Aihe: Tuska 2008
1 2 3 4 527 28 29 30 31 32 33 34 35
Tohtori Tonus
28.06.2008 22:24:40 (muokattu 28.06.2008 22:25:21)
Eiss eiss eiss... Suomen kielessä ei ole tarpeeksi sanoja kuvaamaan Behemothin parhautta. Jokunen lemppari jäi uupumaan (No Sympathy for Fools, Modern Iconoclasts, Arcana Hereticae), mutta minkäs teet, kun soittoaikaa on vain se tunti. SLAVES SHALL SERVE!

Niin ja huomenna Nile ja Slayer heti peräkkäin, mitenköhän siitäkin olisi tarkoitus selvitä hengissä? :D
"Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus
Torniojaws
28.06.2008 23:23:48

"Helsingissä tänä viikonloppuna yhdettätoista kertaa järjestettävä Tuska tarjoaa kaikille eläkeikäisille vapaapääsyn festarialueelle."

Tai tarkemmin 65-vuotiaille ja vanhemmille. Sairauseläkkeellähän voi olla jo parikymppisenä.
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 12 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
jigsore
28.06.2008 23:38:57 (muokattu 29.06.2008 00:36:12)

Ärsyttää kun Enska ja Carcass jäi välistä :'( . Enskan kerran nähneenä voin sanoa että se on yks kovimmista livebändeistä _ikinä_.

Enska oli kyllä liekeissä, silkkaa mahtavuutta koko keikka. Tosin enemmänkin olisi voinut tulla Wolverine Bluesilta kamaa :| Carcass jytisi myös hyvin, päivänvalo ja Owenin uupuminen vaan latisti fiilistä. Jeff heitti rentoa läppää: Unfortunately Ken has gone to a better place... (hiljaisuutta) ...Nottingham :D

Muutenkin oli oivallinen reissu, sillä sain viimein täydennettyä Deep Turtle -kokoelmani Levykauppa Äxästä löytyneellä viiden euron hintaisella Turkele!!:lla ja olihan tuo Le Scralwlin Too short to ignore myös kiva löytö.
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Ottoko
29.06.2008 00:15:21
Behemoth ja Morpparit olivat kyllä parhautta!!! /../
We spit on the virgin lamb and mock the words he spoke, his ways not worthy of me. We choose to burn in the pits of hell.
Kulkunen
29.06.2008 00:51:40
Toivottavasti Behemoth oli oikeasti ihan surkea ja Nile peruu huomenna. T: En yhtään katkera -83
Kasvatan myös porsaita.
valtse
29.06.2008 00:59:25
Ääh mitä bändejä olis ollu tänä vuonna

Carcass
Primordial
Morbid Angel
Entombed
Kreator
Slayer
Nile

Toivottavasti yön aikana tulee joku hurrikaani Kaisaniemeen ja pyyhkii koko festarin vittuun.
Life is a clay urn on the mantle.
riimu
29.06.2008 01:14:58
Ääh mitä bändejä olis ollu tänä vuonna

Carcass
Primordial
Morbid Angel
Entombed
Kreator
Slayer
Nile

Toivottavasti yön aikana tulee joku hurrikaani Kaisaniemeen ja pyyhkii koko festarin vittuun.

Haistan katkeruuden ilmassa.
Don't ask me about Grim Fandango.
Ziggy Bubba
29.06.2008 02:38:59 (muokattu 29.06.2008 02:39:30)

Päivän paras bändi oli - aika yllättäen - Rytmihäiriö Virgin Oilin jatkoklubilla. Kreatorin välispiikit olivat todella huvittavia, enkä ollut ainoa joka nauroi ankarasti :)

Huominen on ehkä enemmän omaan makuun; KsE ja Slayah!
Uutta musaa Crookmachine -projektiltani
Closure
29.06.2008 03:01:50
Jos joltain jää ylimääräinen sunnuntailippu voisin ostaa myös kaverille moisen.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Lärvätsalo
29.06.2008 03:20:15
Että toi Morbid Angelin uusi biisi oli hämärä..
lethus1
29.06.2008 11:28:04
Niin ja huomenna Nile ja Slayer heti peräkkäin, mitenköhän siitäkin olisi tarkoitus selvitä hengissä? :D

Ei olekkaan.

