah 02.07.2008 18:44:48 | |
---|
Muiden pienempien ja ei niin pienten bändien promootioketjujen innostama ja rohkaisemana laitan nyt sitten maidänkin bändin tänne kaikkien pällisteltäväksi. Pidemmittä puheitta.. B.o.D. on viiden miehen voimin päättäväisesti eteenpäin röytävä joutsenolaisporukka, tyylisuuntana Oldschool Thrash (kuuntele vaikka niitä rapeaksi paahdettuja soundeja). Kasassa ollaan oltu vuoden 2005 keväästä ja soittajaa on tullut ja mennyt. Ensimmäinen demomme julkaistiin alkuvuodesta 2008 ja se sai hyvän vastaanoton ja olemme siihen itsekin todella tyytyväisiä, mutta bändi on tullut eteenpäin ja kehittynyt joten nyt.. B.o.D.:ltä on siis julkaistu uusi demo (nimeltään Demolution) ja se on ollut kuultavissa myspacessa ja last.fm:ssä ja ladattavissa maihinnoususta 26.6. asti. Painatettuna kyseistä lättyä tulevat halukkaat saamaan ennen kesälomien loppua, todennäköisesti jopa parin kolmen viikon päästä. Tässäpä siis purtavaa. Kommentoikaa niin vanhaa kuin uutta materiaalia, soundeja, sävellystyötä ja kaikkea mitä yleensäkin! Kaikki kommentit ovat tervetulleita myös myspaceen, maihinnousuun, last.fm:ään, bändin jäsenten m.net profiileihin ja tietenkin tänne! B.o.D.:n vanhaa ja uutta musiikkia & lisätietoja ja -materiaalia löytyy seuraavien linkkien päästä: myspace: www.myspace.com/beyondotherdimensionsmaihinnousu: www.maihinnousu.net/beyondotherdimensionslast.fm: http://www.last.fm/music/Beyond+Other+Dimensions myös nettisivut ovat rakenteilla, mutta niistä tuonnempana. |
Muusikoiden.netissä sais olla sellanen ominaisuus, että kun klikkaa linkkiä, niin se avaa sen uuteen ikkunaan, eikä sulje linkin alta. Itte musasta; Kliseistä poppimetal riffiä löytyy ala Maiden (tosin pirun hyvällä maulla), sekä kitarointi ja soitanta toimii ihan hyvin. Biiseissäkin on ideaa aika paljon, mutta vaihtakaa vokalisti, ja kuunnelkaa pari kiekkoa Nifelheimia sekä vaatteisiin vähän niittiä ja verenjuontia harrastamaan, niin kyllä tästä hyvä tulee. Jos käytätte samaa vokalistia, niin pyytäkää sitä laulamaan omalla äänellään ja menemään laulutunneille, eikä tollasella tekoväkinäisellä kärinällä. Vokalistin oma ääni on paskanakin parempi, kuin tälläinen pyrkyrimeininki. Eli siis vielä rautalangasta = luontaisesti paska on parempi kuin huono yritys. Lens flare levyn kannessa on niin paska vitsi, että jättäisin pois. Sori jos haukuin. Biisit ja soitto - 4/5 Vokaalit - 1/5 Ihan yllättävän mielellään loppujen lopuksi tätä kuuntelisi, jos vokaalit olis paremmin toteutettu. Nytkin tuli kuunneltua jopa useampi kuin 1 biisi. Crest of the Stormissa oli paljon ideaa. HAIL SATAN |
Simo78 03.07.2008 10:16:49 | |
---|
Muusikoiden.netissä sais olla sellanen ominaisuus, että kun klikkaa linkkiä, niin se avaa sen uuteen ikkunaan, eikä sulje linkin alta. Paina hiiren oikeaa linkin kohdalla ja aukaise sitä kautta uuteen ikkunaan, mut tämänhän sä jo tiedät... Itse musiikkia ei pysty arvioimaan, kun töissä ei kuuntelu onnistu ja kotona aika tai kiinnostus ei riitä! |
Mohla 03.07.2008 11:31:47 | |
---|
Muusikoiden.netissä sais olla sellanen ominaisuus, että kun klikkaa linkkiä, niin se avaa sen uuteen ikkunaan, eikä sulje linkin alta. Täällähän on! Klikkaa tosta sivun yläreunasta "Olet kirjautuneena tunnuksella *tunnuksesi*" ja sieltä pääset omalle sivulle, josta löytyy rastiruutuun kohta: "Avaa linkit uudessa ikkunassa." Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
marke- 04.07.2008 05:45:42 | |
---|
Täällähän on! Ei vittu :D olin satavarma, että kun kitisen ni joku kertoo mulle, että näin voi tehdä. Thanks! Pelastit elämäni. HAIL SATAN |
Mohla 04.07.2008 08:40:33 | |
---|
