topi74 26.06.2008 15:27:22 | |
---|
Nyt on pakettiauto varattu tiistaille 8.7. Mulla on vapaata töistä myös keskiviikko ja torstai, eli eiköhän se lähetys onnistuta noutamaan tuolla välillä, sikälimikäli Kimin lupaus pitää kutinsa. Ei sitä pakua vielä kannata varailla. Pakun saa kyllä päivän varausajallakin. Sanon tämän siksi etten hirveesti luota noihin Mr Kimin lupauksiin. |
Vetehinen 26.06.2008 20:06:05 | |
---|
Ei sitä pakua vielä kannata varailla. Pakun saa kyllä päivän varausajallakin. Sanon tämän siksi etten hirveesti luota noihin Mr Kimin lupauksiin. Noh, onpahan nyt varalla. Ja saa tuon pakun varauksen peruttua/lykättyä kunhan ajankohta lähenee. Kimppatilauksesta saa paremmat sävärit kuin herskasta. |
IconW 26.06.2008 23:09:46 (muokattu 26.06.2008 23:10:17) | |
---|
Eli jossain vaiheessa ensi kuuta pitäisi tulla. Hyvä homma. Lähteekö nämä kitarat nyt sitten "automaattisesti" matkahuollon välityksellä ostajalleen mikäli ei sitä/niitä itse Helsingistä hae? |
Sensonic 27.06.2008 06:41:54 | |
---|
Ei sitä pakua vielä kannata varailla. Pakun saa kyllä päivän varausajallakin. Sanon tämän siksi etten hirveesti luota noihin Mr Kimin lupauksiin. Olen samaa mieltä. Äijä voi antaa ihan hyvin 3-4 tyhjää lupausta, ihan niin kuin se teki noiden PRS-hollowbody -kopsujen kanssa. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |
Vetehinen 27.06.2008 12:39:42 | |
---|
Eli jossain vaiheessa ensi kuuta pitäisi tulla. Hyvä homma. Lähteekö nämä kitarat nyt sitten "automaattisesti" matkahuollon välityksellä ostajalleen mikäli ei sitä/niitä itse Helsingistä hae? Kyllä tavallaan, mutta olisi hyvä ilmoittaa parin päivän varoajalla, että ehdin kirjoittaa pakettikortteja. Muuten kitarat saattavat koukata turhaan Jyväskylän kautta, jos mulla ei ole osoitteita mukana. Kyllä mä pakettikortit kirjoitan jo ennen reissua valmiiksi niiden osalta jotka ovat ilmoittaneet toimitustavaksi Matkahuollon. Eli ne kitarat reissaavat Vantaan Matkahuollon kautta. |
Miikathebest 27.06.2008 14:40:56 | |
---|
Kyllä tavallaan, mutta olisi hyvä ilmoittaa parin päivän varoajalla, että ehdin kirjoittaa pakettikortteja. Muuten kitarat saattavat koukata turhaan Jyväskylän kautta, jos mulla ei ole osoitteita mukana. Kyllä mä pakettikortit kirjoitan jo ennen reissua valmiiksi niiden osalta jotka ovat ilmoittaneet toimitustavaksi Matkahuollon. Eli ne kitarat reissaavat Vantaan Matkahuollon kautta. Ai millä tavallaan? Lähteekö nämä kitarat nyt sitten "automaattisesti" matkahuollon välityksellä ostajalleen mikäli ei sitä/niitä itse Helsingistä hae? Eikös ne toimitustavat oltu jo sovittu... Itse en kylläkään muistanut. Jouduin kaivelemaan arkistoja. Pikaviestillä oli näköjään ilmoitettu vetäjälle. Liikaa säröä! |
IconW 27.06.2008 19:41:50 | |
---|
Selvä. Olin muistaakseni ilmoittanut että matkahuollon kautta kitarani haluaisin. Varmistan nyt vielä ettei turhaan Jyväskylän kautta lähde kiertämään. Tai no PM:nä tämän(kin) olisi toki voinut hoitaa. Kiitos kumminkin vastauksesta. |
Vetehinen 28.06.2008 12:45:50 | |
---|