Olin ihan satavarma että behemoth heittä uuden levyn intro plus slaying the prophets of jne. mutta ei. Jumalauta. No, en mä kai noista biiseistä päätä. Ja mitä joku sano että entombed ois voinu soittaa enemmän wolverineltä niin ei helvetti, onneksi ei soittanu.

PRIMORDIAL OLI KUITENKIN AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN SUUR-PARAS.
Vompatti
Lönnrot
29.06.2008 11:49:25

Jep, näiden intimiin läsnäolon jälkeen Morbid Angel tuntui puisevalta perusvedolta. Ja uusi jämä-Monstrosity riffillä kulkenut biisi oli kaccaa. Nevermore? Neverheard.
Niin, se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Mutta johonkinhan sen hukkuvankin on tartuttava.
Vicious
29.06.2008 12:26:49

meikä taas ei voi käsittää kuin vitun hyvä Morbid Angel oli. Sillo ku Dawn of Angry ja God of emptiness pärähti soimaan ei tienny miten päin on. Treyn tukka oli rento ja Peten bläästit killereitä.

Lauantai oli muutenki ok. Behemoth rankas aika isolla kädellä. Tänään pitäs olla joka tapauksessa kovin päivä. SUPPORT METAL!
SUPPORT METAL
DethBanger
29.06.2008 12:31:10
Kreator veti tosi hyvin. Gene Hoglan tais olla siinä hieman ennen tuskaa seisoskelemassa. Vip-passi + lihat + kasvot anto ainakin sellasen kuvan että Hoglan oli kyseessä.. Jos jollain on mun Stone-lätsä ni ilmotelkaa,hah.
"Ei täällä sattumoisin kukaan ole ufosieppauksia kokenut?" -Abysmal
lethus1
29.06.2008 12:36:26
Jep. Kaikki päälavalla olleet ois ollut parempia teltassa. Fiilinki on niin helvetin eri.
Vompatti
Conrad Lant
29.06.2008 13:17:53

meikä taas ei voi käsittää kuin vitun hyvä Morbid Angel oli. Sillo ku Dawn of Angry ja God of emptiness pärähti soimaan ei tienny miten päin on. Treyn tukka oli rento ja Peten bläästit killereitä.

Ja Vincent hallitsi lavaa suvereenisti. Kyseessä on ihan eri orkesteri kun Tuckerin kanssa, jälkimmäistä mitenkään väheksymättä.
No one prayed for Sodom
Osta levy
lethus1
29.06.2008 13:23:56 (muokattu 29.06.2008 13:24:14)
Pakko avata pullo ettei tule krapulaa. Stereoissa soi Annihilation of the Wicked ja oon ns. pähkinöinä eli ns. siis ns. melko helvetin mehuissaan tän päiväsen putken takia ja ansioista siis .... NILE JA SLAYER. EI JUMALAUTA! -->
Ps. tulkaa moikkaa. mä oon se pitkätukkanen jolla on nilen paita.
Vompatti
Tympee Huttunen
29.06.2008 13:40:02
Ei olekkaan.

Olin ihan satavarma että behemoth heittä uuden levyn intro plus slaying the prophets of jne. mutta ei. Jumalauta. No, en mä kai noista biiseistä päätä. Ja mitä joku sano että entombed ois voinu soittaa enemmän wolverineltä niin ei helvetti, onneksi ei soittanu.

Onko tuo Primordial sama The Primordial, joka on julkaissut Where Only The Seasons Mark the Paths of Time-albumin?
Herba
29.06.2008 13:59:39 (muokattu 29.06.2008 13:59:52)
Metal pride /,,/ Eiköhän se ole lähdettävä takasin kaisanimeen kärsimään ->
Miks nää laulajat kuulostaa aina siltä ku niil olis jotain ongelmia -Wahi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)