Moniko teistä on nähnyt tämän karmean leffan? Tarkoitan nyt vuonna -71 ilmestynyttä versiota, tänä vuonnahan tästä on ilmeisesti tehty uusi tuotos, jonka pääosaa esittää OC:n Ryan. Metallican "One"-biisin videolta näin pätkiä leffasta, ja kiinnostuin ahdistavasta tarinasta.. En tosin ole uskaltanut katsoa elokuvaa, muutamia otteita yuotubesta vain. Oma mielipiteeni on, että elokuva on vähäeleisen kauhea, sillä katsoja (minä ainakin) alkaa väkisinkin kuvitella itseään päähenkilön paikalle. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
bedlam 01.07.2008 16:27:54 (muokattu 01.07.2008 16:28:50) | |
---|
Esität mielipiteesi elokuvasta ja sen onnistuneesta tunnelmasta parin YouTube-pätkän perusteella? Tähänkö nyt on tultu? Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
aivokuolio 01.07.2008 17:09:31 | |
---|
Esität mielipiteesi elokuvasta ja sen onnistuneesta tunnelmasta parin YouTube-pätkän perusteella? Tähänkö nyt on tultu? Ihmettelin samaa. Leffa ei kuulemma kovinkaan kaksinen ole mutta tuo kirja kiinnostaisi. Pitääpä lainata jos kirjastossa sattuu eteen tulemaan. |
Kukkis 77 01.07.2008 17:17:40 | |
---|
Esität mielipiteesi elokuvasta ja sen onnistuneesta tunnelmasta parin YouTube-pätkän perusteella? Tähänkö nyt on tultu? "En ole kokeillut Marshallia koskaan mutta mielestäni siinä on hyvät efektit omiin tarpeisiin" -Joku neropatti "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
DaKiller 01.07.2008 17:27:17 | |
---|
Ihmettelin samaa. Leffa ei kuulemma kovinkaan kaksinen ole mutta tuo kirja kiinnostaisi. Pitääpä lainata jos kirjastossa sattuu eteen tulemaan. Oon muuten joskus aikoinaan lukaissut tuon ja vasta paljon myöhemmin välähti sitten itselle tuo One - yhtälö. Eipä mulla oikeastaan mitään muistikuvia kirjasta ole. Muistaakseni oli aika tylsää luettavaa. Tosin luin sen siinä iässä, kun lukeminen ei pahemmin kiinnostanut. |
Salaud 01.07.2008 21:33:04 | |
---|
Muistaakseni oli aika tylsää luettavaa. Tämmöinen muistikuva itsellänikin on kyseistä kirjasta. - I feel like an astronaut in a submarine - |
embe 01.07.2008 21:41:58 | |
---|
Esität mielipiteesi elokuvasta ja sen onnistuneesta tunnelmasta parin YouTube-pätkän perusteella? Tähänkö nyt on tultu? Jaaha. Taas kerran olisi pitänyt kirjoittaa niin juurta jaksain että olisi mennyt perille teillekin: NÄKEMIENI otoksien perusteella ahdisti ja kun luin kirjan, aloin kuvitella itseni moiseen tilanteeseen. En ole sanonut tunnelmaa "onnistuneeksi" enkä sanonut onko elokuva hyvä vai huono. En halunnut aloitusviestissä turhia selitellä omaa näkemystäni, vaan kysyin nimenomaan teidän muiden kokemuksia kyseisestä teoksesta. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
bedlam 01.07.2008 22:30:39 (muokattu 01.07.2008 22:33:05) | |
---|
Jaaha. No niin, no ehkäpä saivarteluksi hieman meni. Mutta tuo aloitusviestisi viimeinen lause hieman kuitenkin pomppasi, koska ihan kirjaimellisesti esitit siinä mielipiteesi elokuvasta jota et ole nähnytkään. Etkä tuossa viestissä tuonut mitenkään ilmi, että olet kirjan lukenut. Takki. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
825107 02.07.2008 01:21:22 | |
---|
|
masterhat 02.07.2008 01:25:33 | |
---|
