![]() 19.06.2008 17:38:10 | |
---|---|
http://www.youtube.com/watch?v=oFyYH-3IQ6Y Eli oon soitellu jonkun vuoden ny aktiivisesti, ja aatelin et vois olla jees laittaa tänne video jos sais jotain rakentavaa kommenttia. =) Kuulosti ihan soololta, ehkä turhan paljon yritystä ja hätiköityä mut ihan kiva oikeestaan, mä tykkäsin.. Cry Baby and ask me WHY WHY | |
![]() 20.06.2008 20:54:14 | |
Onko huono veto jos soitan Lenny Kravitzin Where are we runningin tänne? ei se oo erikoinen biisi mutta niin rento että voisin sen jos jonkun, mitä mieltä ootte? Cry Baby and ask me WHY WHY | |
![]() 20.06.2008 21:14:32 | |
http://www.youtube.com/watch?v=oFyYH-3IQ6Y Eli oon soitellu jonkun vuoden ny aktiivisesti, ja aatelin et vois olla jees laittaa tänne video jos sais jotain rakentavaa kommenttia. =) Hyvä soolo! En tiedä itsekään saisinko noin hyvää jälkeä aikaiseksi. Soittotekniseltä puolelta parit sormitukset näyttivät ehkä vähän hassuilta, 15:kin nauhan jälkeen on vielä nauhoja ja G-kielenkin bendit ovat ainakin mielestäni helpompia kontrolloida ylöspäin. Mutta erittäin pieniä fiboja, siis noin yleisilmeeltään todella hyvää settiä. Itse en todellakaan osannut vuoden jälkeen soittaa lähellekään noin hyvin. The world is round, the square don't fit at all. | |
![]() 27.06.2008 16:31:42 | |
Pohdin pitkään, että laittaisinko tämän Huvittavimmat ja säälittävimmät ketjuun vaiko tänne, mutta päädyin nyt kuitenkin tähän. Soittanut olen siis n. vuoden, enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Virheitähän siitä löytyy, se on selvää, mutta toivon rakentavaa, palautetta teiltä kokeneemmilta (ja miksei kokemattomemmiltakin) soittajilta. Kiitän. http://www.youtube.com/watch?v=S-plQe0vDpw "The traffic lights, they turn blue tomorrow" | |
![]() 27.06.2008 20:08:36 | |
Pohdin pitkään, että laittaisinko tämän Huvittavimmat ja säälittävimmät ketjuun vaiko tänne, mutta päädyin nyt kuitenkin tähän. Soittanut olen siis n. vuoden, enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Virheitähän siitä löytyy, se on selvää, mutta toivon rakentavaa, palautetta teiltä kokeneemmilta (ja miksei kokemattomemmiltakin) soittajilta. Kiitän. http://www.youtube.com/watch?v=S-plQe0vDpw Mitä ihmeen virheitä?Tosin olen kyllä perusrokkiukko ja Satriani on vierasta tavaraa mutta silti...Hyvältä toi kitarointi minun korvaan kuulosti. | |
![]() 29.06.2008 18:03:19 | |
http://www.youtube.com/watch?v=PfAK2_EYv4A Laitetaan tänne nyt sitten tämäkin... Huomaa housut:) Muitakin videoita saa kyllä kommentoida.. Äänenlaatu ei nyt parasta mahdollista ole, kun nauhoiteltu kameran mikillä, mutta kyllä siitä selvän saa.. | |
![]() 29.06.2008 21:07:06 | |
Ihme homma, että tätä ketjua ei seuraa kukaan:/ | |
![]() 30.06.2008 17:16:10 | |
mielellään ottaisin vastaan edes jotain palautetta... | |
![]() 30.06.2008 17:30:54 | |
Ihme homma, että tätä ketjua ei seuraa kukaan:/ Ihanko kolme kokonaista tuntia jaksoit odottaa? "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide | |
![]() 30.06.2008 18:12:14 | |
Ihanko kolme kokonaista tuntia jaksoit odottaa? Jotenkin arvasin, että joku vastaa näin... Olen sietämätön.. pahoittelut. | |
![]() 01.07.2008 08:25:57 | |
Jotenkin arvasin, että joku vastaa näin... Olen sietämätön.. pahoittelut. Hei, emoilua! Tätä tää foorumi on kaivannutkin jo vähän aikaa... Mutta ei se mitään, ainahan noita riittää hei jotka jotain tällasta vastaa että "hei vähän oot luuseri", vastaamatta lopulta koko kysymykseenkään laisinkaas... Mun mielestä siitä soolosta puuttu se joku, soundi oli tuhtia kamaa ja silleesti, mutta mikä ihmeen taustaraita sulla tossa oikein oli? Soittelu tuntu sujuvan varsin mallikkaasti mutta puolet ajasta kului siihen kun mietin ootko lainannut Aladdinin räätäliä housujes kanssa vai pöllitkö isoisäs vanhat tykit.. Aika päätöntä soittelua muutenkin, koko mies sais näkyä kun videoo pistää (jos visuaalisuudesta kommenttia kaipailet).. En mä muuta osaa sanoo, ihan ok se oli, ainakin pinch harmonicit tuli just kohdalleen ja vinkas tosi kivasti mutta venytykset tuntu oleva jotenkin hätäisiä, en tiedä... Oon kai liian tottunut kuuleen ton slashin soittamana niin oon kauheen kriittinen tällasia kohtaan :D Jos en keksis mitään moitetta niin väittäisin että oli yhtä hyvä kun slashin vetämänä, voikos sitä sen paremmin sanoakaan, hehheh.. Cry Baby and ask me WHY WHY | |
![]() 01.07.2008 09:34:27 | |
Hei, emoilua! Tätä tää foorumi on kaivannutkin jo vähän aikaa... Mutta ei se mitään, ainahan noita riittää hei jotka jotain tällasta vastaa että "hei vähän oot luuseri", vastaamatta lopulta koko kysymykseenkään laisinkaas... Mun mielestä siitä soolosta puuttu se joku, soundi oli tuhtia kamaa ja silleesti, mutta mikä ihmeen taustaraita sulla tossa oikein oli? Soittelu tuntu sujuvan varsin mallikkaasti mutta puolet ajasta kului siihen kun mietin ootko lainannut Aladdinin räätäliä housujes kanssa vai pöllitkö isoisäs vanhat tykit.. Aika päätöntä soittelua muutenkin, koko mies sais näkyä kun videoo pistää (jos visuaalisuudesta kommenttia kaipailet).. En mä muuta osaa sanoo, ihan ok se oli, ainakin pinch harmonicit tuli just kohdalleen ja vinkas tosi kivasti mutta venytykset tuntu oleva jotenkin hätäisiä, en tiedä... Oon kai liian tottunut kuuleen ton slashin soittamana niin oon kauheen kriittinen tällasia kohtaan :D Jos en keksis mitään moitetta niin väittäisin että oli yhtä hyvä kun slashin vetämänä, voikos sitä sen paremmin sanoakaan, hehheh.. Kiitokset tästä... Housut on todella hiukan kummat.. "kotihousuina" ei parempia kyllä löydykään:).. En luovu, mutta tausta oli aivan itse väsätty guitar prota hyödyntäen ja siitä johtuen se on huono... | |
![]() 01.07.2008 10:15:17 | |
http://www.youtube.com/watch?v=PfAK2_EYv4A Laitetaan tänne nyt sitten tämäkin... Huomaa housut:) Muitakin videoita saa kyllä kommentoida.. Äänenlaatu ei nyt parasta mahdollista ole, kun nauhoiteltu kameran mikillä, mutta kyllä siitä selvän saa.. Bendit oli aika epävireisiä, niihin kannattaa kiinnittää paljon huomiota, koska ne särähtää aina heti kuulijan korvaan. Muutenkin homma kuulosti vähän siltä, että yritit vaan vetää soolon läpi ja muistaa soittaa kaikki nuotit -> hätäinen ja vähän suttuinen yleisfiilis (bendit, hammer-onit, vibraatot ja rytmitykset oli "vähän sinnepäin"). Myös wahin polkeminen tuntui olevan vähän vasurilla hutaistua ja se ei oikein toiminut. (saattoi tietenkin johtua äänenlaadustakin). Kannattaa panostaa siihen, että pelkän soolon läpisoittamisen sijaan keskittyy jokaseen fraasiiin ja lickiin niin että tatsi säilyy. Tää kuulostaa nyt kauheen negatiiviselta, mutta vaan rakentavasta kritiikistä voi oppia. Rock on! ;) "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." | |
![]() 01.07.2008 10:59:07 | |
Bendit oli aika epävireisiä, niihin kannattaa kiinnittää paljon huomiota, koska ne särähtää aina heti kuulijan korvaan. Muutenkin homma kuulosti vähän siltä, että yritit vaan vetää soolon läpi ja muistaa soittaa kaikki nuotit -> hätäinen ja vähän suttuinen yleisfiilis (bendit, hammer-onit, vibraatot ja rytmitykset oli "vähän sinnepäin"). Myös wahin polkeminen tuntui olevan vähän vasurilla hutaistua ja se ei oikein toiminut. (saattoi tietenkin johtua äänenlaadustakin). Kannattaa panostaa siihen, että pelkän soolon läpisoittamisen sijaan keskittyy jokaseen fraasiiin ja lickiin niin että tatsi säilyy. Tää kuulostaa nyt kauheen negatiiviselta, mutta vaan rakentavasta kritiikistä voi oppia. Rock on! ;) Kiitoksia.. Juuri kaipaankin negatiivista muilta, koska itse ei omia ongelmia koskaan kuule niin helposti... Pitänee ruveta keskittymään noihin asioihin enemmän.. Mitä itse olen huomannut niin bendit ovat aina olleet mulle se vaikea paikka omasta mielestä.. Niitä olen yrittänyt kehittää kaiken aikaa... | |
![]() 01.07.2008 17:24:53 | |
mielellään ottaisin vastaan edes jotain palautetta... Itse jätän mieluiten kommentoinnit ja arvostelut muille vaikka tuota yhtä tulikin kommentoitua.Mutta housut ainakin paistoi silmään :) Ei ole tullut koluttua noita kitarajuttuja tuubissa kauheasti läpi mutta kuitenkin sen verran että siellä tuntuu olevan vähän kaikki pelkkää coverin soittamista.Löytyykö sieltä paljonkin jotain omaakin biisiä?Itse olen laittamassa jahka nyt saa nuo tekniset ongelmat kameran ja tietokoneen välillä kuntoon. | |
![]() 01.07.2008 17:38:13 | |
Itse jätän mieluiten kommentoinnit ja arvostelut muille vaikka tuota yhtä tulikin kommentoitua.Mutta housut ainakin paistoi silmään :) Ei ole tullut koluttua noita kitarajuttuja tuubissa kauheasti läpi mutta kuitenkin sen verran että siellä tuntuu olevan vähän kaikki pelkkää coverin soittamista.Löytyykö sieltä paljonkin jotain omaakin biisiä?Itse olen laittamassa jahka nyt saa nuo tekniset ongelmat kameran ja tietokoneen välillä kuntoon. Harva uskaltaa/kehtaa laittaa jtn omia biisejään tonne.. En tavallaan ymmärrä miksi ja enemmän porukka varmasti katsoo kun joku vetää idolinsa kiilto silmissä... Omia kappaleita uusilta soittajilta tai bändeiltä on hirmu vähän ja ehkä se on vaan niin, että harva kotona itsekseen soitteleva kitaristi jaksaa tehdä hirveästi omia kappaleita (näin luulen).. Että se on enemmän vaan sitä soittelua mikä mieleen juolahtaa ja sitä harvoin kannattaa mennä tuubiin laittamaan... Mutta onhan siellä paljonkin noita videoita, joissa improtaan vaan jonkun pätkän päälle.. | |
![]() 01.07.2008 19:32:32 | |
Harva uskaltaa/kehtaa laittaa jtn omia biisejään tonne.. En tavallaan ymmärrä miksi ja enemmän porukka varmasti katsoo kun joku vetää idolinsa kiilto silmissä... Omia kappaleita uusilta soittajilta tai bändeiltä on hirmu vähän ja ehkä se on vaan niin, että harva kotona itsekseen soitteleva kitaristi jaksaa tehdä hirveästi omia kappaleita (näin luulen).. Että se on enemmän vaan sitä soittelua mikä mieleen juolahtaa ja sitä harvoin kannattaa mennä tuubiin laittamaan... Mutta onhan siellä paljonkin noita videoita, joissa improtaan vaan jonkun pätkän päälle.. Niin,luulisi sitä kyllä että ensimmäiseksi haluaisi omille biiseilleen kuuntelijoita.Itse tulee värkättyä lähes aina jotain omaa.Kyllä sen aina joku näkee ja yksikin biisistä pitävä on aina pelkkää plussaa.Vaikka sitten asuisikin jossain Australiassa ja niitä olisikin sitten vain se yksi.Ei sitä Roomaakaan päivässä rakennettu.Ja kyllä se Smells Like Teen Spiritkin oli alussa vain tuntematon riffi. | |
![]() 02.07.2008 15:13:17 | |
Mutta onhan siellä paljonkin noita videoita, joissa improtaan vaan jonkun pätkän päälle.. Joo, ja se tausta on joka helvetin kerta niin lujalla, ettei koko tulkinnasta kuule muuta kuin sen, että kitara on epävireessä. Soolottelut ym. valmiin ns. backing trackin päälle on okei, mutta sitten kun koitetaan veivata sitä 1:1 mikä tulee levyltä, niin mennään metsään. Mun mielestä se ei vain toimi. Mieluummin sitten vaikka metronimin päälle, jollei esimerkiksi rummut/basso-tausta Guitar Pro:lla kelpaa. Ssääh. Señorita mas fina, who's that girl? | |
![]() 04.07.2008 12:25:18 | |
Pohdin pitkään, että laittaisinko tämän Huvittavimmat ja säälittävimmät ketjuun vaiko tänne, mutta päädyin nyt kuitenkin tähän. Soittanut olen siis n. vuoden, enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Virheitähän siitä löytyy, se on selvää, mutta toivon rakentavaa, palautetta teiltä kokeneemmilta (ja miksei kokemattomemmiltakin) soittajilta. Kiitän. http://www.youtube.com/watch?v=S-plQe0vDpw Tuohan oli helvetin hienosti vedetty! Itekki soitin jotain. TIetysti vedän ihan paskasti, kuten tapana on. Vedin siis tuohon tuon soolon, taustan vetäsin tuolta roots-puolelta sooloskabasta. Peittäkää korvanne, tässä se tulee! http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=338936 | |
![]() 05.07.2008 14:10:58 (muokattu 05.07.2008 14:12:51) | |
http://www.youtube.com/watch?v=7Aq5YZ-odP8# Meikäläisen näkemys Downin On March The Saintsista. Risuja ja ruusuja otetaan vastaan :) Kuuntelin biisiä nappikuulokkeilla ja soitin itte päälle. e: pätkä nauhoitettu kamerakännykällä eli ääntä saa laittaa reilusti jos haluaa kuulla jotain. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)