Lohjan Bluesvelho Stratomaster nappasi varsin selvän voiton. Onnittelut voittajalle ja kaikille muillekkin pistemiehille! Kiitokset kaikille. Mulla olisi nyt kolme erilaista taustaa tarjolla seuraavaan skabaan, enkä osaa päättää. Mitäs saisi olla: 1) Suht perinteistä hitaahkoa suffelia, ihanteellista slidevedolle 2) Bossanova-bluesia 3) Enämpi Southern-meininkiä? Nyt joka tapauksessa katson futismatsin, skaba käynnistetään tuonnempana. |
Kuha 29.06.2008 21:51:33 (muokattu 29.06.2008 21:53:37) | |
---|
Olisko se Bossa vähän erilaista/vaihtelua näihin perinteisiin taustoihin. Annan kannatukseni sille. Edit: tämäpoika lähtee kuuntelemaan jaskaa...Bensonin 5 ekaa ja Kesselin 4 ekaa lättyä tuossa odottelee. No on tuossa kasassa toki F.Kingiä yms. ettei blyys unohdu. |
Jytäurpo 29.06.2008 21:53:21 | |
---|
Southernia, pääsis vinguttaa oikein kunnolla. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
MaQ 29.06.2008 22:41:25 | |
---|
Onnea Stratomasterille skaban voitosta, ja pahoittelut etten ehtinyt äänestämään. Kotiuduin vasta hetki sitten :( |
MadMatt 30.06.2008 00:07:20 | |
---|
Bossa vois tosiaan olla mukavaa vaihtelua. Nothin' but the blues |
SikaSilu 30.06.2008 10:47:22 | |
---|
Southern-meininkiä ! "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
stratomaster 30.06.2008 14:03:52 | |
---|
Koska kannatus meni tasan, heitin kolikolla. Onni suosi southernia. On tässä ehkä enemmän vaihtelua aiempiin taustoihin. |
stratomaster 30.06.2008 19:19:03 | |
---|
Häiritseekö toi basson ylävire liikaa joitakin? |
JassoMan 30.06.2008 21:35:31 | |
---|
Taustahan on Kenny Wayne Shepherdin Blue On Black.. Ok biisi.. |
stratomaster 30.06.2008 21:44:18 | |
---|
Taustahan on Kenny Wayne Shepherdin Blue On Black.. Ok biisi.. Shepherdiä joo, netistä kaiveltu tausta. |
mickey76 01.07.2008 14:16:04 | |
---|
Moro! En tiedä teenkö nyt suuren vääryyden laittaessani tämän tänne, mutta mode siirtäköön oikeampaan paikkaan, jos niikseen näkee... Ok, osallistuin roots-skabaan järjestysnumeroltaan 30, siirsin sen mikseri.nettiin ja aloin laittaa linkkiä tänne vain huomatakseni, että äänestys oli jo käynnissä. Myöhästyin toisin sanoen. Otti muuten päähän "vietävästi" erityisesti siihen nähden, että olin tuotokseen kuitenkin aika tyytyväinen varsinkin, kun blues genrenä on meikäläiselle aika uusi. Tai ei genre ole, en vain paljoa ole soitellut bluesia. Kuitenkin, olen osallistunut kaiketi kolmeen skabaan, ja yritän ennättää tällekin kertaa. Töitä vain meinaa olla liikaa... Ja tarkoitukseni olikin lähtökohtaisesti saada palautetta tuosta omasta soittamisesta enemmän kuin pisteitä kisassa, vaikka ehkä niitäkin joskus? Mutta, ettei tuo tuotos joutuisi ihan hukkaan jonnekin bittiviidakkoon, niin toivoisin kommentteja tuosta vetäisystä, jos jotakuta kiinnostaisi saati viitsisi vaivautua? Kiitokset ennakkoon kaikille, ja pahoittelut, jos tuli väärään paikkaan. Onhan tämä kuitenkin keskustelua roots-skabasta... http://d4.mikseri.net/m/768/7001135 … 76%20-%20Roots-skaba30.mickey76.mp3THE END |
stratomaster 01.07.2008 20:02:43 | |
---|