Ai millä tavallaan? Juurikin sillä tavalla, että jos joku joka on ilmoittanut tulevansa noutamaan kepukan terminaalilta, ei sinne ilmesty, niin roudaan isolla todennäköisyydellä sellaiset kitarat Jyväskylään ja toimitan Matkahuoltoon päivän-parin viiveellä. |
Mites Kimben lähettämä paketti matkaa. Koska voi tulla väijymään kitaravuorta Vantaalle. Kimbelle terkkuja että "All you shipment are belong to us" ;) Ûllatüs, üllatüs... |
CSatan 01.07.2008 13:38:58 | |
---|
Jos nyt tän kuukauden aika tulis suomeen. Ei kyl haittais itseäni vaikka vielä 2-3 viikkoa kestäis, mutta sen jälkeen joutuu delegoimaan ton hakemisen jollekkin. Se on helppoa kun sen osaa. |
topi74 04.07.2008 23:39:06 | |
---|
Olen samaa mieltä. Äijä voi antaa ihan hyvin 3-4 tyhjää lupausta, ihan niin kuin se teki noiden PRS-hollowbody -kopsujen kanssa. Tyhjiä lupauksia näyttää tulevan tämänki tilauksen yhteydessä. Ei tainnu kimble saada kitaroita toimitettua tälle viikolle, vaikka niin lupaili. |
Snapo 04.07.2008 23:41:32 | |
---|
Tyhjiä lupauksia näyttää tulevan tämänki tilauksen yhteydessä. Ei tainnu kimble saada kitaroita toimitettua tälle viikolle, vaikka niin lupaili. Eikö se ollut vasta 8.7? |
Vetehinen 04.07.2008 23:55:00 | |
---|
Ainakaan rahtikirjaa ei tullut Kimiltä, joten eipä taida tulla Suomeen vielä tiistaiksi. |
Snapo 05.07.2008 00:17:05 | |
---|
Ainakaan rahtikirjaa ei tullut Kimiltä, joten eipä taida tulla Suomeen vielä tiistaiksi. Yllättävänjännittävänkutkuttava juonenkäänne käsikirjoituksessa. Eikun vaan vähän lisää odotteluja. |
Sensonic 05.07.2008 00:28:23 | |
---|
Aram Musicin seiskakieliset & muut tulivat tänään. Paketointi oli mielestäni ala-arvoista, mutta seiskat Wolfin seiskoja parempia ainakin laatuvaikutelmaltaan. Hyvin muotoiltu set-in -kaula, kaulan reunalistat jne. En ole vielä ehtinyt soittaa, joten en tiedä, minkälainen tatsi noissa on. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |
laroma 05.07.2008 01:46:21 | |
---|
Aram Musicin seiskakieliset & muut tulivat tänään. Paketointi oli mielestäni ala-arvoista, mutta seiskat Wolfin seiskoja parempia ainakin laatuvaikutelmaltaan. Hyvin muotoiltu set-in -kaula, kaulan reunalistat jne. En ole vielä ehtinyt soittaa, joten en tiedä, minkälainen tatsi noissa on. EIKU LISÄÄ LÖYLYÄ PESÄÄN! Ûllatüs, üllatüs... |
Punisher 05.07.2008 22:53:49 | |
---|
No hö. Tässä tekisi mieli jo saada jotain askarreltavaa käsiinsä. "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche |
Jaccez 05.07.2008 23:09:42 | |
---|
No hö. Tässä tekisi mieli jo saada jotain askarreltavaa käsiinsä. No älä muuta löpise. |
Sevanteri 06.07.2008 09:51:52 | |
---|
Kylläh... Vanhasta kitarasta ku tuntuupi menneen kaularauta poikki... Virittää E virettä alemmas nii kielet rupiaa säriseen... Ois se kiva saada jo uus. No olipa taas... |
Lag 07.07.2008 12:27:45 | |
---|
Sairasta: eilen kun kaverin kanssa juteltiin tästä kimpasta niin se ilmeisesti syöpyi alitajuntaan ja näin unta viime yönä että meille tuli natural-Explorerien sijaan kaikille jos jonkunlaista skeidaa, itselle tuli valkoinen yksikielinen (!) Explorer-basso. :D Enteilee pahaa! |