Aihe: Tuplapedaaleja ostamassa, budjetti n. 100¤. Onko ehdotuksia?
1 2
Hössö
02.07.2008 16:16:31
Rumpupalstaa vuosikausia seuranneena voin todeta sen, että keskustelu versoo helposti monen sivun mittaiseksi väittelyksi ties mistä joulukuusenkoristeista ilman, että alkuperäiseen kysymykseen tulee yhtäkään vastausta.

Tuo on aivan totta, ja juuri siksi ihmettelenkin, miten jaksat aina yrittää puuttua asiaan.
Tuskin tämä touhu tästä yhtään siivompaan suuntaan on menossa.

Offtopicia taasen:)
Insinööri tietää muun muassa kaiken
Hössö
02.07.2008 16:42:55
Ihmettelen itse, miten jaksat muistaa jonkun Lars-topicin juttuja. Ilmeisesti on osunut arkaan paikkaan. Kovin pieni on joidenkin ihmisten maailma.

Ei ne sinun lars-topicin viestit liittyny minun kirjotuksiin sillon, jäi vaan mieleen.
Tästä vois jauhaa loputtomiin, mutta lopetetaan nyt, veli Bacchus.
Insinööri tietää muun muassa kaiken
Bacchus
02.07.2008 16:47:21
Ei ne sinun lars-topicin viestit liittyny minun kirjotuksiin sillon, jäi vaan mieleen.
Tästä vois jauhaa loputtomiin, mutta lopetetaan nyt, veli Bacchus.

Totta, ei tästä kannata jauhaa. Moderaattori voi vaikka poistaa nämä viimeiset viestit, jos viitsii.
Anti-Matter Manifesto
isoaarne
02.07.2008 16:51:36
Älkää ny vielä lopettako, mä aloin just viihtyä!
"Mä oon vaan rumpali." Hoho.
Foe mounier
03.07.2008 19:42:22 (muokattu 03.07.2008 19:42:37)
Aika kliseinen topic:

Oisko milleniumiet hyvät tuplat?
Ei, osta iron cobra
Joo niimpä
Aivan
Juu
Rölölölöö
Lukko
Youni
03.07.2008 21:05:19
Aika kliseinen topic:

Oisko milleniumiet hyvät tuplat?
Ei, osta iron cobra
Joo niimpä
Aivan
Juu
Rölölölöö
Lukko

Totta. Nää topikit vois loppua tohon "Joo niimpä"- tai "Aivan" -kohtaan
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
markkuliini
03.07.2008 21:24:21

Totta. Nää topikit vois loppua tohon "Joo niimpä"- tai "Aivan" -kohtaan

Mun mielestä ne vois loppua jo kolme riviä ylemmäs.
)90000milvuotsiija ja vaa mätiiä mikon ok. Valtaosa my asss. Rokkipoliisi rules.
dumbass
05.07.2008 23:25:37 (muokattu 06.07.2008 00:30:47)

http://www.thomann.de/fi/pearl_p122tw_doppelfussmaschine.htm

Sinkkua olen soittanut kyseistä mallia kun tul setin mukana, ja täytyy sanoa että tykkäsin helvetisti enemmän kun nykyisistä cobrista. Jotenkin kevyemmät ja iisimmät. Olen harmitellut myymistä pitkään. En tiedä, mitä musiikkia soitat, mutta oma slide-tekniikka ja lyömätarkkuus ainakin kehittyi alta aikayksikön tolla. Noita löytyy tosiaan käytettynä ku pikkasen ootat tai sit uutena kun pikkasen ootat lisää.
Ruoste
11.07.2008 14:31:41 (muokattu 11.07.2008 14:32:26)
Itselläni oli joskus ekat tuplapedaalit milleniumia ja vajaan vuoden kestivät ihan kiitettävästi kunnes yhtäkkiä laukesivat ihan osiin, aivan kuin niihin olisi joku aikapommi asennettu. Eli kyllähän ne varmaan aluksi kestää ja tuntuu ihan hyviltä, mutta käyttöikä ei ole pitkä. Olen saanut myös milleniumin ständin soittamalla poikki. Löin crashiin joka oli millenium telineessä ja pelti alkoi huojumaan edestakaisin katkaisten koko ständivarren mennessään. Eli itse en ainakaan luota peltejäni milleniumin käsiin enkä pedaaleilla uskalla mitään teräsbetonia nopeampaa yrittää.
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... Frankie and Gator
fox
11.07.2008 14:59:27

Luin oikein huolella tätä listausta, ja toden totta, ei ollut mainittu lainkaan esim. Gibraltarin tuplia.. Siinäkin ehken olis yksi Millenummium-pedaaleitten vaihtoehto junnukooprien ja Pearlin halvempien tuplien joukkoon.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Point
17.07.2008 13:14:35
Olen saanut myös milleniumin ständin soittamalla poikki. Löin crashiin joka oli millenium telineessä ja pelti alkoi huojumaan edestakaisin katkaisten koko ständivarren mennessään. Eli itse en ainakaan luota peltejäni milleniumin käsiin enkä pedaaleilla uskalla mitään teräsbetonia nopeampaa yrittää.

Ainoa symbaali jonka voisin Millenium-standiin laittaa on splash. Tämä veijari kun ei paljoa paina ja pienikin on.

Ketjun aloittajalle suosittelen rahojen säästöön laittamista, torin kyyläämistä ja Millenium-tekstillä varustettujen tuotteiden karttamista. Käytettynä saisit varmasti Pearl P-122tw-tuplat pienoiseen hintaan.
Rumpu-Ali
19.07.2008 11:38:32
Tuplapedaaleja oisin ostamasa, mietin tämmösta: http://www.thomann.de/fi/millenium_pd222_pro_serie_fussmaschine.htm

Mulla on ollu puoli vuotta noi samat pedaalit, pienellä säädöllä toimii ihan hyvin. Minusta tuo Millenium-hysteerisyys on ihan turhaa. Hinta-laatusuhde on ihan hyvä, ja kun hintaa katsoo, niin ei tolla rahalla paljon parempaa saa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)