Mutta, ettei tuo tuotos joutuisi ihan hukkaan jonnekin bittiviidakkoon, niin toivoisin kommentteja tuosta vetäisystä, jos jotakuta kiinnostaisi saati viitsisi vaivautua? http://d4.mikseri.net/m/768/7001135 … 76%20-%20Roots-skaba30.mickey76.mp3 Hyvä soundi ja miellyttävän maltillista vetoa. Tosta fraseerauksesta huomaa, ettet ole hirveän paljon bluesia soittanut, mutta silti selviät aika mukavasti, aistin ilmiselvää musikaalisuutta soitostasi. Erityisiä heikkouksia en tuosta löydä, paikoin kuulostaa oikeinkin hyvältä, ehkä jonkinlainen varmuus tuosta kuitenkin puuttuu. Ei muuta kuin bluesukkoja kuuntelemaan, niitä kun aikansa yrittää matkia ja lisää soppaan oman juttunsa, se on siinä. Harvoin muuten tulee kommentoitua näin perusteellisesti varsinaisessa skabassa. |
willie 02.07.2008 19:34:07 | |
---|
..ettei tuo tuotos joutuisi ihan hukkaan jonnekin bittiviidakkoon, niin toivoisin kommentteja tuosta vetäisystä, jos jotakuta kiinnostaisi saati viitsisi vaivautua? Tokihan sitä sen verran viitsii vaivautua :) Soitto on yleisilmeeltään hiukka jäykähköä eli sulavuutta ja rentoutta tässä jää vähän kaipaamaan. Hyviä kelpo blueskuvioita löytyy runsaasti ja paketti on ihan mukavasti jäsennelty : nättiä herkkyyttä ja muutamia riuskoja rykäsyjä sopivasti vaihdellen. Yhtään varsinaista mokaa ei mun korviin tarttunut. Kohdassa 0:17.. 0:20 hiukka höristelin korviana.. mutta ei siinäkään kai mitään mokkelia ollut. Kitarasaundi on minusta hemmetin hyvä. Istuu taustaan hyvin ja volumebalanssikin on hyvin kohdallaan vaikkakin siinä ja siinä, ettei skeba ole liian lujaa. Herkissä kohdissa saundi on mukavan nypläävä ja rankemmissa riuhtaisuissa on hyvää maukasta säröä. Ja kaiku/delaykin ihan kohdallaan. Eli lisää treenausta ja bluesmiesten (ja naistenkin) kuuntelua, niin saat tuon snadin jähmeyden muutettua sulavaksi soitoksi ja lisää rikkautta soittoon. Että tällasta näkökulmaa basson takaa.. Bassoa vuodesta 1972. |
MaQ 02.07.2008 20:59:17 (muokattu 02.07.2008 22:33:11) | |
---|
Edit: No siis hemmetti, mikähän vuosi nyt on :) Minä koitan vetää hikihatussa sooloa että ehtii mukaan... Sen siitä saa ku kiireessä lukee mitä eteensä lataa Edit2: Eipä irronnu southerneet, ja huomenna ei ehi ku suoraan menoa töistä. Mutta näin jälkeenpäin vedot kuunelleena niin oikeastaan ihan hyvä. Helvetin hienoja vetoja taas skabassa mukana! |
stratomaster 02.07.2008 21:02:39 (muokattu 02.07.2008 21:06:36) | |
---|
Kyllä se järjestyy. Odotellaan ainakin tuonne 22.00 asti. Edit: aikaa on siis huomiseen klo 22. |
MadMatt 02.07.2008 21:11:34 (muokattu 02.07.2008 21:16:04) | |
---|
Kerrotko stratomaster mitä tuo sun avatar esittää. Oon miettinyt sitä jo pidemmän aikaa :) Nothin' but the blues |
stratomaster 02.07.2008 21:20:32 (muokattu 02.07.2008 21:21:10) | |
---|
Kerrotko stratomaster mitä tuo sun avataris esittää. Oon miettinyt sitä jo pitkän aikaa :) Se on magneettikenttää kuvaava kartta eräästä paikasta. Liittyy oleellisesti mun duuniin. Täytyy myöntää, ettei ole tossa koossa edukseen, mutta esim. A1-koossa se on hyvän näköinen. |
Kuha 02.07.2008 22:07:26 | |
---|
Se on magneettikenttää kuvaava kartta eräästä paikasta. Liittyy oleellisesti mun duuniin. Täytyy myöntää, ettei ole tossa koossa edukseen, mutta esim. A1-koossa se on hyvän näköinen. Juu, pienessä koossa näyttää kuin olisi lajitelma uudenvuoden raketteja - itsekin oon tuota avatarta ihmetellyt. |
stratomaster 02.07.2008 22:57:55 | |
---|
Laitoin ton vähän piruuttanikin, onpahan ainakin epätyypillinen avatar. Toisaalta en vuoden alkupuoliskolla paljon muuta ole ehtinyt miettimäänkään kuin tuota karttaa ja kaikkea mitä siihen liittyy. |
MaQ 03.07.2008 09:52:18 | |
---|
Se on magneettikenttää kuvaava kartta eräästä paikasta. Olipa veikeä vastaus ku arvoitukseen vastataan toisella arvoituksella :) |