Ei vittu :D olin satavarma, että kun kitisen ni joku kertoo mulle, että näin voi tehdä. Thanks! Pelastit elämäni. Ainahan sitä nyt yhden elämän pelastaa. ;) Pitää nyt kommentoida tätä musaakin, ettei mene koko ketju offtopickisi. Oon samaa mieltä noista kitaroista yms. eli hommassa on ideaa ja soittokin kulkee ihan ok. Laulajan tosiaan tarvitsee vielä kehittyä. Ehkä sitä omaa soundia voisi vähän kehittää, koska meillä on jo yksi Mustaine. Sinällään hienoa, että Mustaine on laulajalla esikuvana, koska noita kahden markan Hetfieldejä on jo ihan tarpeeks. Mut ideaa on, ja tästä porukasta voi kehittyä vielä vaikka mitä. Laulaja vaan rohkeasti kokeilemaan ja etsimään omaa juttua. Ihan rohkeesti vaan sillä omalla soundilla kannattaa kokeilla laulaa, voi olla että osuu nuotteihinkin paremmin kun on luontevampaa laulaa eikä pakota ääntä väkisin. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Stalkah 23.07.2008 23:19:44 | |
---|
Official Thread Riser 5000 Lisää kommentteja & palautetta, jäi aika vähiin |
Stalkah 01.09.2008 20:23:17 | |
---|
Demot saatavina nyt Lappeenrannan Levy-Musiikista (Kauppakatu 35) hintaan 5e / kpl! Hivuttautukaa ostamaan & räsräs |
sb12 02.09.2008 16:23:31 | |
---|
Täytyy tässä nyt sen verran avautua ettäh.... soitto on minun mielestä tosi hyvää ja vetää heti alussa mukaansa, ja vokaalit.... Laulaja matki hieman liika Dave Mustainea. ei siinä mitään. Tämä on vain minun mielipiteeni. "let it fade away" |
Faren 03.09.2008 13:52:57 | |
---|
Crest of Storm on mahtava biisi kaikenkaikkiaan, jos tämä olisi esim. Megadethin uudella levyllä Mustainen laulamana, sanoisin, että biisi olisi levyn parhaimmistoa :) |
Super-Jari 03.09.2008 16:12:03 | |
---|
Soittohan pelaa makeasti, mutta laulussa on vähän petraamista. Tosi hyvää Mustaine apinointia kylläkin :) |
Stalkah 30.10.2008 08:51:54 (muokattu 30.10.2008 09:29:25) | |
---|
B.o.D.:llä on tällä hetkellä rumpali haussa. Halukkaat / kiinnostuneet vilkaiskaa wanted-ilmoitus alla olevasta osoitteesta (myös myspace-blogissa on ilmoitus asiaan liittyen). Olisi hyvä saada uutta nakuttajaa jotta päästäisiin pureutumaan tuohon tulevaan materiaaliin ja keikkoihin. http://muusikoiden.net/wanted/nayta.php?id=51015 |
Stalkah 14.11.2008 09:04:35 | |
---|
|
Niklodeus 14.11.2008 13:52:47 (muokattu 14.11.2008 13:53:01) | |
---|
Täytyy tässä nyt sen verran avautua ettäh.... soitto on minun mielestä tosi hyvää ja vetää heti alussa mukaansa, ja vokaalit.... Laulaja matki hieman liika Dave Mustainea. ei siinä mitään. Tämä on vain minun mielipiteeni. Olen ihan samaa mieltä laulajasta. Yrittää liikaa laulaa ''jonkun muun äänellä''. Omalla äänellä vaan, niin hyvää tulee. Muutenhan hyvää musaa. Rock on! Niklodeusum Darknium |
Veska 14.11.2008 15:52:31 | |
---|
Pakko vaan kysyä että miks kaikilla uusilla demobändeillä on nii kliseiset nimet? :D Musiikkihan on tunnetusti rautaa. |
Stalkah 14.11.2008 17:27:27 | |
---|
Pakko vaan kysyä että miks kaikilla uusilla demobändeillä on nii kliseiset nimet? :D Musiikkihan on tunnetusti rautaa. Koska on hieman vaikea keksiä enää näinä päivinä kun "kaikki on jo keksitty kerran" jotain niin omaperäistä että se miellyttäisi kaikkia? |
Veska 14.11.2008 23:18:38 | |
---|
Koska on hieman vaikea keksiä enää näinä päivinä kun "kaikki on jo keksitty kerran" jotain niin omaperäistä että se miellyttäisi kaikkia? Tuo on kyllä ihan totta. Pitää vaan rohkeasti lähtä toteuttamaan sitä omaa juttua. :D |
Stalkah 20.01.2009 22:38:01 | |
---|
|
Stalkah 04.08.2009 22:50:26 (muokattu 04.08.2009 22:54:32) | |
---|
Siirtykääpä allaolevaan osoitteeseen kuuntelemaan uuden Nuclear Family-EP:n materiaalia uuden laulajamme kera. http://www.myspace.com/beyondotherdimensions Voisin vaikka vannoa ettei vanhan koulukunnan metalli- ja rockfani pety ydinperheen kokonaisuuteen. Mukana on perinteisistä metallivaikutteista aina hardrockiin ja thrashiin asti B.O.D:lle tavanomaiseen tyyliin. Kommentoikaa ja keskustelkaa! |
Påskägg 04.08.2009 23:27:32 (muokattu 04.08.2009 23:27:48) | |
---|
iron_man_90: Siirtykääpä allaolevaan osoitteeseen kuuntelemaan uuden Nuclear Family-EP:n materiaalia uuden laulajamme kera. http://www.myspace.com/beyondotherdimensions Voisin vaikka vannoa ettei vanhan koulukunnan metalli- ja rockfani pety ydinperheen kokonaisuuteen. Mukana on perinteisistä metallivaikutteista aina hardrockiin ja thrashiin asti B.O.D:lle tavanomaiseen tyyliin. Kommentoikaa ja keskustelkaa! Laitoitteko vanhan laulajan kävelemään täällä tulleiden kommenttien takia? =D RETRIBUTION! |