wrshredder 01.07.2008 12:52:11 | |
---|
Se pulujen etsiminen (printatun kartan avulla) on yllättävän siistiä hommaa, siinä nimittäin tulee löydettyä paljon mestoja joita ei ole aiemmin nähnyt. En ees aiemmin ollut huomannut että sen yhden sillan vieressä menee vaijerihissi. Mä eksyin tohen vaijerihissiin aiemmin, mutta nyt alkoi mietityttään voiskohan sen katolle hypätä? :P TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Ronsto 01.07.2008 15:22:57 (muokattu 01.07.2008 15:23:12) | |
---|
Mä eksyin tohen vaijerihissiin aiemmin, mutta nyt alkoi mietityttään voiskohan sen katolle hypätä? :P Olen yrittänyt sitä ja...noh...sanotaan näin että se todellakin jäi yritykseksi :D Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
Jormaz 01.07.2008 15:34:07 | |
---|
Mä eksyin tohen vaijerihissiin aiemmin, mutta nyt alkoi mietityttään voiskohan sen katolle hypätä? :P En tiiä, yritin päästä siihen roikkumaan kun se lähtee mutta ei onnannut. Vituttaa muutenkin sellaiset mestat mihin ei pääse kiipeämään, esim. paloportaat on usein pelkkänä koristeena. Tai pääseehän niille katon kautta mutta alhaalta niille ei pääse kiipeämään kun jostain pakettiauton katolta hyppää. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Hetfield 01.07.2008 15:41:57 | |
---|
Pitääpä testata. Huomasin just wikipediasta, että ilmeisesti juniinkin saa lippuja. "Palvelu toimii 24 tuntia vuorokaudessa, ja lippuja voi ostaa lipputoimistosta, myyntiautomaateista tai junasta." Juu sekin vissiin toimii, eipä vaan ole tullut junilla matkustettua. I quit the band... Now I just play with myself. |
cldron 01.07.2008 16:00:22 | |
---|
Pitääpä testata. Huomasin just wikipediasta, että ilmeisesti juniinkin saa lippuja. "Palvelu toimii 24 tuntia vuorokaudessa, ja lippuja voi ostaa lipputoimistosta, myyntiautomaateista tai junasta." Sääh. Paljon hienompaa on vaan pölliä koko juna ja vetää kuuttasataa ulos raiteilta eeppisissä maisemissa hoosiannaa huutaen. Samalla voi masturboida. |
Hetfield 01.07.2008 19:22:00 | |
---|
Sääh. Paljon hienompaa on vaan pölliä koko juna ja vetää kuuttasataa ulos raiteilta eeppisissä maisemissa hoosiannaa huutaen. Samalla voi masturboida. Täytyy varmaan kokeilla. I quit the band... Now I just play with myself. |
lethus1 01.07.2008 20:50:37 | |
---|
Mites tota... Enkö mä vaan osaa. N. 9% tehty tehtävistä (lasketaanko "päätehtävät" vai kaikki, todnäk juonitehtävät) mutta nyt ei etene. Kukaan ei vastaa puhelimeen... mitään ei tapahdu. No, voihan tossa toki kekeillä mutta mielummin kekeilen kun ois accessia asekauppaan tai muuhun. Vielä kun ei kai ole. Ei jaksa kokoaja keilaa käydä perkele. Vompatti |
Dunga 01.07.2008 21:02:43 | |
---|
Mites tota... Enkö mä vaan osaa. N. 9% tehty tehtävistä (lasketaanko "päätehtävät" vai kaikki, todnäk juonitehtävät) mutta nyt ei etene. Kukaan ei vastaa puhelimeen... mitään ei tapahdu. No, voihan tossa toki kekeillä mutta mielummin kekeilen kun ois accessia asekauppaan tai muuhun. Vielä kun ei kai ole. Ei jaksa kokoaja keilaa käydä perkele. Minkä tehtävän olet tehnyt viimeksi? Ei tuollaista tilannetta kyllä pitäisi tulla. Jollakin muullakin taisi moisia ongelmia olla. With my reputation... what were they thinking of? |
lethus1 01.07.2008 21:21:57 | |
---|
Minkä tehtävän olet tehnyt viimeksi? Ei tuollaista tilannetta kyllä pitäisi tulla. Jollakin muullakin taisi moisia ongelmia olla. No voi perkele myyn kohta kokoa pelin jos ei lähe skulaa... Grand Theft Auto 4 Ivan the Not So Terrible - tämmönen tehtävä ku nopee katoin walkthroughista. Jos sanoo mitään. Jos ei ni googlella pitäis löytyä. Oli semmone jamppa jota seurasin ja kiipes johoki fuking katolle ja sitten mä muistaakseni haulikoin sen ja kaikki oli happy happy. Vompatti |
obiwan 01.07.2008 21:35:11 | |
---|
No voi perkele myyn kohta kokoa pelin jos ei lähe skulaa... Grand Theft Auto 4 Ivan the Not So Terrible - tämmönen tehtävä ku nopee katoin walkthroughista. Jos sanoo mitään. Jos ei ni googlella pitäis löytyä. Oli semmone jamppa jota seurasin ja kiipes johoki fuking katolle ja sitten mä muistaakseni haulikoin sen ja kaikki oli happy happy. Kyllä sulle kohta jonkun pitäs varmaan soittaa. Ihme homma, muistan kyl kyseisen tehtävän mutta pääsin siitä eteenpäin jotenkin. en kyllä muista miten, sori:) |
