Aihe: Vanhuksen näyttö
1
Lepsu
30.06.2008 23:25:24
Ajattelin pistää elämän risaiseksi ja ostaa itselleni synan ja nyt on sitten kokeiltavana "uuden"karhea Korg M1.

Ensikertalaiselle aikas työlään käyttöliittymän lisäksi laitteessa on toinenkin merkillinen ominaisuus(?); Kun katsoo näyttöä suoraan edestä päin noin suurinpiirtein soittoasennosta, ei näy käytännössä yhtään mitään. Kun katselukulmaa siirtää näytön yläpuolelle, alkaa siitä saada selvää naaman ollessa lähes näytön tasalla. Kun taas katsoo toiselta puolelta, eli laitteen takaa, näytöstä saa selvän lähes missä tahansa kulmassa.

Tällä sepostuksella haen sitä, että onko tuo joku kummallinen ominaisuus vai onko tähän kenties vaihdettu näyttö joskus taannoin ja laitettu se sitten väärin päin tuonne kiinni? Jos kyse on siitä, voiko sitä itse kääntää? En ole ensimmäistä kertaa elektroniikan kanssa tekemisissä. Lähinnä vaan, että onko se juotettu vai painamalla kiinni pinneissään?

t:Mies, joka ei osaa kirjoittaa mitään lyhyesti..
mack the knife
30.06.2008 23:40:20
Kun katsoo näyttöä suoraan edestä päin noin suurinpiirtein soittoasennosta, ei näy käytännössä yhtään mitään.

Sori, en muista just tuota vehjettä miten olis, mutta joissakin koneissa voi säätää kontrastia niin, että se näkyy siitä suunnasta kuin haluaa. Etsipä olisko siellä perussäädöissä contrast.
COVS n:o 1.
Lepsu
30.06.2008 23:54:00
Hahaa! Morttivirhe!

Olin etsinyt tuota kontrastin säätöä kyllä tuolta valikoista, mutta en tajunnut koneen takana olevaa nappulaa...=D Elikkäs nyt pelaa. Sainpahan taas nolattua itseni näin illan päätteeksi...

Kiitos ja anteeksi! ;)
JPQ
01.07.2008 02:36:07 (muokattu 01.07.2008 02:36:35)

Hyvä että on noin kun valikot aika hankalia (noh näin tärkeälle säädölle) itse jouduin alesikseni (s4+) näyttöä säätämään valikosta vieläkin ei samaa tasoa kun erään uudemman alesiksen. (qs6.1)
ps. mihinhän ihmeeseen tuo säätö edes vaikuttaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)