Moniko teistä on nähnyt tämän karmean leffan? Tarkoitan nyt vuonna -71 ilmestynyttä versiota, tänä vuonnahan tästä on ilmeisesti tehty uusi tuotos, jonka pääosaa esittää OC:n Ryan. Metallican "One"-biisin videolta näin pätkiä leffasta, ja kiinnostuin ahdistavasta tarinasta.. En tosin ole uskaltanut katsoa elokuvaa, muutamia otteita yuotubesta vain. Oma mielipiteeni on, että elokuva on vähäeleisen kauhea, sillä katsoja (minä ainakin) alkaa väkisinkin kuvitella itseään päähenkilön paikalle. mitä vittua?? tän on pakko olla läppä, siis aivan pakko oi aikoja ennen internettiä ja matkapuhelimia http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
mugena 02.07.2008 13:57:58 | |
---|
Kannattaa aina ensin lukea kirja. Leffaa en ole itse nähnyt, mutta kirjana toimi todella hyvin. Koko kirjan konsepti on erittäin outo, mutta todella hyvin kirjoitettu. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Bluesmies 02.07.2008 14:40:23 | |
---|
Moniko teistä on nähnyt tämän karmean leffan? Tarkoitan nyt vuonna -71 ilmestynyttä versiota, tänä vuonnahan tästä on ilmeisesti tehty uusi tuotos, jonka pääosaa esittää OC:n Ryan. Metallican "One"-biisin videolta näin pätkiä leffasta, ja kiinnostuin ahdistavasta tarinasta.. En tosin ole uskaltanut katsoa elokuvaa, muutamia otteita yuotubesta vain. Oma mielipiteeni on, että elokuva on vähäeleisen kauhea, sillä katsoja (minä ainakin) alkaa väkisinkin kuvitella itseään päähenkilön paikalle. Pyydän anteeksi jo etukäteen, mutta nyt on pakko sanoa, että tipuin. |
beissi man 02.07.2008 15:53:37 | |
---|
Joo parempi olisi olla sanomatta mitään mutta sanonpahan kuitenkin. Varmasti monen mielestä aika typerää tulla tänne hehkuttamaan jotain elokuvaa josta on nähnyt muutaman pätkän. Enivei leffahan on vallan mainio kuin myös kirja. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
embe 02.07.2008 16:25:21 | |
---|
Joo parempi olisi olla sanomatta mitään mutta sanonpahan kuitenkin. Varmasti monen mielestä aika typerää tulla tänne hehkuttamaan jotain elokuvaa josta on nähnyt muutaman pätkän. Enivei leffahan on vallan mainio kuin myös kirja. Jos on hehkuttamista kysyä, moniko on nähnyt leffan, niin.... Ilmeisesti kysymyksessäni oli jotakin hyvin epäkorrektia kun moisen vastaanoton sain. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
heville 02.07.2008 16:47:42 | |
---|
Ihmeellistä nillitystä täällä. Tuliko jollekin oikeasti paha mieli tuosta aloitusviestistä? Leffan olen nähnyt juu. Vähän hitaasti rullaava leffahan tuo on, mutta juuri tuo päähenkilöön samaistuminen tekee siitä aikas vaikuttavan kokemuksen. Ei pelottava, mutta ahdistava ja kovin surullinen elokuva. Hienot unikohtaukset. Ei mulla muuta, arvostelujen kirjoittamisessa en ole kovinkaan etevä. Ni. |
Twinkle 02.07.2008 17:36:04 | |
---|
Hyvä threadi!! Ei siksi, että olisi oikeasti hyvä. Tyypillistä perseilyä tämä on ja takertumista johonkin täysin turhaan, itse leffasta/kirjasta ei ole sanottu oikeastaan mitään. Hyvä threadi tämä on siksi, että muistin tämän leffan ja selasin kaupat läpi. Viimeksi, aikaa sitten tätä leffaa ei ollut vielä julkaistu DVD-muodossa ja nyt näyttäisi olevan aluekoodi-vapaata julkkaa tarjolla. Samalla voisi vaikka tilata myös kirjan niin voisi vertailla ilmaisun keinoja sitten ihan tosissaan. |
NHR 02.07.2008 18:34:47 | |
---|
Ihan jees leffa, ei mikään ihan loistava kuitenkaan. Kirjaa en oo lukenu, eikä enää kauheesti kiinnostakaan kyllä. Monikohan tätä leffaa muuten ees tietäis nykyään ilman sitä Metallica-videoo (jossa muuten oikeestaan oli aika hyvin tiivistettynä koko leffan tapahtumat... ;) "It's really something other than else!" |
Bluesmies 02.07.2008 19:23:51 | |
---|
|
NHR 02.07.2008 19:36:37 | |
---|
"It's really something other than else!" |
heville 02.07.2008 20:28:36 | |
---|
Ni. |