Aihe: Final Fantasy - Japanin Star Trek
1 2 3 4 527 28 29 30 3150 51 52 53 54
Hipelius
27.06.2008 16:19:20
Tuo läjä saa kyllä meikäläisen tuntemaan ihan rehellistä kateutta, ehkä sitä itsekin joskus jaksaa alkaa keräilemään tommosia helemiä :)

Eihän noista mulle juuri muuta iloa ole, kuin katsella manuskan kuvia. Japanintaito kun rajoittuu sanoihin "arigato" ja "hentai". Mutta... silti... :)

Tuli muuten alkuperäiset, pelien mukana tulleet mainoksetkin mukaan :D
http://www.sacrecy.com | >-)))>
Jop1
28.06.2008 21:49:15
Kertokaahan muuten mitä osi kannattaisi hankkia. Nyt tuo VII kaverilta lainassa ja ajattelin IX tilata tässä kunhan rahaa saan. Että ehdotuksia?
jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi
Hipelius
29.06.2008 02:54:05
Kertokaahan muuten mitä osi kannattaisi hankkia. Nyt tuo VII kaverilta lainassa ja ajattelin IX tilata tässä kunhan rahaa saan. Että ehdotuksia?

Juurikin ne VII ja IX. Lisäksi myös VI, joka on aivan loistava.
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend
Informaatiokameli
29.06.2008 04:37:14

Kaikki vaan hankintaan. Vaikka ysin jälkeen on koettu melkoinen tason aleneminen, niin helevetin kovia pelejä ne kaikki ovat (jopa X-2 pienellä varauksella).
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Swan
29.06.2008 11:59:21
Juurikin ne VII ja IX. Lisäksi myös VI, joka on aivan loistava.

Lisään soppaan VIII:n. Tyylillisesti erilainen ympäröivien osien kanssa, mutta erottuu silti mielestäni edukseen. Mitä syvemmälle siihen maailmaan ja hahmojen välisiin suhteisiin tutustuu, sitä hienommalta kokonaisuus tuntuu. Aivan ihana peli.
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
carnation
29.06.2008 13:56:42
Lisäksi myös VI, joka on aivan loistava.

Mulla on itselläni hyllyssä tuo VI, mutta en ole vieläkään pelannut alkua pidemmälle. Vaikka vanha peli onkin, itse grafiikassa/tunnelmassa ei ollut mitään vikaa, mutta random taistelut kyllästyttivät ja maistuivat pakkopullalta heti alkuunsa. No, ehkä joku päivä väännän tuonkin läpi.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Swan
29.06.2008 16:25:38
Mulla on itselläni hyllyssä tuo VI, mutta en ole vieläkään pelannut alkua pidemmälle. Vaikka vanha peli onkin, itse grafiikassa/tunnelmassa ei ollut mitään vikaa, mutta random taistelut kyllästyttivät ja maistuivat pakkopullalta heti alkuunsa. No, ehkä joku päivä väännän tuonkin läpi.

PSOne-käännös? Palio?
>-)))> #26
S.M.A.K.
Kasperi Tervonen
01.07.2008 03:24:34
Lisään soppaan VIII:n. Tyylillisesti erilainen ympäröivien osien kanssa, mutta erottuu silti mielestäni edukseen. Mitä syvemmälle siihen maailmaan ja hahmojen välisiin suhteisiin tutustuu, sitä hienommalta kokonaisuus tuntuu. Aivan ihana peli.

Tälle komppia. Vaikka kaikki final fantasyt akselilta VII-X ovat melko lailla parhautta, niin VIII on aina ollut mulle se THE Final Fantasy. Lisättääkön vielä, että kyseisen pelin loppudemon jälkeen tulee joksikin aikaa melkoisen zombi fiilis, 100% positiivisessa mielessä siis. :)
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Jop1
01.07.2008 14:51:25
Voi helevetti. Nyt kyllä temput teki. Olin VII:n tokassa levyssä menossa ja nyt peli jäätyy aina kun yritän mennä erääseen kaupunkiin joka on tässä vaiheessa pakollista. Ei viitsisi pelkän 2. levyn takia ostaa uutta peliä. nyyh.
jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi
lapio
01.07.2008 17:48:58

Mul on jenkkiversio kutosesta snesillä. Paras FF. Pelaa ihmeessä.
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
Hipelius
03.07.2008 23:09:05
Mul on jenkkiversio kutosesta snesillä. Paras FF. Pelaa ihmeessä.

Ootko saanut sitä toimimaan kunnolla? Millä adapterilla vedät vai onko sulla jenkki-snessi?

Mulla on AD-29 ja ensin valikot eivät näkyneet, mutta muuten toimi. Sitten savet eivät toimineet, mutta ei ollut muita ongelmia. Nyt en saa saveja näkymään ollenkaan, eikä peli tallenna. Taisi cartridgen patteri pamahtaa :(.

Japsiversio toimii aivan mainiosti. Jee.
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend
lapio
06.07.2008 14:21:25 (muokattu 06.07.2008 14:21:42)

Ootko saanut sitä toimimaan kunnolla? Millä adapterilla vedät vai onko sulla jenkki-snessi?

Mulla on AD-29 ja ensin valikot eivät näkyneet, mutta muuten toimi. Sitten savet eivät toimineet, mutta ei ollut muita ongelmia. Nyt en saa saveja näkymään ollenkaan, eikä peli tallenna. Taisi cartridgen patteri pamahtaa :(.

Japsiversio toimii aivan mainiosti. Jee.

En oikeestaan tiedä mikä toi adapteri on. Tuli tuon kasan mukana, kun ostettiin käytettynä vanhan snesin pamahdettua. Mutta toimii kyl täydellisesti. Tallennuksetkin.
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
Meadow
14.07.2008 19:43:36
Hieno tulkinta FFX-2:n 1000 Words kappaleesta.

http://www.youtube.com/watch?v=-4DzIUp1HUs
Hipelius
14.07.2008 23:35:33
Meadow
15.07.2008 00:49:45 (muokattu 15.07.2008 00:57:36)
Ohhoh, aika pommi. Hieno juttu Xboxin omistajille, mutta samalla myös todella kova isku Sonylle.
Informaatiokameli
15.07.2008 08:23:29

Tuo saattaa olla yllättävänkin kova yllätysfistausisku Sonylle. Lähes kaikki, jotka ovat pleikkari kolmosta ostamassa äxpoksin sijaan, ovat kertoneet perusteluksi juurikin tuon uuden FF:n pleikkariyksinoikeuden. Minä mukaanlukien.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Flow
15.07.2008 10:07:11
http://www.joystiq.com/2008/07/14/f … al-fantasy-xiii-coming-to-xbox-360/

Kyllä. KYLLÄ!!!

Kyllä, kyllä...Helkkarin hieno uutinen. Siitä onkin aikaa kun viimeksi FF:iä olen tahkonnut, josko sitä nyt viimein pääsisi...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Swan
15.07.2008 10:09:24
Tjaa, nyt on kieltämättä kolme syytä ostaa X360. Jos hommaisikin sen tallentavan digiboksin PS3:n sijaan, ja ja, hmm...
>-)))> #26
S.M.A.K.
Rakoni
15.07.2008 13:47:02 (muokattu 15.07.2008 13:48:38)
http://www.joystiq.com/2008/07/14/f … al-fantasy-xiii-coming-to-xbox-360/

Kyllä. KYLLÄ!!!

EIEIIEIEIEIEIEIEIE

Mitäs seuraavaksi, Halo ja Mass Effect pleikkarille?
Lottohevi on paskimmillaankin parasta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)