Pess 01.07.2008 22:50:51 | |
---|
Mites tota... Enkö mä vaan osaa. N. 9% tehty tehtävistä (lasketaanko "päätehtävät" vai kaikki, todnäk juonitehtävät) mutta nyt ei etene. Kukaan ei vastaa puhelimeen... mitään ei tapahdu. No, voihan tossa toki kekeillä mutta mielummin kekeilen kun ois accessia asekauppaan tai muuhun. Vielä kun ei kai ole. Ei jaksa kokoaja keilaa käydä perkele. Ettet nyt olis vaan "pausettanu" sitä tarinamoodia sieltä kännykästä kun sekin kerran onnistuu iha just sen takia että voi vaa häröillä pitkin kaupunkia ilman että joka 5's sekunti joku soittaa ja kyselee keilaamaan/ryyppäämään/treffeille tai muuten vaa runkkaamaan rinkiin. Paskasta ei saa suklaata. |
Jormaz 01.07.2008 23:12:24 | |
---|
Ettet nyt olis vaan "pausettanu" sitä tarinamoodia sieltä kännykästä kun sekin kerran onnistuu iha just sen takia että voi vaa häröillä pitkin kaupunkia ilman että joka 5's sekunti joku soittaa ja kyselee keilaamaan/ryyppäämään/treffeille tai muuten vaa runkkaamaan rinkiin. Ohoh, ai että tommonenkin onnistuu. Ton kun ois tienny. Alkoi jo vituttaa ne ainaiset "NNNIKO BELLIK MAI DISTANT KASSHIN"-soitot. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Shitmanek 01.07.2008 23:25:37 | |
---|
Ohoh, ai että tommonenkin onnistuu. Ton kun ois tienny. Alkoi jo vituttaa ne ainaiset "NNNIKO BELLIK MAI DISTANT KASSHIN"-soitot. Tuo kyllä kerrotaan jossain vaiheessa peliä ;) M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
"Come on, Bennett. Let's party." |
Jormaz 01.07.2008 23:50:12 | |
---|
Tuo kyllä kerrotaan jossain vaiheessa peliä ;) Huomasin kyllä uusintakierroksella että moni muukin asia oli jäänyt huomaamatta.. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Jaaaa -pääsinkin eteenpäin. MENEMÄLLÄ serkun luo - ei jaksanu näemmä vastaa puheluihin. No, hyvä että toimii. Pitää sanoa että ekaa kertaa GTA:n juoni vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Vompatti |
krushing 02.07.2008 13:52:27 | |
---|
Alkupuolella peliä on kyl tosiaan pari luppokohtaa joissa ei oikeastaan oo mitään tekemistä (paitsi niitä taksihommia ja ehkä Lil' Jacobin juttuja), mutta eipä ne tosiaan kovin kauaa pitäis kestää. |
bedlam 02.07.2008 13:58:16 | |
---|
No voi perkele myyn kohta kokoa pelin jos ei lähe skulaa... Grand Theft Auto 4 Ivan the Not So Terrible - tämmönen tehtävä ku nopee katoin walkthroughista. Jos sanoo mitään. Jos ei ni googlella pitäis löytyä. Oli semmone jamppa jota seurasin ja kiipes johoki fuking katolle ja sitten mä muistaakseni haulikoin sen ja kaikki oli happy happy. Mulla oli tismalleen sama tilanne saman tehtävän jälkeen. Kukaan ei soittanut tai vastannut soittoihin. Palloilin muutaman pelivuorokauden, kunnes vahingossa satuin ajelemaan Jacobin varastolle ja siellä odotti uusi missio. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
lethus1 02.07.2008 15:40:59 | |
---|
Eli kun kuolen ja tai joudun pidätetyksi niin aseet lähtee... Eli joka faking epäonnistumisen jälkeen pitää ostaa uus ? Voi helvetin hajotus - kiinnostaa aika paljo ajaa prätkällä toisia prätkiä kiinni tällä hetkellä. Vompatti |
Dunga 02.07.2008 15:44:39 (muokattu 02.07.2008 15:44:57) | |
---|
Eli kun kuolen ja tai joudun pidätetyksi niin aseet lähtee... Eli joka faking epäonnistumisen jälkeen pitää ostaa uus ? Voi helvetin hajotus - kiinnostaa aika paljo ajaa prätkällä toisia prätkiä kiinni tällä hetkellä. Jos kuolee niin aseet jää, mutta pidätettäessä ne kyllä viedään. Mut pidätettiin pääjuonen aikana varmaan joku pari kertaa. Eivät kytät saa sua kiinni helposti, paitsi jos yllättävät autoa startatessa. With my reputation... what were they thinking of? |
wrshredder 02.07.2008 16:30:34 | |
---|
Eli kun kuolen ja tai joudun pidätetyksi niin aseet lähtee... Eli joka faking epäonnistumisen jälkeen pitää ostaa uus ? Voi helvetin hajotus - kiinnostaa aika paljo ajaa prätkällä toisia prätkiä kiinni tällä hetkellä. Pidätyksestähän voi vielä juosta karkuun, lähtee vaan juoksemaan ennenkuin Niko menee polvilleen. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |