Aihe: Tuska 2008
1 2 3 4 529 30 31 32 33 34 35
Closure
29.06.2008 23:50:37
Nile oli kyllä aika herkullinen! Todella.
Mutta Tappokytkin yllätti kovasti. Oli meinaan uskomattoman kova livebändi!
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
kyseinen
29.06.2008 23:51:27
Mutta Tappokytkin yllätti kovasti. Oli meinaan uskomattoman kova livebändi!

Mitäs Killswitch soitti?
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Twinkle
29.06.2008 23:56:53
Kävin tuskassa siitäkin huolimatta että olo on yhä hieman epävarma halvauksen suhteen. Kyynärsauvojen avustuksella kuljin ja kyseisestä syystä en kovinkaan lähelle nileä uskaltanut, mikä vähän ottaa pataan. Nileä todistamassa oli kyllä sellainen määrä porukkaa, että kyllä vähän ihmetyttää että olisiko se sittenkin kuulunut päästagelle ennemmin.

Ne vähän mitä näin, niin oli tänä vuonna ihan jees settiä ja kyllä kannatti lähteä vaikka sattuukin ihan saatanasti ja virkamiehet siellä näytti typeryytensä. Portilla minulle kerrottiin, että metalliesineiden maksimipituus on tietyn verran ja sisään ei pääse jos ei jätä narikkaan. Mietin tovin että mitäköhän se oikeastaan tarkoittaa. Sit hokasin että sehän puhuu minun kyynärsauvasta, aattelin että oli hyvä vitsi ja jatkoin matkaani. Siitähän tämä pässi sit hermostui ja alkoi inttämään, lupasi takavarikoida passin ja rannekkeen. Kerroin sille, että jos minä pystyisin todella seisomaan niin, ettei ne sauvat ota maahan niin minähän olisin hakannut sen jätkän niillä soosiksi. Sitten se kyllä ymmärsi että tollohan se on, mutta lupasi ottaa vielä nimen ja median ylös ettei toista kertaa ole asiaa sinne. Katotaan vaan että kumpi meistä nyt sen duunikiellon tuolla saakaan...
Futurebre
30.06.2008 00:14:58

Huh, helvetin kovaa rähinää ja pöhinää koko viikonloppu. Tässä meikän plussat ja miinukset:

+ Bill Steerin rento meininki
+ Trey Azagthothin fleda
+ KSE, viihdyttävä show
+ Kreator
+ Slayerin settilista

- Missä olivat Hannemanin polvarit?
- Varastelevat neekerit alueen ulkopuolella
- Reppu-rosvot. Meikältä hävis viinat + muuta sälää carcassin aikana, säätänä!
- Aurinko. Naama palo.
- Virgin Oilin jatkoklubitarjonta/politiikka
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
anssopikasso
30.06.2008 00:48:53
Nergalin Raamatun repimistemppu oli kyllä asiallinen.

Meikällä o puolikas etukansi ja siitä tuli ny sukukalleus.
"Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan." -Maelstorm @ M.Net
Tohtori Tonus
30.06.2008 00:51:28
Meikällä o puolikas etukansi ja siitä tuli ny sukukalleus.

Yksi kaveri oli aika hc: söi ne muutamat käsiinsä saaneet sivut.
"Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus
Incarnation
30.06.2008 00:53:05
Yksi kaveri oli aika nälkäinen: söi ne muutamat käsiinsä saaneet sivut.

Fixed that one for you.

:)
"Wash away a man, take him with the floods"
Ottoko
30.06.2008 01:10:24
Olikos jätkät moshpiteissä?
Ite en kehannu rillien kanssa mennä
Behold bastard son. I am the evil one.
Snowblind
30.06.2008 05:19:07

Oli mainio tuoli.
Jööhannes
30.06.2008 05:22:54
Oli mainio tuoli.

Tuoli oli varsin mainio juu.
lapio
30.06.2008 05:23:43

Eiss... tuolin kanssa tömy.
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
_Petri_
30.06.2008 05:25:18

Joku hyypiö hengaili tuolissa hatroaseman katol...huh huh...!
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Iron Slayer
30.06.2008 11:14:27 (muokattu 30.06.2008 11:21:30)
Slayer oli v*ttu paras.
Olisi pitänyt jättää vaan kamera kotiin, kun en kuiteskaan mitään kunnollista kuvaa saanut Arayan hymystä.

http://muusikoiden.net/dyn/users/43253.jpg
No tuollaisen näköjään sain, mutta unohdin pitin keskeltä zoomata prkl.
Jamming
Quru
30.06.2008 11:16:26
Huhhuh, kolmatta kertaa tuskassa ja ensimmäistä kertaa koko kolme päivää, olipas siinä settiä.

Plussat:
+ Stam1nan 60min setti, timanttia perjantaina
+ Entombed
+ Sotajumala pisti sellaisen hurmoksen päälle ettei rajaa
+ KREATOR!!! Paras meininki jota olin itse tämän vuoden tuskassa todistamassa, mahtava pitti ja muutenkin
+ SLAYER!!! Tiukkuus jäi vähän Kreatorista ja soundit olivat alussa aivan viturallaan, mutta Slayer on aina Slayer. Ensimmäistä kertaa katsastin livenä joten mielipide on hyvinkin puolueellinen
+ Ja olihan se Morbid Angel myöskin kova, vaikken bändiä etukäteen tuntenutkaan.
+ Yleinen meininki joka on aina kohdillaan Tuskassa
+ Järkkärit mukana rajaamassa pittiä

Miinukset:
- Keli. Liikaa aurinkoa, liian vähän pilviä.
- Edelliselle jatkoa: Missä on se järkkäreiden ruikkima vesi kun sitä tarvittaisiin?
- Korpiklaanin peruminen
- Missä oli polvarit? prkl
- Kojuissa ei muuta ruokatarjontaa vegeille kuin tex-mexiä. Se tosin oli ihan hyvää

Kokonaisuutena erinomainen viikonloppu. Toivottavasti niskatkin selviävät pian :)
Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät
Narcosynthesis
30.06.2008 11:37:18

Kiuas omisti lauantaina. Oon vieläkin liekeissä. Diablo sen sijaan oli snadi pettymys...jotenkin ei toimi meikäläiselle livenä, vaikka levyjään diggailen aivan älyttömästi...
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
WinterMad
30.06.2008 11:57:37
Diablo sen sijaan oli snadi pettymys...jotenkin ei toimi meikäläiselle livenä, vaikka levyjään diggailen aivan älyttömästi...

Diablo kyllä on aika laimea livebändi, vaikka levyllä onkin aika tymäkkää äijäilyä.
"luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero
32788
30.06.2008 12:42:55
- Kojuissa ei muuta ruokatarjontaa vegeille kuin tex-mexiä. Se tosin oli ihan hyvää

Sai muuten Wokkia eli nuudeleita kasviksilla. Ei ilmeisesti lukenut missään.
kammio
30.06.2008 12:57:14

Hieno Tuska oli kyllä. Paskoja puolia ei juurikaan löytynyt, muutamat kakkabändit sinne tarvitaan juomataukoja varten kuitenkin. Jos nyt jostain nipottaisi niin roskiksia sais olla rutkasti enemmän.

Tässä vielä kuvia tapahtumasta.
http://kammio.fi/tuska08/
kassellaan syssymmällä
Volante
30.06.2008 13:10:43
Miinukset:
-pittipoliisit: mitä ihme urpoja, jotka seisoo eturivissä ja katsoo pahalla silmällä kaikkia jotka vähänkään eläytyy musaa--> ja jos satut heihin osumaan niin aletaan tönimään.

Mulla oli itseasiassa vähän vastaavanlainen kokemus kun olin eturivin tuntumassa kattomassa Sonata Arcticaa. Siinä mun edessä oli jotain varmaan 15-vuotiaita Slayer-teinejä, jotka reilu vartin ajan ennen keikaa itkivät siinä miten turha bändi ja tyttöjen bändi ja ei-hevi ja tiesmitämuuta vielä Sonata on, ja sitten koko keikan ajan näytetään nyrpeää naamaa ja mulkoillaan pahasti. En varmaan niiden mielestä ollut tarpeeksi tr00, kun olin jotain nynny-Sonataa katsomassa valkoisissa vaatteissa, hoho. Lisäksi kokivat ko. bändin välispiikit, vaatteet, lavaesiintymisen ja niin pois päin kuulemma erittäin säälittävinä. Ei sillä että olisin välttämättä kiinnostunut kuulemaan, mutta siltä ininältä ei voinut välttyä.

Olisi tehnyt kyllä vähän mieli sanoa, että vapaaehtoisestihan ne siinä ovat ja jos ei kelpaa, sopii poistua, tai jos välttämättä tahtoo siinä olla, niin voi olla nätisti. Enhän minäkään mene Slayerin keikan eturiviin valittamaan mitä paskaa se on (ja miksi menisinkään, loistava bändi kyseessä!). Muuten olisin ottanut pelkästään huumorilla, mutta herrat peittivät välillä näkyvyyttä aika tehokkaasti.

Sonatan soitto ei muuten toiminut ihan parhaalla mahdollisella tavalla munsta, ja voisivat pikkuhiljaa keksiä jotain uutta siihen keikkasettiin kun ne samat häkkiperkeleet, keikan puolivälin yleisönhuudatukset eri muodoissaan ja vodkalaulut on olleet ohjelmistossa varmaan vuodesta 2006. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)