Aihe: Ongelma Reasonin Buffer Sizessa Macbook Pro:ssa
1
Bitti-Hiisi
21.07.2008 15:22:50
Hello!

Törmäsin outoon ilmiöön Reason 4:ssa. Jonkin aikaa olen työskenellyt sen kanssa Macbook Pro:lla (prosessori 2.2 GHz, muisti 2Gt 667Mt). Buffer sizea olen tähän asti pitänyt 512 samples -asetuksessa mutta nyt se on alkanut yskimään. Kuuntelu katkeilee vähän väliä ja sieltä kuulu jonkinlaisia digitaalisia napseita. Voiko jokin muutos koneessani muuttaa yhtä-äkkiä suorituskykyä niin että joudun muuttamaan Buffer sizea? Mitä tai mikä se muutos voisi olla? Olen jopa epäillyt että olen vasta nyt huomannut kyseisen ongelman, joka olisi ollut aina ominaisuutena koneellani, who knows. Midin kanssa soitellessa se kuitenkin haittaa tempoa pahasti. Voisiko MIDI-yhteydessä olla jotain ongelmaa (tai kiiparissani, Yamaha CS1x), josta kuuntelun katkeilu tai digitaalisen kuuloiset napseet johtuvat?

Pystyisikö joku auttamaan minua tässä ongelmassa vai kyselenkö ongelmassani vääriä kysymyksiä?

Kiitos!

Mulla oli samat oireet, jotka hävis kun laitoin airportin pois päältä. Siinä on joku bugi, mikä on kuulemma korjattu uudessa käyttiksessä...
By your command!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)