Olen kirjoittanut nämä lahjaksi yhdelle pitkänlinjan blues-miehelle, ja hän tehnee näihin joskus sävelen ja laulaa myös. Mutta kysyn, oisko näissä kohtia mikä karahtaa korvaan, voisin korjailla?? Blues/Rock Pohjasta ajattelin tähän. Kun tein nämä 30.5.08 ja samalla kuuntelin Jeff Beckiä: Goodbye Pork Pie Hat, ja Sophie, nappasin siitä tunnelmat
PUISEEN KUOREEN
Rantojen ruikuttajiin naiset ei kiinny ne menee ohi saatanan lujaa, en voi mitään miehelle joka mä oon Harvat voi koskaan muuttaa maailmaa mut skittan kielet mä pistän puhumaan niin lujaa, sä tiedät mikä oon Kauneus karkaa mun käsistä jonkun muun syliin, se ei kosketa mua vähäkään ehkä joku muu tarvii sua enemmän, mä vähemmän sua, kuin kitaraa Lopeta jo kysely miten mä voin? mä toin hyvää sun päivään karkasin omiin tunnelmiin, jotain se kertoi arasta miehestä mitä soittaja kirjoittaa säveliin Mä oon hävytön naisia kohtaan lyön sanoin heikompaa joka mä itse oon Heikko sulaa mehiläisen vahaan, sulaa, sulaa piru säveliin Mä oon hävytön naisia kohtaan lyön sanoin heikompaa joka mä itse oon Heikko sulaa mehiläisen vahaan sulaa, sulaa piru säveliin Mä oon hävytön naisia kohtaan mä pyydän anteeksi, osaan herkistää mä pistän värinää oikeaan naiseen värinää puiseen kuoreen. -mr- |
Todella hyvä rakenne tässä tekstissä. Paras ehkä, mitä olen sinulta lukenut. Helppo kuvitella melodiaan, vaikka tosin en tiedä, minkä tyylistä loppujenlopuksi olet tästä ajatellut. Hienoa Soihtu! :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |