Tankero 29.06.2008 00:51:03 (muokattu 29.06.2008 00:51:11) | |
---|
No suoranaisesti ei, meen häppee... 8( Miksi? Humppajyrä |
manjaana 29.06.2008 00:54:08 | |
---|
Miksi? Ko vastasin asian vierestä... Vanha ja väsy.. |
Tankero 29.06.2008 01:01:18 (muokattu 29.06.2008 01:01:27) | |
---|
Ko vastasin asian vierestä... No et Humppajyrä |
manjaana 29.06.2008 01:04:37 | |
---|
No et Heh, niin säkin...... *hymy* Vanha ja väsy.. |
isojussi 29.06.2008 02:42:07 | |
---|
On joo, mutta mitä ihmettä joku Paula Koivuniemi tekee rockfestareilla. Paula on 1000000 x ja enemmänkin rock, kuin nää nykypäivän räkänokkarokkitähdet. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Pirkka 29.06.2008 03:01:04 | |
---|
Mitä ihmettä rokkarit ja popparit tekee kaikilla muilla festareilla? Tuovat maksavia asiakkaita, rakas Watson... Hanuristahan se on, että festari kuin festari joutuu ottamaan samat esiintyjät varmistaakseen lipputuloja. Oliskohan oopperajuhlat ainoa missä ei poppi liiemmin soi? Mutta sekin mahdollistuu vain mittavalla yhteiskunnan tuella. |
jakeni 29.06.2008 03:45:08 (muokattu 29.06.2008 03:48:45) | |
---|
Kuuntelen radiosta Paula Koivuniemen esiintymistä Provinssirokissa. Mun mielestä bändi on loistava ja sovitukset hienot: Kaikenlaiset "typerät" piisit tulevat kuunneltaviksi hienon bändin takia. "Typeriä" piisejä ei ole olemassakaan..vai onko? Nöyrry sinäkin vaan suoltamaan paskaa ja treenaa nuita "typeriä piisejä"...siitä saa kato rahhaa ja mainetta! Milloin syödään? (Topi) |
baron 29.06.2008 07:27:05 | |
---|
"Typeriä" piisejä ei ole olemassakaan..vai onko? Nöyrry sinäkin vaan suoltamaan paskaa ja treenaa nuita "typeriä piisejä"...siitä saa kato rahhaa ja mainetta! Typerä oli ehkä väärä sana, loppuun kulunut ehkä parempi. Mut mähän just tarkoitin, että kun ne hyvin soittaa, ne ei oo enää loppuunkuluneita¨. |
tope2 29.06.2008 17:18:12 | |
---|
Olisiko suomen paras tanssibändi Riku Niemi Orchestra? Ei pärjää alkuunkaan meitin bändille! ;) Ei ne olisi voinutkaan olla juovuksissa kun ne oli töissä. Ai sen bändin soittajat on töissä. Missä firmassa? Wärtsilän telakalla??? Tässä Rikun ja Kepan "shootout". Mä olin kerran katsomassa kyseistä kokoonpanoa Tampere-Talossa. Muuten oli mukava, mutta joku ääliö huusi vähän väliä kannustushuutoja "hyvä Kepa!" Halusi tod. näk. tuoda ilmi, että tuntee kyseisen runpalin henk. koht!?? Oli äijä päässy elämässään pitkälle.. ;) |
Tankero 29.06.2008 22:45:24 | |
---|
Ei pärjää alkuunkaan meitin bändille! ;)
Ai sen bändin soittajat on töissä. Missä firmassa? Wärtsilän telakalla???
Mä olin kerran katsomassa kyseistä kokoonpanoa Tampere-Talossa. Muuten oli mukava, mutta joku ääliö huusi vähän väliä kannustushuutoja "hyvä Kepa!" Halusi tod. näk. tuoda ilmi, että tuntee kyseisen runpalin henk. koht!?? Oli äijä päässy elämässään pitkälle.. ;) Kuka se Kepa on? Humppajyrä |
Eddy 29.06.2008 22:51:04 (muokattu 29.06.2008 22:52:27) | |
---|
Kuka se Kepa on? Kettusen Jari. Mukava mies ja osaa vielä soittaakkin. Koskettelen soittimia... |
poppamies 29.06.2008 22:52:55 | |
---|
Kuka se Kepa on? Luulen että RNO'n runpalia sanotaan Kepaksi. G strings are for strippers! |
pekkajau 30.06.2008 00:05:13 | |
---|
Luulen että RNO'n runpalia sanotaan Kepaksi. Iisalmen poikia. Kova Blues-kitaristi myös on hän! |
Tankero 30.06.2008 00:07:21 | |
---|
No heko heko, ehkäpä tapaus on sangen tuttu. Yksi suokkareistani. Humppajyrä |
WanhaWetäjä 30.06.2008 01:12:15 | |
---|
Olisiko suomen paras tanssibändi Riku Niemi Orchestra? Kävin eilen kuuntelemassa . Kyllä toimii. Muistaakseni laskin että olisi ollut 29 miestä + Jorma lavalla. Mahdottoman jämptiä soittamista. Olisiko omalta osaltaan johtunut siitä ettei yksikään ollut juovuksissa. Ei ne olisi voinutkaan olla juovuksissa kun ne oli töissä. Tässä Rikun ja Kepan "shootout". Kuva huono, ääni OK. http://www.youtube.com/watch?v=HXIz1NV179M Voi ..ttu! Kun ei vaan tarvis kuulla tuota ÄLLÖÄ sovitusta skipaleesta "Päivin öin" enää(n) ikinä! Mökillä kun on tuo prkeleen "Iskelmäratio" aina päällä, VAIMO tykkää, niin tämä ...tanan biisi tulee n 5 kertaa päivässä, se ..tun KSYloVONI-intro alkaa ottaa kaaliin... Varmaan on hieno orkesteri ja on Kepat ja pelit, mutta rajansa kaikella! Toinen on tää KT:n uusi versio stykesta "Manutsella", niinkun mun 6-vuotias tyttö sanoo... jos normibändi vetäs ton keikalla, se on sillon kuppasen wanha paska biisi, MUTTA annas olla kun tulee ratiosta ja mr KT vetää... Jaa niin, tää on se kehupalsta!Pitää kehua kun ei tarvi enää(n)kuunnella "Iskelmä"-...kaa kun oon himassa, HOHO! yy kaa...mikä laatikko? |
Sertzo S 30.06.2008 07:49:40 | |
---|
Voi ..ttu! Kun ei vaan tarvis kuulla tuota ÄLLÖÄ sovitusta skipaleesta "Päivin öin" enää(n) ikinä! Mökillä kun on tuo prkeleen "Iskelmäratio" aina päällä, VAIMO tykkää, niin tämä ...tanan biisi tulee n 5 kertaa päivässä, se ..tun KSYloVONI-intro alkaa ottaa kaaliin... Varmaan on hieno orkesteri ja on Kepat ja pelit, mutta rajansa kaikella! Toinen on tää KT:n uusi versio stykesta "Manutsella", niinkun mun 6-vuotias tyttö sanoo... jos normibändi vetäs ton keikalla, se on sillon kuppasen wanha paska biisi, MUTTA annas olla kun tulee ratiosta ja mr KT vetää... Jaa niin, tää on se kehupalsta!Pitää kehua kun ei tarvi enää(n)kuunnella "Iskelmä"-...kaa kun oon himassa, HOHO! WW on aina vaan WW. Ei siinä mitään. Tuon iskemäradiomielipiteesi kuittaan täysillä, mutta kerro vaimollesi, että radiosta löytyy muitakin kanavia kuin vain tuo Iskelmäradio. ;) |
v_m_kangas 30.06.2008 11:08:48 | |
---|
Kun ei vaan tarvis kuulla tuota ÄLLÖÄ sovitusta skipaleesta "Päivin öin" enää(n) ikinä! Sama täällä, vaihdan aina kanavaa kun kylofoonin kilinä alkaa. On niin vetämättömäksi hyvä biisi laitettu. Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 30.06.2008 11:18:56 (muokattu 30.06.2008 12:49:28) | |
---|
Sama täällä, vaihdan aina kanavaa kun kylofoonin kilinä alkaa. On niin vetämättömäksi hyvä biisi laitettu. Hmm niin, sovituksista voidaan olla montaa mieltä, saa ja pitääkin olla perusteluineen. Moneltakohan täällä keskustelevista taittuisi tuollaisen ison pändin arraus, jotta se meitä useita myös pääosin miellyttäisi? Multa ei ainakaan taitu. Tuollainen puhkisoittaminen Iskelmäradiossa ja mullakin radiokanavilla tuossakin tapauksessa kuluttaa biisiä sovituksineen nopeasti, oltiin siitä mitä mieltä tahansa. E: Tällähän palstalla pitäisi antaa vain kehuja, eikä moittia mitään ja ketään mistään. Pitäneekö aloittaa uusi keskustelunaihe: Miten sovittaisit teoksen 'Päivin öin' Riku Niemen kokoiselle orkesterille? Ja jos sovitat, niin annappa siitä pieni näyte. ;) |
Paula on 1000000 x ja enemmänkin rock, kuin nää nykypäivän räkänokkarokkitähdet. Joo, Kuuntelen Tomppaa HOHO Rok Rok Humppajyrä |
Sertzo S 30.06.2008 12:50:51 (muokattu 30.06.2008 12:51:10) | |
---|
Joo, Kuuntelen Tomppaa HOHO Rok Rok Mitenhän tuo rock tarkkaan ottaen nykyisin määritellään? |